2007-05-27 00:40:34
Sprawdzona wersja dwu-przekaźnikowa dla MK5 i MK6, eliminująca zjawisko pracującego silnika po wyjęciu kluczyka przy włączonym zespolonym.
1. (żółty) - mijania 56-b złącze C1519 przy lewej wtyczce zespolonego
2. (czarno-fioletowy) - mijania 54-3 złącze C1519 przy lewej wtyczce zespolonego
3. (szary) - postojowe 58 złącze C1519 przy lewej wtyczce zespolonego
4. (czerwony) - postojowe 30-7 złącze C1519 przy lewej wtyczce zespolonego
5. (brązowy) - masa 31 złącze C1519 przy lewej wtyczce zespolonego
6. (niebieski) - alternator 61-a złącze C920a przy zestawie wskaźników
Przekaźniki dowolne przełączające ze stykami 87a , 87
Dowolny wyłącznik
Dioda prostownicza 3A; np. 1N5401
W wolnym czasie, dodam rozpiskę podłączenia do skrzynki przekaźników.
-----------------
TTI 880, Sirio T3-27 w dziurce :)
Miro #cinquecento :)