2007-07-30 12:15:51
Moim samochodem zajmuje się od 3lat. W ciągu tego czasu wprowdziałem dużo modyfikacji ;] ale wiem że bardzo zależy wam na tym co zrobiłem z tym dwucylindrowym silniczkiem.
Oto przeróbki dwucylindrowca:
- Gażniczek też został zmodyfikowany. Dysza paliwa 120, powietrza 130 i pełna polerka.
- Głowica została splanowana -3,5mm i oczywiście konkretnie wypolerowana. Zostały w niej wymienione zawory na sprzęt z CC700 i do tego odchudzone.
- Zamontowałm wał korbowy od CC700 do tego został delikatnie odchudzony i dokłanie wyważony.
- Wałek rozrządu to Świątek 385.
- dolot (ciężko opisać, niedługo wrzuce fotki)
- Świece Brisk premium LGS Nor 14LGS
- koło zamachowe niecałe 4kg
- Wydech to "Michael" z podwójną końcówką ze stali nierdzewnej TWIN S "Speeder"
Możliwe że w opisie popełniłem delikatne błedy, więc prosze się na mnie za to nie gniewać
Wiam że dziwicie się, że aż 42kuce. Jestem amatorem, dopiero się ucze, ale razem z kumplem oszacowaliśmy jego moc na własnie tyle. Oszacowaliśmy w ten sposów że ścigałem się z 38konną CC700 i wygrałem o dość dużą odległość.
o spalanie nie pytajcie...