Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Jak podnieśc moc

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2007-08-18 00:36:18

Cytat:
2007-08-11 18:43:24, on-driver pisze:
to już kwestia doboru przełożeń i obrotów, gdybyś przejechał się tym golfem wiedział byś jak dobrano tam przełożenia biegów.


Nom, czyli ważny jest przebieg momentu, jego wartość, moc oraz przełożenie skrzyni biegów.
Dlatego nie piszmy banialuków, że rządzi jedynie moment, bo jak już wcześniej napisałem - vti z momentem 160 miażdży golfa z momentem 220.

Cytat:
Mój brat ma ibize 90ps/240 Nm i miażdzy moje 130 konne corrado na starcie, nieważne że moge je rozbujać do 240km/h bo itak niema gdzie


To coś cienki ten correk, bo ja taką ibizę miażdżę Clio 1.4 16v (100 PS) z momentem 127 Nm przy 3750 rpm.

Cytat:
2007-08-11 19:17:40, dulin7 pisze:
Co za bzdura ze diesel na dole nie ma nic??!!! Nowoczesny diesel ma nax moment w granicach 2000 i spadek jest przy ok 3500 i nie ma sensu krecic wyzej!!!


No więc problem w tym, że na dole nic, bo 2000 rpm dla diesla to nie jest żaden dół, tylko zakres średnich obrotów, coś jak 3500 rpm dla benzyny. Jak potrzeba dieslem z 2 biegu odejść z prędkości 20 km/h to stoi w miejscu. Zatem idzie w przedziale 2000 rpm do 3500-4000 rpm - porażka, zero elastyczności.

W każdym razie, spoko .. nie o elastyczności wątek stanowi.

-----------------
Pozdrawiam,

#744

Był sobie ładny, srebrny Essik.
2011-04-26 20:04
  
 
 2007-08-11 20:12:04

Widze ze to kolega maciek nie czyta dokladnie postow bo ja nie napisalem ze to Ty napisales o tym turbo tylko to ze to Ty napisales ze takie zec zy mozna sie dowiedziec z autoswiatu bo to nieprawda, powtarzam jeszcze raz samo polerowanie kanalow nic nie daje i powie Ci to kazdy pożadny tuner (chojnacki godula swiatek) i zadna firma tuningowa nie ma w ofercie samego polerowania kanalow nawet promotor ostatnio z tego zrezygnowal i napiosali ze zrezygnowali bo nic to nie daje gdy kanaly nie sa powiekszane
A tak serio to tez mysle ze temat staje sie nie odpowiedzia na zadane pytanie tylko licytacja kto wie wiecej i tko komu dopiecze.
Ja tez w to dalem sie wciagnac i z tego miejsca przepraszam tych ktorzy poczuli sie atakowani przeze mnie
Z dyskusji sie wylaczam bo wszystko co mialem powiedziec to napisalem i nic wiecej, zakonczmy spory a pomozmy koledze.
Tak jak juz napisano, doprowadz silnik do stanu prawie fabrycznego i ciesz sie ze i tak jestes szybszy od wielu innych
Jezeli podnosic moc to mysle ze tylko turbo bo to jerst rozwojowe a jak dasz policzony wydech i dolot to wydasz kupe kasy a jak sie okarze ze malo to co?? a w turbo jest inaczej no i ten cudowny dzwiek pssssssssssssst , jedna wada to.......... koszt i potem spalanie
Pozdrawiam!!!

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2007-08-11 19:55:42

Cytat:
2007-08-11 19:29:52, on-driver pisze:
to może chcesz się zmierzyć z 90 konną ibizką maćku?




hehe to może zacznę już zakłady przyjmować
dyskusja trochę bez sensu

-----------------
był Escort mk3 1.3 CVH
był Escort mk6 1.3 OHV
był Escort mk7 1.8 RKC
Jest Escort mk4 1.6 CVH
Jest Mazda 3 1.6 BK
2023-10-11 10:33
  
 
 2007-08-11 19:34:05

chetnie, jak bedziesz w Kato daj znac

-----------------
2023-10-11 07:32
  
 
 2007-08-11 19:29:52

to może chcesz się zmierzyć z 90 konną ibizką maćku?
2013-02-08 07:30
  
 
 2007-08-11 19:27:32

Cytat:
2007-08-11 19:24:31, on-driver pisze:
poczytaj dokładniej, a potem komentuj kolego, sam sobie odpowiedziałeś na tą zagadkę. Jeśli uważasz że silnik o mocy 150 koni i 180Nm ma lepszą sprawność przyśpieszania od silnika 110 konnego 280 Nm to Ci wspułczuje Bez obrazy kolego ale poczytaj jeszcze ciutke [ wiadomość edytowana przez: on-driver dnia 2007-08-11 19:26:49 ]



a czytales post KriSSo troche nizej? przeczytaj go jeszcze raz i sprawdz jak malo wiesz

pozwole sobie przytoczyc:

Cytat:
Ooooooo, nieźle. Ciekawe zatem, dlaczego civic VTI z momentem 150-160 Nm miażdży golfa TDI z momentem 220 Nm.





[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-11 19:28:27 ]
2023-10-11 07:32
  
 
 2007-08-11 19:24:31

Cytat:
2007-08-11 19:11:19, maciek701 pisze:
wiesz kolego, mysle,ze wiem na pewno wiecej od Ciebie. moze na poczatek - klik - poczytaj sobie troche o mocy i momencie a pozniej bedziemy sie targowac kto wie wiecej a kto mniej bo widze,ze poki co to Ty nic nie wiesz



poczytaj dokładniej, a potem komentuj kolego, sam sobie odpowiedziałeś na tą zagadkę. Jeśli uważasz że silnik o mocy 150 koni i 180Nm ma lepszą sprawność przyśpieszania od silnika 110 konnego 280 Nm to Ci wspułczuje Bez obrazy kolego ale poczytaj jeszcze ciutke


[ wiadomość edytowana przez: on-driver dnia 2007-08-11 19:26:49 ]
2013-02-08 07:30
  
 
 2007-08-11 19:23:16

Cytat:
2007-08-11 19:17:40, dulin7 pisze:
Tez jak przedmowca mysle ze wlasnie Ty piszesz to co wszyscy mowia daj barana daj polerke kanalow tylko ze polerka sama w sobie nic nie da bo jest to zabieg wykanczajacy po powiekczaniu kanalow w glowicy!!! A auto swiata prosze sie nie czepiac bo to pozadna gazeta i na pew2no nie napisze ze polerka kanalow da przyrost mocy!!! w zadnym autoswiecie nie napisza tez ze mozna miec turbo za 2000!!! Co za bzdura ze diesel na dole nie ma nic??!!! Nowoczesny diesel ma nax moment w granicach 2000 i spadek jest przy ok 3500 i nie ma sensu krecic wyzej!!! Moc jest zalezna od momentu i obrotow przy ktorych ten moment mamy zworu nie pisze bo po co Ci to ale skoro zwiekszamy moment w dolnych granicach obrotow ( o to mi chodzilo w tym ze napsalem ze moment rosnie a moc max nie) to i moc w dolnych granicach sie powiekszy ale nie moc max ktora jest uzyskiwana przy wysokich obrotach!!! Pozdrawiam!!!



cheesus o co Ci chodzilo z tym dieslem? bo ja nic nie wspominalem o dieslu.a turbo za 2000 to juz wogole nie rozumiem skad Ci sie nagle wzielo. nie wiem dlaczego uzalezniasz poszerzanie kanalow w glowicy z ich polerka? w przypadku delikatnych zmianw silniku nie ma sensu ich poszerzac, a polerka zawsze poprawi przeplyw. piszesz,ze moc jest zalezna od momentu, wiec jak to mozliwe ze moment rosnie a moc juz nie?i nie krzycz tak.



[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-11 19:38:00 ]
2023-10-11 07:32
  
 
 2007-08-11 19:17:40

Cytat:
2007-08-11 19:06:19, maciek701 pisze:
. [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-11 19:08:10 ]


Tez jak przedmowca mysle ze wlasnie Ty piszesz to co wszyscy mowia daj barana daj polerke kanalow tylko ze polerka sama w sobie nic nie da bo jest to zabieg wykanczajacy po powiekczaniu kanalow w glowicy!!! A auto swiata prosze sie nie czepiac bo to pozadna gazeta i na pew2no nie napisze ze polerka kanalow da przyrost mocy!!! w zadnym autoswiecie nie napisza tez ze mozna miec turbo za 2000!!!
Co za bzdura ze diesel na dole nie ma nic??!!!
Nowoczesny diesel ma nax moment w granicach 2000 i spadek jest przy ok 3500 i nie ma sensu krecic wyzej!!!
Moc jest zalezna od momentu i obrotow przy ktorych ten moment mamy zworu nie pisze bo po co Ci to ale skoro zwiekszamy moment w dolnych granicach obrotow ( o to mi chodzilo w tym ze napsalem ze moment rosnie a moc max nie) to i moc w dolnych granicach sie powiekszy ale nie moc max ktora jest uzyskiwana przy wysokich obrotach!!!
Pozdrawiam!!!

-----------------
....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :)
2018-09-30 07:38
  
 
 2007-08-11 19:11:19

Cytat:
2007-08-11 19:06:57, on-driver pisze:
Biorąc pod uwagę że w silniku benzynowym po przekroczeniu pewnej granicy obrotów moment obrotowy gwałtownie spada a moc wyrażona w koniach mechanicznych pnie się do góry, muszę powiedzieć maćku że mało wiesz o tych sprawach



wiesz kolego, mysle,ze wiem na pewno wiecej od Ciebie.
moze na poczatek - klik - poczytaj sobie troche o mocy i momencie a pozniej bedziemy sie targowac kto wie wiecej a kto mniej bo widze,ze poki co to Ty nic nie wiesz

-----------------
2023-10-11 07:32
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM