2007-08-18 00:36:18
Cytat:
|
2007-08-11 18:43:24, on-driver pisze:
to już kwestia doboru przełożeń i obrotów, gdybyś przejechał się tym golfem wiedział byś jak dobrano tam przełożenia biegów. |
|
Nom, czyli ważny jest przebieg momentu, jego wartość, moc oraz przełożenie skrzyni biegów.
Dlatego nie piszmy banialuków, że rządzi jedynie moment, bo jak już wcześniej napisałem - vti z momentem 160 miażdży golfa z momentem 220.
Cytat:
|
Mój brat ma ibize 90ps/240 Nm i miażdzy moje 130 konne corrado na starcie, nieważne że moge je rozbujać do 240km/h bo itak niema gdzie
|
|
To coś cienki ten correk, bo ja taką ibizę miażdżę Clio 1.4 16v (100 PS) z momentem 127 Nm przy 3750 rpm.
Cytat:
|
2007-08-11 19:17:40, dulin7 pisze:
Co za bzdura ze diesel na dole nie ma nic??!!! Nowoczesny diesel ma nax moment w granicach 2000 i spadek jest przy ok 3500 i nie ma sensu krecic wyzej!!! |
|
No więc problem w tym, że na dole nic, bo 2000 rpm dla diesla to nie jest żaden dół, tylko zakres średnich obrotów, coś jak 3500 rpm dla benzyny. Jak potrzeba dieslem z 2 biegu odejść z prędkości 20 km/h to stoi w miejscu. Zatem idzie w przedziale 2000 rpm do 3500-4000 rpm - porażka, zero elastyczności.
W każdym razie, spoko .. nie o elastyczności wątek stanowi.
-----------------
Pozdrawiam,
#744
Był sobie ładny, srebrny Essik.