2007-07-31 19:45:42
Podłączę się pod temat żeby nie zakladać nowego.
Zrobiłem sobie dzisiaj tester. Kabel idzie od + w akumulatorze przez opornik i diode LED do 1 z 3 wyprowadzeń złącza diagnostycznego, 2 pozostałe wyprowadzenia złącza są zmostkowane (podłączone wg instrukcji na
http://www.fordescort.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=8&Itemid=4).
I mam problem:
1. Na wyłączonym silniku i wyłączonym zapłonie dioda świeci się cały czas.
2. Po włączeniu zapłonu dioda gaśnie na kilka sekund a nastepnie generuje kod 62 i koniec zabawy, żadnych kodów więcej ani nic. Nic więcej się nie dzieje.
3. Po uruchomieniu silnika znowu generuje kod 62 i na tym kończy się zabawa, żadnych kodów więcej ani nic.
Temperatura silnika - wskazówka na polu NORM.
Co robię nie tak? Może nieprawidłowo podłączyłem?
Kod 62 to "spadek mocy na 2. cylindrze - sprawdzić świece i kompresję" - moze świeca już się skończyła (to by wyjaśniało może nierówną pracę na wolnych obrotach) ale nie wydaję mi się...
Tytuł strony-----------------