2007-03-12 20:33:05, ProVato pisze:
Dziekowac serdecznie za info. Zastosuje sie do wszystkich rad.
Zastosuj sie tylko do tej która będzie ci najbardziej przydatna
Nie można iść wieloma drogami na raz
Prawdopodobie kupisz używane zegary z obrotomierzem dedykowanym do Twojego silnika w cenie sredniej klasy osobnego obrotomierza z allego więc ja na Twoim miejscu bym sie nie zastanawiał.Tym bardziej że montarz takiego zestawu nawet dla niewprawionego to maksymalnie 1 godzina.
Z montażem obrotków nawet tych oryginalnych od Escorta były czasem problemy ze skalowaniem jeśli pochodził od innego silnika. Powodzenia w skalowaniu nieoryginalnego Pozatym, przynajmniej moim zdaniem montaż czegoś osobnego (nie daj Boże w dodatku chromowanego) na szarym plastiku deski w Essim to pomyłka - strasznie będzie się gryzło i wyglądało na wiejski-tunning . Ja na Twoim miejscu bym odpuścił i zamontował orginalne.