Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Pasek klinowy piszczy gdy zmienia sie pobór prądu - Strona 2

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2007-10-20 21:24:11

Czy do wymiany tego paska trzeba mieć dostęp do kanału? - pytam bo tez coraz częściej i mnie dopada piszczenie ale jescze nie zaglądałem jak sie zabrać za tę wymianę.
2011-10-29 09:43
  
 
 2007-10-20 22:31:40

Cytat:
2007-10-20 21:24:11, Esper pisze:
Czy do wymiany tego paska trzeba mieć dostęp do kanału? -



Nie... zresztą jak lubisz to możesz sobie kupić kanał, ale czy nie prościej wydać kilkanaście zł na mechanika?

-----------------
Nie mam kont na fejsbuku, naszej-klasie, gadu-gadu, tłiterze, blipie, jutubie, gmajlu, skajpie itp. itd. i jestem z tego dumny
Nazwy "złomero" i "złomguna" stanowią nazwy zastrzeżone dla piotr'ka.
2018-08-28 21:42
  
 
 2012-01-14 12:27:38

Odświeżam


Ostatnio starłem się z sąsiadem (w sumie miał rację) a chodziło o mój piszczący pasek klinowy. Sąsiad ma, żal, że mu dzieciaki rano budzę....
Powiedział, że jak mnie nie stać na nowy pasek to on mi kupi ...a, że ja jego mam w du.....e to w końcu muszę coś z tym zrobić żeby nie dawać jemu satysfakcji...

Od ok 2 m-cy jak odpalam silnik to piszczy i piszczy przez ok 10 sek. co również dla mnie jest bardzo wq....

Piszczy nawet podczas jazdy w chwili włączenia ogrzewania tylniej szyby [co dyskwalifikuje grzanie szyby z użytkowania....]

Sprawa wygląda tak, że od ok 3 m-cy mam nowy alternator.
(pisałem o tym kiedyś i zostałem zjebany za to, że kupiłem taki drogi...)
Przy okazji jego wymiany założyłem równineż nowy pasek, a wczoraj naciągnałem tak, że za chwilę padną łożyska w tym alternatorze.
I nic ....piszczy i piszczy ...już mam zamiar wepchnąć szrota do rzeki.



Z tego co wcześniej zostało w poście napisane, to pozostaje jeszcze do wymiany koło pasowe wału.
Ale proszę mi powiedzieć jak to jest, że piszczy duże koło pasowe które ma 2-3 razy większą powierzchnię tarcia niż koło alternatora ?

Chciałbym uniknąć wymiany tego koła z uwagi na jego cenę bo w mojej regionalnej hurtowni zaśpiewali mi cenę 240 zł za nowe koło (chyba będzie pozłacane z diamentami) + koszty samej wymiany.

Na allegro patrzyłem i mają tańsze koła ale pewnie takie "piszczące" jak moje - ich stan jest niewiadomy....

Wymieniał ktoś to koło ? i czy jesty gwarancja, że po jego wymianie przestanie piszczeć ?

Dotychczas uważałem, że koło pasowe wymienia się najczęściej w skutek jego mechanicznego uszkodzenia np. peknięcie, skrzywienie po mającym miejsce wypadku - a nie z powodu pier..... piszczenia

Proszę o opinie

2017-07-28 21:46
  
 
 2012-01-21 00:52:09

Piszczy i Piszczy - już nie mam siły na to piszczenie...


Jestem zdesperowany dorobić na CNC kółko pasowe ...o jakieś 20 - 30 % większe...
ładowanie nie powinno ucierpieć a piszczenie zdecydowanie tak...

Innego wyjścia nie widzę - nic mądrzejszego nie wymyślę....
Szukałem szukałem jakiegoś oryginalnego większego kółka od czegoś innego i nic...

Wygląda na to, że wszystkie DU miały takie same kółka...

Ma ktoś jakieś doświadczenia z tymi kókami ? Czy wszystkie DU musiały mieć takie same kółka ?


(a jakie są kosmiczne ceny kółek pasowych )
2017-07-28 21:46
  
 
 2012-01-21 11:40:08

sprawdź TU piszą że do wszystkich modeli
albo TU może to jeden ciort czy 1,5 czy 1,8.
2016-02-07 21:39
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM