Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

SWAP z 1.6 16v na 2.0 16v - pytania.

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 Autor 
 2008-12-11 11:30:53

miske sie zmienia z powodu zmiany pompy olejowej, i tak jak piszesz kolo sie zamyka napisz na PW ile jestes w stanie za to wsyzstko zaplacic to moze wkoncu zmobilizuje mnie to do wyciagniecia silnika i wsadzenia czegos ciekawszego a przy okazji miałbym dla Ciebie ta wiazke z wew. EDisem bo taka ma mw esioku

-----------------
Sauber 4x4 2.0 ZT 230hp+
szpera 100% ;)
2016-09-29 20:45
  
 
 2008-12-10 18:41:42

tak tez myslalem tylko wlasnie skoro i tak pompe wody trzeba wymienic to mozna i oleju. Mam jeszcze dylemat czy muze miske wymieniac koniecznie ale wychodzi ze tak...wiec skoro i tak w to smoka tez potrzebuje i kolko sie zamyka

-----------------
HONDA KILLER

CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i
2013-06-13 22:57
  
 
 2008-12-10 14:43:57

mozna to zostawic na pompie olejowej z mdo. tylko trzeba dobrac wg. katalogu "maly" niski filtr oleju aby nie wadizl o sciane grodziowa i nie przeskzadzał niczemu innemu,

-----------------
Sauber 4x4 2.0 ZT 230hp+
szpera 100% ;)
2016-09-29 20:45
  
 
 2008-12-10 14:19:17

Sorry ze odgzewam kotleta ale potrzebuje paru czesci. Otoz wsadzenie silnika od mondka nie wymaga za duzo pracy i czesci. Potrzebna mi pompa oleju ze smokiem z escorta 1.6 16v albo 1.8 16v i wiazka z powyzszych modeli. Pompe wody mozna tanio kupic nowa ale z pompa ju gorzej a nie jest to czesc ktora sie za czesto wumienia w tych silnikach. Oczywiscie chodzi mi o kupno. Zetec turbo w moim cabrio sie szykuje

-----------------
HONDA KILLER

CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i
2013-06-13 22:57
  
 
 2008-10-21 14:11:38

tak sobie czytam i panowie ,z kazdym swapem sa mniejsze lub większe problemy no chyba że ktos ma nowe części z fabryki,pamietac nalezy ze sa to cześci z demontazu juz niemłodych samochodów i jakies schody tam beda,ale wszystko jest do zrobienia, sam za kilkanascie dni bede bawił się w swapa w cabrio brata i wiem ze cos tam bedzie do ewentualnej poprawki no ale jest masa cześci na podmianke więc luzik.
swap to fajna sprawa
co do pompy to trzeba zmieniac, na taką od efi która podaje 3 bary, a jak komus chodzi rs na zwykłej to moze nieswiadomy jest ze ma inna pompę,
pozdrawiam

Marek Ty druciarzu

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2008-10-21 12:45:50

Cytat:
2008-10-20 22:51:47, toradek pisze:
Historię tego auta znamy bardzo dokładnie i zapewniam Cię, że jest tam pompa od CFI i to jeździ. Osobiście to podłączałem, sam byłem zdziwiony, ale to działa Zapewniam Cię, że jeżeli ALLka się wypowiada na jakiekolwiek tematy związane z motoryzacją, to ma wiedzę wziętą z przykładów, a nie książkową, w związku z tym nie przydzielaj Jej do jakiejś przykładowej grupy, wziętej trochę z kosmosu (bo na taki zakład który opisałeś na pewno by nie poszła ) Masz wielką wiedzę dotyczącą Escortów (ogólnie motoryzacji) jako jedna z nielicznych osób na tym forum (tych osób można by wymienić na palcach jednej, może dwóch dłoni), ale posłuchaj też głosu osób mających doświadczenie akurat z taką przekładką Pozdrowienia Remarq i respect za niektóre elaboraty na tym forum


Toradku bez takich bo sie czerwienie i ze wstydu zamknę sie w sobie
Oki znam ten szczególny przypadek o którym pisała Allka i nie kewsionuje już więcej.
Trzymałem sie kurczowo swojej wersji bo ani Remikowi ani mi na pompie z CFI silnik chodzić nie chciał.Miał za małe ciśnienie paliwa i o ile odpalił to pracował nie równo miał czkawki a po dodaniu gazu gasł.Na pompie od 1,6 EFi problem u mnie znikł. Co do tych pomp także krążyły legendy że będzie na tym pracować ale nie za długo bo ta z rs jest niby trwalsza etc... co nie jest prawdą bo nawet w katalogach pompa ta była wspólna dla rs ,16 efi i któregoś zeteca. Swoją droga jeżdze tak ponad dwa lata i nie widze by pojawił sie jakiś problem.
Sprawa ma sie analogicznie do kwesti skrzynek bezpieczników. Większość szuka skrzynek o tych samych numerach, ja miałem w swojej karierze 4 z których każda była o innych numerach i od innej wersji silnikowej i na kazdej auto po przełożeniu przekażników zwor i podpięciu wtyczek działało od pierwszego odpalenia.Reszta elektryki zreszta też.

PS Toradku ja osobiście nie mam wcale wiedzy o której piszesz. Poprostu uprawiam w garażu radosne druciarstwo metoda prób i błedów z przewagą tych drugich zresztą. Ale że życiem rządzi czynnik losowy to czasem coś tam mi nawet zadziała, i choć nie na długo to jednak

-----------------
2016-08-17 22:29
  
 
 2008-10-20 13:48:31

Cytat:
2008-10-20 12:08:49, Wojo pisze:
A tylną belkę nie koniecznie, dla wygląda to oczywiście tak, dla skuteczności to już nie koniecznie. Najważniejszy przód.


Czyli lepiej Wojo zostawić tylną belkę i nie zmieniać hebli czy zmienić heble nie zmieniając belki?

U mnie mam już wytrzepane tuleje i przełożył bym sobie całą belkę żeby uniknąć kosztów zakupu tuleii, przy okazji założył bym sobie tarczo-bębny z tyłu...
Co do pompy paliwa to wiem już że trzeba ją zmienić, dzięki Remarq

-----------------
Mogłem jechać, wyjechać i stąd się oddalić - jednak zostałem z tymi co zostali...

13.08.2011 Spoczywaj w Spokoju ... †
2023-03-30 06:10
  
 
 2008-10-20 12:08:49

A tylną belkę nie koniecznie, dla wygląda to oczywiście tak, dla skuteczności to już nie koniecznie. Najważniejszy przód.

-----------------
www.faveo.com.pl
2013-09-13 14:35
  
 
 2008-10-20 10:59:24

Cytat:
2008-10-19 22:01:53, ALLka pisze:
nie


absolutnie tak!!!
Pompa od 1,4 Mono nie daje 3 barów, przeciez jednopunktowy wtrysk to nie EFI

Proszę nie wprowadzać kolegi w błąd. Swoją droga Remik swego czasu walczył kiedyś niesamowicie z pompą od 1,4 mono w XR i pisał o tym dość dokładnie i szeroko.

-----------------
2016-08-17 22:29
  
 
 2008-10-19 22:01:53

Cytat:
2008-10-19 21:57:55, ArekCLX pisze:
Seba co do hebli to się zgadzam że bębny lepiej hamują a co do pompy paliwa jezeli mam 1.4 na Jedno punktowym wtrysku to muszę ją zmieniać?

nie

-----------------
اَيلَكساندرا شكزَبانيسكا
FEFK#888
FFID#003
Mam swoja lewa cudowna strone essiego :):*
2023-02-14 15:05
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6 7 8 9
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM