| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
on-driver Sympatyk FEFK
Corrado Wrocław | 2007-08-11 19:06:57 Cytat:
| 2007-08-11 18:53:08, maciek701 pisze:
...czyli wiedza podworkowa w pigulce jak czytam takie stwierdzenia,ze moc=Vmax a moment to przyspieszenie to smiech cisnie mi sie na usta. skad Ty to wiesz z autoswiata? 9tys w zetecu? haha.
|
|
Biorąc pod uwagę że w silniku benzynowym po przekroczeniu pewnej granicy obrotów moment obrotowy gwałtownie spada a moc wyrażona w koniach mechanicznych pnie się do góry, muszę powiedzieć maćku że mało wiesz o tych sprawach |
2013-02-08 07:30 | |
maciek701 Sympatyk FEFK
Tychy | 2007-08-11 19:06:19 . [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-11 19:08:10 ] |
2023-10-11 07:32 | |
maciek701 Sympatyk FEFK
Tychy | 2007-08-11 18:53:08 Cytat:
| 2007-08-10 20:28:34, strutter pisze:
moc to predkosc max. a moment to przyspieszenie. mozesz przepolerowac dolot, agresywne wałki, splanowanie glowicy, przeprogramowac mapy wtryskow i podniesć maxymalne obroty z 6,5tys na np 9tys, , jakis dolot zimnego powietrza, albo jak masz kase to turbina i 160KM powinno sie wyciagnac z niego spoko, regenerowane turbiny sa jakos po 800zl czyli tak skromnie jakies 2000 wystrczy.... , tylko wez pod uwage ze zuzycie paliwa wzrosnie
|
|
...czyli wiedza podworkowa w pigulce jak czytam takie stwierdzenia,ze moc=Vmax a moment to przyspieszenie to smiech cisnie mi sie na usta. skad Ty to wiesz z autoswiata? 9tys w zetecu? haha.
do autora watku - masz bardzo dobry silnik 1.8 130KM. jesli chcesz nieco poprawic jego osiagi zacznij od sprawdzenia jego stanu i wyprowadzenia serii. nastepnie na 1 ogien wylot - policzony baran i reszta. polerka kanalow w glowicy, dolocie, mozesz sprobowac z wieksza przepustnica i przeplywomierzem - z tym,ze spalanie znacznie wzrosnie. [ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-08-11 18:56:50 ] |
2023-10-11 07:32 | |
on-driver Sympatyk FEFK
Corrado Wrocław | 2007-08-11 18:43:24 Cytat:
| 2007-08-11 00:46:36, KriSSo pisze:
Ooooooo, nieźle. Ciekawe zatem, dlaczego civic VTI z momentem 150-160 Nm miażdży golfa TDI z momentem 220 Nm.
|
|
to już kwestia doboru przełożeń i obrotów, gdybyś przejechał się tym golfem wiedział byś jak dobrano tam przełożenia biegów i jak szybko trzeba je tam na światłach zmieniać. Jednak prawdą jest to że na światłach żądzi moment a nie moc. Mój brat ma ibize 90ps/240 Nm i miażdzy moje 130 konne corrado na starcie, nieważne że moge je rozbujać do 240km/h bo itak niema gdzie |
2013-02-08 07:30 | |
KriSSo
Ford Escort - był Szczecin | 2007-08-11 00:47:59 Cytat:
| 2007-08-10 21:20:44, dulin7 pisze:
Moca radze sie nie rajcowaj tylko momentem !!! Pozdrawiam!!!
|
|
Ja bym wolał odwrotnie. Racjować się mocą i momentem, a nie każdym z osobna. Po cholerę mi wysoki moment, jak mocy brakuje i charakterystyka tego momentu przypomina kwadrat na wykresie. Najlepszy przykład to te wszystkie diesle. Na dole nic, na górze nic, jedynie co nieco po środku.
----------------- Pozdrawiam,
#744
Był sobie ładny, srebrny Essik. [ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2007-08-11 00:53:02 ] |
2011-04-26 20:04 | |
KriSSo
Ford Escort - był Szczecin | 2007-08-11 00:46:36 Cytat:
| 2007-08-10 21:59:14, dulin7 pisze:
nieszkodzi bo nie moca przyspieszamy a momentem Pozdrawiam!!! |
|
Ooooooo, nieźle. Ciekawe zatem, dlaczego civic VTI z momentem 150-160 Nm miażdży golfa TDI z momentem 220 Nm. ----------------- Pozdrawiam,
#744
Był sobie ładny, srebrny Essik. |
2011-04-26 20:04 | |
dulin7 Sympatyk FEFK
Nowe Miasto Lubawskie | 2007-08-10 21:59:14 Cytat:
| 2007-08-10 21:23:58, _Maly_ pisze:
Mysle ze autorowi watku nie chodzilo o pojecie "moc" w znaczeniu "chce jechac szybciej", potocznie mowi sie o podniesieniu mocy jako o zwiekszeniu osiagow auta i z reguly wlasnie chodzi o przyspieszenie, raczej nikt nie podkreca samochodu aby jechac z wieksza predkoscia max niz wyszlo z fabryki - mysle ze to jasna kwestia i bez sensu jest pisanie textow o jaraniu sie koniami Pozatym jesli zwieksza sie moment obrotowy to chyba idzie za tym rowniez zwiekszenie sie koni mimo wszystko? - aczkolwiek jestem laikiem, moge sie mylic i prosze o wybaczenie A takie inne pytanie: co zrobic zeby przywrocic koniki ktore uciekly z serii? zalozmy ze sa juz nowe kable, swiece, filtry, paski, oleje, nowy uklad wydechowy... co dalej? remont silnika? [ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-08-10 21:24:32 ]
|
|
no niestety ale nie zawsze wzrost momentu to i wzrost mocy bo moment mozna zwiekszyc raczej w rejestrach nizszych obrotow Pan Chojnacki pisal nawet ze moc moze spasc o te kilka koni ale to nieszkodzi bo nie moca przyspieszamy a momentem
Pozdrawiam!!! ----------------- ....^ to jest moje zdanie ale może ja sie nie znam :) |
2018-09-30 07:38 | |
zeberko Sympatyk FEFK
Vectra C caravan Częstochowa | 2007-08-10 21:35:28 A takie magiczne urzadzonko można samemu zrobić koszt to góra 5 zł i pózniej nagrac aparatem lub telefonem te błędy. ----------------- FEFK#746
Był orionek mk3 1.6
escort mk4 1.6 d
kombi mk5
Focus mk1 1.6 16v
Opel vectra caravan 1.9 CDTI 150 km DESIGN
Jestem maniakiem
FEFK 746
FSK 001 |
2016-03-17 23:12 | |
_Maly_ Sympatyk FEFK
Escort Cabrio Turbo Kalisz | 2007-08-10 21:33:30 Cytat:
| 2007-08-10 21:29:06, zeberko pisze:
A czy usunołeś te błedy co wtedy wyszły po ich zczytaniu
|
|
Nie wiem, bo nie zczytywalem od tametgo czasu bledow bo nie mam tego urzadzonka ktorym to zrobiles dawno temu ----------------- passionford.pl |
2024-04-29 01:04 | |
RGS
Toyota Corolla Oświęcim | 2007-08-10 21:30:54 teraz to już czysta formalność kompresja na wszystkich garach i takie tam duperelki
P.S. Chciałbym widzieć essiego który kręci się do 9tyś. pomijam ewenement Bakstera ----------------- #1037#-lepiej późno niż wcale
always rebel |
2011-09-01 14:01 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 5 ] |
|