Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Wyjmowanie zegarów (licnzika) MK 7 - FOTORELACJA - Strona 2.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2007-03-18 20:16:17

Cytat:
2007-03-18 18:05:33, Snale pisze:
Dziękuję Fryszardowi i Borysowi za telefoniczną konsultację i



ahaaa to juz wiem kto z FEFK dzwonil bo zrozumialem tylko "....z FEFK" hehe
...ale nie ma sie co dziwic na autostradzie bylem

-----------------
============================
Jestem maniakiem - Ty też się przyznaj :)
============================
#443 Borys KOMBInator RS
2012-06-21 20:44
  
 
 2007-03-18 20:09:16

Snale sie ostatnio siakis tworczy stal
lubi sobie chlopak podlubac co nie co
powiedz mi jak zrobiles foty zza zegarow w aucie?

-----------------
2022-10-12 11:39
  
 
 2007-03-18 19:51:44

mi to za 1 razem troszq zajelo bo..."zielono mi" bylo...a teraz to daje rade
2013-03-24 16:37
  
 
 2007-03-18 19:02:09

takim to dziekować trza - dla tego goscia

-----------------
ESCORT MK7 KOMBI 97r
1.6 16v ZETEC-E
LPG :))
sorry za literówki
i GALAXY 1,9 TDI 150KM @360 TIPTRONIC
2010-04-10 23:45
  
 
 2007-03-18 18:05:33

Witam.

Na forum nie znalazłem takiej fotorelacji, a myślę, że może być przydatna, więc postanowiłem ją zrobić. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale były one robione na oślep, bo licznik zasłania zały widok

Potrzebne rzeczy:

-wkrętak krzyżakowy
- jeśli palisz, to paczka fajek i zapalniczka/zapałki, bo można stracić troszkę nerwów (osobiście wolę piwko na uspokojenie )

Zaczynamy od zdjęcia kokpitu, o czym możemy poczytać TUTAJ. Kolejnym krokiem jest odkręcenie zegarów Przymocowane są na 4 wkrętach krzyżakowych. (zdjęcie z fotorelacji zmiany podświetlenia autorstwa Borysa) Strzałki wskazują miejsca gdzie są owe wkręty.



Po odkręceniu tych wkrętów wyciągamy licznik do przodu. Wygląda to tak jak na fotce poniżej. Wkładamy prawą łapę, odpinamy białą kostkę. Strzałki pokazują miejsca gdzie trzeba ścisnąć. Pociągamy wtyczkę w stronę silnika i wychodzi.



Lewą łapą robimy to samo niebieskiej kostce i mamy takie coś:



Na powyższej fotce strzałka ukazuje miejsce, które trzeba nacisnąć, żeby wyjąc linkę prędkościomierza. Jeśli przyjrzymy się dokładnie zdjęciu poniżej, zobaczymy, że to białe kółko ma 2 wypusty po przeciwległych stronach. Z jednej strony jest w całości, z drugiej podzielony na 2 części. Palec wskazujący przykładamy tam gdzie jest ten cały(czerwona strzałka), kciuk na osłonę linki (niebieska strzałka) i ruszamy na wszystkie strony aż linka wyjdzie.



Wyjmujemy liczniki, po czym możemy odetchnąć z ulgą i pogratulować sobie udanego przeprowadzenia tej operacji.

Dla lepszego zobrazowania sposobu wyjęcia linki prędkościomierza wstawiam jeszcze 2 fotki.

Czerwonym kółkiem zaznaczony jest bolec, który mocuję linkę do zegarów



W ten sposób chwytamy linkę żeby ją odłączyć.



Na koniec wstawiam fotkę jak wygląda licznik od tyłu.



Dziękuję Fryszardowi i Borysowi za telefoniczną konsultację i życzę powodzenia przy wyjmowaniu

Proszę o przeniesienie relacji na główną do działu "Porady"


-----------------



[ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2007-03-18 18:23:32 ]
2021-08-22 08:03
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM