2007-07-22 23:02:13
bedziesz p9otrzebował wszystko co jest pod maską oprócz układu kierowniczego (chyba ze 1,6 1,8 zetec bedzie zw wsxzpomaganiem) wtedy przekąłdnie też
hamulców bym nie ruszął bo w 1,3 1,6 1,8 są takei same
jedynie 1,8 130km ma wieksze o 2 cm
bak paliwa razem z przewodami od zeteca
wiązke i komputer od zeteca
wydech kompletny od zeteca
tyle powinno starczyc
a koszty kmm
jesli byś to sam wkąłdał co zajeło by ci jakiś tydz moze dwa to praktycznie zerowe
jeśli zlecisz to jakiemuś warsztatowi to wole nie myslec ile taki swap kosztuje
jeśli odruzniasz sróbokręt od młotka to napewno sie uda samemu wystarczy garaż najlepiej z kanałem i zwykła wyciągarka łańcuchowa za 100zł
klucze 10,13,17,19,
jak zrobisz swapa
zostawiasz wszystkie formalności na "kiedys"
teraz dokumentów od silnika nie musisz mieć zadnych
jedynie pojemnosc sie nie bedie zgadzała ale to nic nie przeszkadza zawsze po swapie masz miesiąc na załatwienie takich spraw
wiec jak po paru latach scie zatrzyma polićja i bedą chcieli ci sprawdzic pojemnośc silnika to mówisz ze wczoraj go włożyłes
ja jezdziłem bez zmiany papierów pół roku
skasowałem bryke i w ubezpiueczalni jak oglądali autko
to nikomu nawet nie przyszło przez mysł zeby sprawdzać jaki tam silnik jest
pozatym nigdy nie miałem kontroli na drodze w stylu: prosze pokazać co ma pan pod maską
[ wiadomość edytowana przez: arekturbo dnia 2007-07-22 23:05:24 ]