2007-04-12 23:00:49
Panowie, temat powraca jak bumerang, jednak bez zadnych interesujacych info.
Swoim postem po czesci pytam o droge, po czesci informuje kolegow o mozliwosciach i zachecam do zaglebienia sie w ta zabawe.
Czytalem co i jak, czy to mozliwe, oplacalne itp. i odpowiedz brzmi TAK!
http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=28763 to jeden z przykladow w Polsce, pierwsze kroki stawiano w Niemczech i UK.
Teraz pytanie, czy robil cos takiego ktos z tego forum?
Moja znajomosc elementow silnika w tym aucie jest zbyt mala, zeby po tym opisie zabrac sie za zabawe. Jesli juz ktos to robil, czy moze dac mala fotorelacje?
Co ryzykujemy podejmujac ta walke? Nie pytam o to co sie komus wydaje. Wiem, ze turbina nie lubi wyzszego cisnienia, ale wiem tez, ze przy niewielkim podniesieniu owego, nie bedzie w zasadzie roznicy w jej zywotnosci.
Cos innego?
Kolejna sprawa: co potrzebuje do zaslepienia EGR i jak sie do tego zabrac? Mowa oczywiscie o tym samym silniku.
edit: dodam tylko, ze napisalem te i inne pytania do autora tamtego watku, zobaczymy czy i jesli tak to co odpowie. bede was informowal
[ wiadomość edytowana przez: Kodem_PL dnia 2007-04-12 23:03:20 ][ wiadomość edytowana przez: Miro dnia 2009-12-06 21:29:48 ][ powód edycji: dostosowanie tytułu do nowego regulaminu ]