Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[ZieleTDH] Czerwony Gromiasty: THE END 2022 - Strona 13.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 25 26 27
 Autor 
 2007-03-04 16:23:01

GROMIASTY


KOMBIASTY


TRUK ;/



od dzis zaczelismy powoli sezon na cwiary oto faworyt godny rywal dla PiotraRST ale raczej Mka poradzilo by sobie z essem bez problemu



Ja sie gonilem z tym


Nawet subaru zniszczylem ;D 1.1 4WD ;D

PRZED Glebą/dzwonem


[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2007-03-04 16:34:48 ]
2024-03-30 14:31
  
 
 2007-03-04 13:32:04

Paweł_AMG miał silniczek 1.3

-----------------
FEFK#746
Był orionek mk3 1.6
escort mk4 1.6 d
kombi mk5
Focus mk1 1.6 16v
Opel vectra caravan 1.9 CDTI 150 km DESIGN


Jestem maniakiem
FEFK 746
FSK 001
2016-03-17 23:12
  
 
 2007-03-04 12:53:39

Cytat:
2007-03-03 19:54:59, KriSSo pisze:
Bo z tym obniżeniem to bywa różnie. Ale dwie sprawy są najważniejsze. 1. Często można kupić sprężyny np 30/30 które przeznaczone są do escorta ogółem. Nie wszyscy producenci różnicują zestawy na konkretne wersje silnikowe. A przecież każdy motor daje różny nacisk na przedniej osi. Skoro sprężyna jest dedykowana ogółem do escorta a nie pod motor, to znaczy, że musi pasować zarówno do RS'a, Cabrio, które są cięższe, jak i do 1.4, który niewiele waży. Czyli już mamy niezgodność nacisku na oś. Ta sama sprężyna 30/30 w RSie czy cabrio siądzie np 35 mm, a w 1.4 - 20 mm. I już mamy małego klina w drugą mańkę, bo nacisk osi tylnych jest podobny dla wszystkich wersji. Dokładnie tak było z Pawłem AMG. W 1.4 miał wodolot, zrobił swapa na 1.8 i od razu inna gleba. 2. Znaczna część klubowiczów jeździ na gazie, który powoduje zwiększenie nacisku osi tylnej pewnikiem ze 100 kg (pełna, zatankowana butla). To teraz mamy : Sprężyny 30/30 bez podziału na silnik + gaz w bagażniku i co się robi ? Ano w przypadku np silnika 1.4 robi się od razu -20 przód i -40 tył. Efekt - istny wodolot, no nie ma siły. Gdy ja montowałem sobie zestaw KW 55/35 w aucie bez gazu, to miałem piękny klin, dokładnie taki, jak w deklarowanym obniżeniu. Po zamontowaniu gazu momentalnie zrobiło mi się 55/55. Czyli zamiast klina auto się zrównało. Dopiero podniesienie miseczki sprężyny na tylnych amorach o ząbek (amorki KW mają regulacje wysokości miski) przywróciłem częściowo klina. Trudno zatem się dziwić, że Hans, który lata essim 1.4 Z GAZEM !! na sprężynach nie do końca dedykowanych do jego silnika, a w dodatku z równym deklarowanym obniżeniem (o ile pamiętam) ma wodolot.


odnośnie PawłaAMG to dochodzi jeszcze to ze dupcia sedana jednak jest ciezsza..

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
2023-02-24 22:40
  
 
 2007-03-04 12:49:20

Zielak witaj w klubie jamexowych klinów może to i faktycznie wina amorów u mnie tesh z tyłu seria została a przód wymieniłem

-----------------
FEFK#571
FKDW#016
!!! PONIŻAMY CENY @#$-#% !!! Joł..Joł!!
 
  
 
 2007-03-03 19:54:59

Bo z tym obniżeniem to bywa różnie.
Ale dwie sprawy są najważniejsze.

1. Często można kupić sprężyny np 30/30 które przeznaczone są do escorta ogółem. Nie wszyscy producenci różnicują zestawy na konkretne wersje silnikowe. A przecież każdy motor daje różny nacisk na przedniej osi. Skoro sprężyna jest dedykowana ogółem do escorta a nie pod motor, to znaczy, że musi pasować zarówno do RS'a, Cabrio, które są cięższe, jak i do 1.4, który niewiele waży. Czyli już mamy niezgodność nacisku na oś. Ta sama sprężyna 30/30 w RSie czy cabrio siądzie np 35 mm, a w 1.4 - 20 mm. I już mamy małego klina w drugą mańkę, bo nacisk osi tylnych jest podobny dla wszystkich wersji. Dokładnie tak było z Pawłem AMG. W 1.4 miał wodolot, zrobił swapa na 1.8 i od razu inna gleba.

2. Znaczna część klubowiczów jeździ na gazie, który powoduje zwiększenie nacisku osi tylnej pewnikiem ze 100 kg (pełna, zatankowana butla).
To teraz mamy : Sprężyny 30/30 bez podziału na silnik + gaz w bagażniku i co się robi ? Ano w przypadku np silnika 1.4 robi się od razu -20 przód i -40 tył. Efekt - istny wodolot, no nie ma siły.

Gdy ja montowałem sobie zestaw KW 55/35 w aucie bez gazu, to miałem piękny klin, dokładnie taki, jak w deklarowanym obniżeniu. Po zamontowaniu gazu momentalnie zrobiło mi się 55/55. Czyli zamiast klina auto się zrównało. Dopiero podniesienie miseczki sprężyny na tylnych amorach o ząbek (amorki KW mają regulacje wysokości miski) przywróciłem częściowo klina.
Trudno zatem się dziwić, że Hans, który lata essim 1.4 Z GAZEM !! na sprężynach nie do końca dedykowanych do jego silnika, a w dodatku z równym deklarowanym obniżeniem (o ile pamiętam) ma wodolot.

-----------------
Pozdrawiam,

#744

Był sobie ładny, srebrny Essik.
2011-04-26 20:04
  
 
 2007-03-03 18:27:40

lepiej skoluj fotki kombiastego

-----------------
Nasze Fordy lubią rdzę, i to je zgubi ;)
2021-08-29 11:25
  
 
 2007-03-03 18:25:24

Pogoda nie dopisuje,i osobiscie nie mam aparatu ale na jutro bedzie. A powiedz mi jak tam to Twoje 1.6 smiga? ile to ma do setki?? Bo moj sie troche dlugo zbiera w tyg. wybilo mi 60tys na liczniku 260kkm

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
2024-03-30 14:31
  
 
 2007-03-03 12:32:26

Ziele, a mógłbyś wrzucić foto jak siedzi cały essi bo po zdjęciu samych springów niewiele można zobaczyć
Akurat troche kasiorki mi wpadło i poważnie myśle nad glebą do swojego essa, a doświadczenia innych przestudiować trzeba żeby samemu zonka nie strzelić

[ wiadomość edytowana przez: Tood dnia 2007-03-03 13:10:46 ]
2012-04-03 12:50
  
 
 2007-03-03 08:53:03

Monroe sa dobre ale jak to powiedziec seryjne a springi jakby nie patrzec "sportowe" Moj kolega w golfie MK2 podnieca sie ze zalozyl springi -85mm w dol, a ja mam -40mm i siedzi podobnie :]
Co do przednich amorkow Patrzylem na dlugosc, te jamexy sie krocej wysuwaja, ale maja tez krotszy gwint ;/ i nakretka cala nie lapie. Ma ktos jakiej Jamexy na tyl amorki?
No nic wsadze po gumie w spirnga troche sie podniesie tyl i twardszy bedzie

Tak Hamulce RS, ale pojecia nie mam czy podejda sie okarze

Co do kombiastego szkoda gadac, caly prawy bok out ;/ od zderzaka do zderzaka(ale zderzaki cale) Dziad Poldkiem Trukiem cofal...no i wycofal ;/ a ja wolno nie jechalem :/ wlaczal sie do ruchu tylem, a truk to pake ma :/


[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2007-03-03 08:55:48 ]
2024-03-30 14:31
  
 
 2007-03-03 01:14:58

chociarz ja zakladalem do escorta tez niby Jamexy:] i z przodu siadl elegancko, a tyl mi poszedl niewiele w dol!!bo sprezyna tylna miala o wiele wiecej zwoi niz oryginalne zreszta w Probe tak samo mam:] przod mi siadl mocno a tyl bardzo malo (ale oryginalne sprezyny z tylu juz byly zklepane). tylko teraz mam sprezyny chyba G&M czy jakos tak

-----------------
Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.

...:: FEFK # 950 ::...

najladniejszy nieEscort 2007
2023-05-30 15:12
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 25 26 27
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM