Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Swapowane 1.6 a turbo - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2007-05-31 08:38:09

jeszcze recaro, zderzaki i progi
2020-10-31 04:25
  
 
 2007-05-31 08:33:03

jeszcze przewody paliwowe, pompa paliwa, wydech, i szpera

-----------------
3x RST :D 89/89/90
2x Fiesta mk1 1.1:) +lpg:)
1x mk7 1,8 zetec + LPG [sprzedam]
2010-07-14 22:28
  
 
 2007-05-31 08:29:16

silnik,wiazka z kompami,chlodnica,IC,bak,linka od gazu no i zeby sie nie zabic hamulce

-----------------
HONDA KILLER

CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i
2013-06-13 22:57
  
 
 2007-05-31 08:03:41

łapy z 1,4 cvh też pasuja


-----------------
3x RST :D 89/89/90
2x Fiesta mk1 1.1:) +lpg:)
1x mk7 1,8 zetec + LPG [sprzedam]
2010-07-14 22:28
  
 
 2007-05-31 08:03:04

chodziło mi o to ze łapy z tego jego CVH pasują.

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
2023-02-24 22:40
  
 
 2007-05-31 08:00:50

przecież rst to jest 1,6 CVH


-----------------
3x RST :D 89/89/90
2x Fiesta mk1 1.1:) +lpg:)
1x mk7 1,8 zetec + LPG [sprzedam]
2010-07-14 22:28
  
 
 2007-05-31 07:44:36

nie kombinuj wstaw RST i po problemie, tym bardziej ze łapy od 1,6 CVH idealnie pasują do RST ...

-----------------
#768
Małopolska Frakcja Rajdowa #003 (MFR)
(potworth) G-tech, 1 osoba, pusty bak, opony 205/40R17, 0-96km/h 15,44 mega kozak:D
2023-02-24 22:40
  
 
 2007-05-31 00:43:32

Witam

Interesuje mnie kwestia uturbienia mojego Escorta.

Kilka waznych rzeczy na jego temat:

- Rocznik 1990
- Wczesniej byl 1.3 z gaznikiem, potem byl swap na 1.6 (105PS) z wtryskiem, ale zostal on wywalony i zamieniony na gaznik z poprzedniego silnika
- Mechaniczna pompa paliwowa (slyszalem, ze pozadana jest elektryczna)
- Jest dolot ze stozkowym filtrem powietrza

Wiadomo, ze byly takie silniki z turbo, ale jak sprawa wyglada z gaznikiem? Jak sie za to zabrac? Macie jakies rady lub wskazowki? Za wszystko bede bardzo wdzieczny

Pozdrawiam!
2007-08-26 10:07
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM