Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

1.8 td obroty silnika same wskakuja na maxa - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2006-11-27 15:43:39

Cytat:
2006-11-27 08:41:09, Kris75 pisze:
Lewe powietrze z obudowy filtra ma wpływ np. na samoczynne wkręcanie się silnika na wyższe obroty. Przy sprawnym zaworze zwrotnym zamontowanym pomiędzy pompą a filtrem nie ma większego wpływu na trudności z odpalaniem.


gorzej jak przewodami idzie do pompy samo powietrze zamiast ropy. Wtedy na chwile zaskoczy i zaraz zgaśnie motor. Popmpujesz guzczkiem na pompce a z niego aż kapie. W połączeniu z wysysającym(cofającym) bakiem paliwo z układu dzieje sie takie coś. Ale to skrajność już nieszczelnej pompki lub w ogóle brak uszczelek pod filtrem.

-----------------
#1313
2018-10-27 14:08
  
 
 2006-11-27 08:41:09

Lewe powietrze z obudowy filtra ma wpływ np. na samoczynne wkręcanie się silnika na wyższe obroty. Przy sprawnym zaworze zwrotnym zamontowanym pomiędzy pompą a filtrem nie ma większego wpływu na trudności z odpalaniem.
2013-11-24 16:30
  
 
 2006-11-26 20:48:56

Mechanik powiedział ze bierze lewe powietrze przez obudowe filtra i to narazie nie ma żadnych skutków ubocznych a co do obrotów to powiedzial ze to membrana.260 zlotych droga nie chodzi ale luźne buty,mam teraz z głowy usterke a kase zawsze mozna iść i zarobić.
2007-09-06 19:17
  
 
 2006-11-26 19:45:39

Cytat:
2006-11-25 21:25:12, Robert-lorek pisze:
No i po bólu, odebrałem wczoraj escorta od mechanika , wymienił mi obudowe filtra paliwa bo lewe powietrze ciągło koszt 80 złotych i w pompie paliwa wymienił jakąś membrane o której wcześniej ludzie na forum pisali, cena uslugi 180 złotych, najważniejsze że teraz jest ok ) Pozdrawiam



yeeep to jest to To pierwsze wpływa na odpalanie, a membranka w pompie to te obroty. tak było u mnie

-----------------
#1313
2018-10-27 14:08
  
 
 2006-11-26 11:52:16

Kleszczak zadajesz głupie pytania - dla takiego mecheca to prawie jak napisanie doktoratu, a napisz sobie doktorat za 80 zł. 180 to już coś, chociaż wydaje mi się że chyba w sumie 260 tak? Możliwe że rozszczelniła się obudowa, membrana w filtrze paliwa ale bardziej prawdopodobne jest że poprostu łapał powietrze przez oringi, co jest najczęstszą przyczyną. Ja popsułem pewnego razu dwa zestawy oringów zanim szczelnie to skręciłem ( raz zbyt mocno skręcone raz ściętu oring górny). Kilka razy już u znajomych były podobne objawy spowodowane pozostawieniem tych mniejszych oringów przy wymianie wkładu. Na "oko" były dobre Membrana w zaworze "turbo" też powoduje takie objawy ale żeby dwie takie ustarki naraz w jednym czasie... śliska sprawa i mechanik
2013-11-24 16:30
  
 
 2006-11-25 22:03:54

Cytat:
2006-11-25 21:25:12, Robert-lorek pisze:
No i po bólu, odebrałem wczoraj escorta od mechanika , wymienił mi obudowe filtra paliwa bo lewe powietrze ciągło koszt 80 złotych i w pompie paliwa wymienił jakąś membrane o której wcześniej ludzie na forum pisali, cena uslugi 180 złotych, najważniejsze że teraz jest ok ) Pozdrawiam

to albo brało lewe powietrze z filtra albo z membrany więc poco wymieniać jedno i drugie?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2006-11-25 21:25:12

No i po bólu, odebrałem wczoraj escorta od mechanika , wymienił mi obudowe filtra paliwa bo lewe powietrze ciągło koszt 80 złotych i w pompie paliwa wymienił jakąś membrane o której wcześniej ludzie na forum pisali, cena uslugi 180 złotych, najważniejsze że teraz jest ok ) Pozdrawiam
2007-09-06 19:17
  
 
 2006-11-14 21:43:34

Cytat:
2006-11-14 21:40:39, Robert-lorek pisze:
3 tysiące obrótów to pikuś, u mnie jak zaczyna sie rozkręcać to w ciągu sekundy do 5 tysięcy dochodzi a tym którzy stoja z tyłu współczuje ( kupa dymu ) we wtorek za tydzien jade do mechanika , będzie usuwał awarie.Jak juz wszystko zrobi to napisze dokładniej co było powodem tuch niekontrolowanych obrotów.Pozdrawiam

najprędzej turbina ale zanim będziesz naprawiał to dowiedz sie co ci powiedział mechanik bo najczęściej jest że tania naprawa a wciskają że coś groźnego.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2024-03-28 12:12
  
 
 2006-11-14 21:40:39

3 tysiące obrótów to pikuś, u mnie jak zaczyna sie rozkręcać to w ciągu sekundy do 5 tysięcy dochodzi a tym którzy stoja z tyłu współczuje ( kupa dymu ) we wtorek za tydzien jade do mechanika , będzie usuwał awarie.Jak juz wszystko zrobi to napisze dokładniej co było powodem tuch niekontrolowanych obrotów.Pozdrawiam
2007-09-06 19:17
  
 
 2006-11-14 19:22:01

Mam nadzieje, ze po wymianie filtra paliwa juz sie to nie powtorzy. Zreszta nie wiem, ile na nim jezdzil poprzedni wlasciciel. Zmienie wszystkie paski i filtry i zobaczymy co sie zmieni.

Demon
2010-09-17 23:03
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM