2007-05-05 11:10:12
Być może jest możliwe wyjęcie tego zimeringu bez wyciągania magla z samochodu, ale ktoś niedawno opisywał że przy tej operacji porysował sobie gniazdo i ciekło mu bardziej jak przed robotą. Mało tego nie dało rady już tego uszczelnić i po maglu!
Inna sprawa że tam jest tak mało miejsca że aby sprawnie to wykonać potrzeba chyba ginekologa
.
Na twoim miejscu wyciągał bym ramę wg opisu jaki ci posłąłem. Podstawowa sprawa - wyciek jest wskutek luzów jakie nabył zębnik, sama wymiana może pomóc ale na krótko, bo wyluzowany zębnik szybko zużyje mnowy zimering. Żeby zniwelować luzy musisz wyjąć magiel bo nakrętka znajduje się nad ramą pomocniczą i nie ma do niej dojścia na samochodzie.
Powodzenia.
[ wiadomość edytowana przez: R_O_Y dnia 2007-05-05 11:12:37 ]