Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Sprężyny obniżające ?? co to jest i co warte??

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2007-08-15 10:16:18

ludzie!!!
ja nie pytalem czy te z golfa beda pasowac do escorta!!!
pytalem tylko czy do escorta tez juz takie są!!
a to oczywiste ze jak jest do golfa to do escorta nie beda pasowac!!

-----------------
---CB-->>President Harry+ President New Alaska---
2009-08-09 09:57
  
 
 2007-08-11 01:12:48

Cytat:
2007-08-04 21:14:54, Asior pisze:
jezeli bylooby to w formie tulejki o wiekszej srednicy niz amor + kolniez srednicy nieco wiekszej niz sam tloczek, to zakladasz z gory na amorka i tyle.....................



Dokładnie tak to działa. Żadnego amorka gwintowanego nie potrzeba. Nawet kielicha nie trzeba wycinać, bo dostajesz komplet podkładek gumowych w ori kielich. Regulacja - Kręcisz nakrętką w górę, to auto idzie do góry, Opuszczasz na dół, jest gleba. To taki śmieszny, idiotyczny pół-środek. 100 razy wolałbym jeździć na typowych springach np H&R'a 30/30, niż na takim badziewiu z glebą 60/60. Natomiast, każdemu według potrzeb - co, kto lubi.

Czy pasuje do Escorta ? Nie wiem, być może. Masz Danio przecież w aukcji kontakt do człowieka. Dzwoń, pytaj ... będziesz wiedział.


-----------------
Pozdrawiam,

#744

Był sobie ładny, srebrny Essik.

[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2007-08-11 01:14:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2007-08-11 01:15:38 ]
2011-04-26 20:04
  
 
 2007-08-05 09:55:38

Grzee kto pytal czy beda pasowac do escorta??

-----------------
---CB-->>President Harry+ President New Alaska---
2009-08-09 09:57
  
 
 2007-08-04 21:14:54

Cytat:
2007-08-04 20:48:07, GrzEE pisze:
Co Wy piszecie... Jak chcecie założyć ten kit na zwykły amor? Przecież to jest sam kit sprężyn i nakrętek do zawieszenia gwintowanego. Musisz mieć odpowiedni amor, nagwintowany itd. Ogólnie wyglada to jak, mały zestaw naprawczy gdy np. peknie nam w gwincie spręzyna, lub springi są już ukrepane. Wtedy można coś takiego kupić... [Edit] Odpowiadając na pytanie kolegi. Nie, nie będą pasować do Escorta. [ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2007-08-04 20:48:47 ]




jezeli bylooby to w formie tulejki o wiekszej srednicy niz amor + kolniez srednicy nieco wiekszej niz sam tloczek, to zakladasz z gory na amorka i tyle.....................z tym ze oorg kielich od sprezyny trza by wyciac

-----------------
Moja 306 na PolskaJazda - Zapraszam


Escort MKIV 1989r 1.8d - sprzedany
Escort MKVII 1997r 1.8d - sprzedany
2017-12-25 15:49
  
 
 2007-08-04 20:48:07

Co Wy piszecie... Jak chcecie założyć ten kit na zwykły amor?
Przecież to jest sam kit sprężyn i nakrętek do zawieszenia gwintowanego.
Musisz mieć odpowiedni amor, nagwintowany itd.
Ogólnie wyglada to jak, mały zestaw naprawczy gdy np. peknie nam w gwincie spręzyna, lub springi są już ukrepane.
Wtedy można coś takiego kupić...

[Edit]
Odpowiadając na pytanie kolegi.
Nie, nie będą pasować do Escorta.

[ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2007-08-04 20:48:47 ]
2012-10-17 19:57
  
 
 2007-08-04 20:29:29

na seryjnych amorach bedzie lipa. poza tym to za tanio cos

-----------------
2023-10-11 07:32
  
 
 2007-08-04 20:04:49

Książkowa definicja, ale ma mało wspólnego z zapytaniem kolegi...

-----------------
ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA
 
  
 
 2007-08-04 19:52:02

Sprężyny obniżające są najprostszym sposobem na poprawienie właściwości jezdnych a przede wszystkim nadanie sportowego wyglądu. Zmniejszenie prześwitu o 2 - 4 cm przy zachowaniu oryginalnych amortyzatorów, spowoduje obniżenie środka ciężkości pojazdu a w konsekwencji ustabilizuje prowadzenie samochodu na prostej i zwiększy maksymalną prędkość pokonywania zakrętów.
Zastosowanie sportowych sprężyn z amortyzatorami o sportowej charakterystyce daje jeszcze większe możliwości obniżenia samochodu nawet do 6 cm. W porównaniu do poprzedniego wariantu zyskujemy mniej nerwową charakterystykę pracy zawieszenia połączoną z perfekcyjną przyczepnością do nawierzchni.
Zawieszenie śrubowe - za pomocą śrub oraz zaworów możemy regulować zarówno długość sprężyny, jak i twardość amortyzatora. Dobór obydwu parametrów pozwala na idealne dopasowanie charakterystyki pracy zawieszenia do indywidualnych potrzeb kierowcy.



[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2007-08-04 19:53:33 ]
2013-03-13 20:28
  
 
 2007-08-04 19:27:09

witam
jak w pytaniu- znalazlem spręzyny wprawdzie do golfa jak zwykle ale czy do essiego tez takie cos jest juz?? jakie sa opinie na ten temat??
sprężyny

-----------------
---CB-->>President Harry+ President New Alaska---
2009-08-09 09:57
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM