| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
-kudlaty- LOB SYMPATYK
 2xsenator lublin | 2010-12-02 17:05:43 Lambda przy wklepanym do konca niema znaczenia, ja bym zaczal od podmiany przeplywki.
Na uwalonej mialem podobnie, tyle dolek byl w przedziale 4-4.5tys obrotow ----------------- [s] Czesci do Senatora 3.0 24V |
2016-06-20 19:03 | |
7gsi LOB MEMBER
 wieś | 2010-12-02 09:34:21 Cytat:
| 2010-12-01 20:57:56, eron pisze:
Ps. Pisałeś o elektrowni mając na myśli kable/świece/zapłon czy szeroko pojętą kablomanię? |
|
kable/ świece wątpię, czy dadzą taki efekt akurat w tak wąskim przedziale obrotów, ale już przepływka czy lambda może coś zamieszać. Masz trochę szukania, współczuję. ----------------- ...hodowca. |
2024-01-14 01:03 | |
fomin LOB MEMBER
 saab sie przekręcił :) cip cip | 2010-12-01 21:55:51 bez obrazy ale zakochaj sie jeszcze raz,, ale w kobiecie a nie kupie złomu albo sie napij aminodżusów.
jest takie stare powiedzenie że z g.. bata nie wyklepiesz
ale i tak trzymam kciuki bo jestes git ----------------- ... |
2020-11-01 21:57 | |
ericsson LOB MEMBER
 Opel Omega 3000 24v Sopot | 2010-12-01 20:57:56 No to, że mi nikt nie wywróży z kuli to wiedziałem jak zacząłem pisać o problemie  bardziej mi chodziło o to, gdzie szukać / co sprawdzać i wykluczać.
Co do paliwa to dziwne jest właśnie, że po chwilowej "zamułce" objaw mija. Ale zapewne manometr da 100% pewności. Jak dobrze pamiętam to u Piotra kiedyś mierzyliśmy ciśnienie, bo miał to "wtyczkę" do listwy. Będę musiał się uśmiechnąć, podpiąć ustrojstwo i poprzeciągać go porządnie w pełnym zakresie.
Pytanie - co dalej..?
Ps. Pisałeś o elektrowni mając na myśli kable/świece/zapłon czy szeroko pojętą kablomanię?
----------------- "Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.." [ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2010-12-01 21:00:06 ] |
2024-04-24 21:18 | |
7gsi LOB MEMBER
 wieś | 2010-12-01 16:38:57 Cytat:
| 2010-12-01 15:29:30, eron pisze:
U nas póki co raczej cisza |
|
cisza, bo raczej nikt nie stwierdzi zza kompa jaki wpływ na pracę silnika akurat w tym zakresie ma zdłubana "na oko" głowica.
trochę szukanie igły w stogu siana, ja bym zaczął od ciśnienia paliwa z manometrem na oku w czasie wkręcania na obroty, a jak już wykluczysz wsio łącznie z elektryką - faktycznie przekładka głowicy na serię i test prawdy... ----------------- ...hodowca. |
2024-01-14 01:03 | |
ericsson LOB MEMBER
 Opel Omega 3000 24v Sopot | 2010-12-01 15:29:30 Jest na terenie Trójmiasta kilka hamowni i podejrzewam, że pomiar AFR nie będzie problemem. Zapewne taniej byłoby to zrobić tak jak zasugerował -kudlaty- , natomiast po cichu liczę że ktoś "kompetentny" z obsługi takiej profesjonalnej hamowni byłbym w stanie pomóc poszukać przyczyn tego zjawiska. Jeszcze się nie zebrałem za stworzenie tematu na racingforum.pl a myślę że ktoś będzie w stanie podpowiedzieć. U nas póki co raczej cisza  więc postaram się za to zabrać dzisiaj wieczorem.
Pzdr.,
Eryk ----------------- "Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.." |
2024-04-24 21:18 | |
-kudlaty- LOB SYMPATYK
 2xsenator lublin | 2010-11-29 18:38:43 AFR latwiej i taniej bedzie sprawdzic u jakiegos gazownika na analizatorze ----------------- [s] Czesci do Senatora 3.0 24V |
2016-06-20 19:03 | |
AndrzejMT LOB NET MEMBER
 Omega A Radom | 2010-11-29 10:30:11 ..Eryk a masz mozliwość pojechania na jakąś hamownie i sprawdzenia w całym zakresie AFR ? [ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2010-11-29 10:31:43 ] |
2012-12-16 13:16 | |
marek281 LOB MEMBER
 Opel Omegax2 w tym p ... Wrocław | 2010-11-28 20:03:38 eryk gratuluje wytrwałości wszak nasze projekty powstały w 2006 roku  ...a pozatym może ktoś z adminów założyłby jakiś podwieszony wątek dla " nawiedzonych zboczonych napaleńców" którzy codziennie odmawiają pacież do znaczka opla   ----------------- na tą chwilę ubezpieczone 6 literków opla i 48 zaworki:) |
2013-09-28 10:08 | |
ericsson LOB MEMBER
 Opel Omega 3000 24v Sopot | 2010-11-28 19:11:54 Czas trochę odkurzyć..
Silnik po ponownym remoncie (już łącznie z tulejowaniem bloku i usprawnieniem pompy oleum) ma najechane niecałe 3tys. km. Zacząłem go trochę kręcić i niestety nadal ma objaw który występował również wcześniej (może niektóry pamiętają z Borska) - gdzieś w graniach 5.500rpm jakby się przydławiał na chwilę. Początkowo zastanawiałem się czy to nie problem z brakami paliwa (wtryski / pompa), jednak objaw ten występuje na każdym biegu, praktycznie w tym samym zakresie obrotów i po przejściu tej "dziury" tak od 5.800 - 6500 dalej ciągnie "normalnie" (przynajmniej tak mi się wydaje).
No i teraz czas na szukanie przyczyn. Po wstępnym wykluczeniu zasilania na pierwszy ogień wysuwa się głowica, a dokładniej moje zabiegi stomatologiczne na niej. Może przesadziłem i w tym zakresie obrotowym robią się jakieś zawirowania powietrza / mieszanki - tylko teoretycznie im więcej obrotów tym powinno być gorzej (jeszcze szybszy przepływ powietrza czyli jeszcze większe wiry), a tak nie jest, bo ta "turbo-dziura" mija. Chciałem się zapytać, czy ktoś ma pomysł gdzie (i jak) szukać dalej. Jechać gada podpinać na hamownie, zobaczyć co powiedzą wykresy i co panowie z obsługi będą w stanie po tym wywróżyć / zasugerować?
Chcę też założyć wątek z moim problemem na racingforum - może ktoś z mądrzejszych tam poradzi od czego zacząć itd.
Mam drugą głowicę seryjną - ostatecznie będę mógł ją założyć tak jak fabryka zrobiła, albo raz jeszcze grzebać (i spier*olić ponownie  ) z trochę większym umiarem.
Dajcie znać co Wam przychodzi na myśl a propos poszukiwań przyczyn(y).
Pozdrowienia,
Eryk ----------------- "Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.." |
2024-04-24 21:18 | |
piterek22
 tłuszcz | 2010-06-10 11:45:06 eriiscon i co ztym filmikiem ?? |
2011-07-20 22:04 | |
ericsson LOB MEMBER
 Opel Omega 3000 24v Sopot | 2008-11-09 01:12:02 No i kolejna udana operacja na długiej liście Senatora - dzisiaj późnym wieczorem bestia ożyła w nowym wcieleniu
Z uciętym wydechem wydaje bulgot jak amerykańskie V8
Może wrzucę jakiś krótki filmik w najbliższym czasie.
What can I say? Raz jeszcze wielkie dzięki Adam (za te czary przy wiązce  ), no i co mi pozostało - czas zacząć walić ogniem z dupy
Pozdrawiam,
Eryk ----------------- "Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.." |
2024-04-24 21:18 | |
kuba LOB WETERAN
 A Zawieje i nie zamiecie | 2008-06-11 09:14:39 Cytat:
| 2008-06-10 23:20:32, eron pisze:
Przy okazji sorry Kuba za te zdjęcia (raczej ich brak), ale mam chwilowo wietkong. Na dniach będą zrobione. Pozdrawiam, Eryk
|
|
Nie ma sprawy. Zrobię za tydzień nalot na 3city, to obejrzę sobie wszystko z każdej strony ----------------- |
2021-12-26 00:52 | |
ericsson LOB MEMBER
 Opel Omega 3000 24v Sopot | 2008-06-10 23:20:32 Opornie  Sesja..
Dopiero wczoraj zaholowaliśmy trupa pod mój dom, nawet nie mam czasu do niego podejść. Jutro prawdopodobnie przyjdzie czas na wygrzebanie C30LE.
Spokojnie, to o co pytałeś masz zaklepane
Przy okazji sorry Kuba za te zdjęcia (raczej ich brak), ale mam chwilowo wietkong. Na dniach będą zrobione.
Pozdrawiam,
Eryk ----------------- "Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.." |
2024-04-24 21:18 | |
fatboy82 LOB WETERAN
 A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-06-09 21:06:37 i jak ida prace?  ----------------- Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D
Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0 |
2020-06-15 02:09 | |
fatboy82 LOB WETERAN
 A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-06-01 01:52:22 srebna na pewno ucieszy sie z nowego serducha
Co zreszta gratow ze starej Omci? Mam nadzieje, ze caly czas o mnie pamietasz  ----------------- Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D
Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0 |
2020-06-15 02:09 | |
Pabelo LOB MEMBER
 Omega A 24v Gliwice | 2008-05-31 23:59:17 pieknie byle do przodu
nie rozumiem tylko czemu obciales te portki...
No chyba ze masz zapas i szkoda bylo czasu na krecenie |
2023-02-06 21:01 | |
ericsson LOB MEMBER
 Opel Omega 3000 24v Sopot | 2008-05-31 21:23:24 Powoli prace postępują:
Już gdzieś to widziałem
I to, co zostało ze starego rumpla po operacji
Niedługo przystępujemy do przekładania silnika tam, gdzie jego miejsce (niestety tu nie pójdzie tak szybko i bezboleśnie, bo do srebrnej z flexem w ręku nie dopuszam  )
Pozdrawiam,
Eryk
----------------- "Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.." [ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2008-05-31 21:26:24 ] |
2024-04-24 21:18 | |
ericsson LOB MEMBER
 Opel Omega 3000 24v Sopot | 2008-05-19 22:04:06 Po ostatnich rozmowach z Ilkiem na temat wag podzespołów układu korbowego, znalazłem wkońcu (po dłuuuugich porządkach w pokoju  ) karteczke z wagami - niestety tylko korbowodów, aczkolwiek to na korbowodach były największe różnice.
Korba 1 cylindra
Góra: 455,4gr , stopka: 224,6gr
Teraz nie pamiętam, czy wagi stopek spisywałem ze śrubami czy bez, w każdym razie wyważane były stopki ze śrubami.
Korba 2 cylindra
Góra: 437gr, stopka: 213,2gr
Korba 3 cylindra
Góra: 435,8gr, stopka: 214,8gr
Korba 4 cylindra
Góra: 439gr, stopka: 214,6gr
Korba 5 cylindra
Góra: 439,6gr, stopka: 215,6gr
Kroba 6 cylindra
Góra: 433,5gr, stopka 215gr
Jak widać z powyższych wag - nieruszone pozostały jedynie: góra 6 korbowodu i stopka korby nr. 2. Całą resztę trzeba było "ogolić", ze szczególnym poświęceniem przy zestawie nr. 1
Pozdrawiam,
Eryk
----------------- "Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.." [ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2008-05-19 22:06:47 ] |
2024-04-24 21:18 | |
AndrzejMT LOB NET MEMBER
 Omega A Radom | 2008-04-23 20:43:08 ..Nice [ wiadomość edytowana przez: AndrzejMT dnia 2008-04-23 20:45:16 ] |
2012-12-16 13:16 | |
Następna strona [ 1 2 3 4 5 ] |
|