Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[126p]Czerwony, późnopeerelowski klasyk ;)

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2007-08-18 22:36:17

Po wielu próbach chciałbym Wam przedstawić mojego pogromcę szos
Jest to Fiacik wyprodukowany w Tychach w 1989 roku. W moim posiadaniu znalazł się on we wrześniu 2004 roku. Miał on wtedy przebieg 23.000 km, i pajęczyny w na słupkach
Od trzech lat jest użytkowany przeze mnie praktycznie na co dzień, więc dlatego jego przebieg drastycznie wzrasta i niestety zawieszenie też się odzywa, a mianowicie przekładnia kierownicza. Dobrze, że oryginalne części są w granicach zdrowego rozsądku, dlatego mogę go naprawiać na oryginałach! Na szczęście w niedługim okresie planuję kupić większe auto, a Maluszek wreszcie może trafić do ciepłego garażu, i jeździć okazjonalnie na zloty i niedzielne przejażdżki
W najbliższym czasie planuję wypiaskować i polakierować w nim felgi na oryginalny kolor, założyć FSMowskie kołpaczki, kupić oryginalne siedzenia (w tym momencie od eleganta), i w sumie to będzie na tyle!
Oryginalny lakier dobrze się trzyma, żadnej rdzy, zresztą moim asem w rękawie jest podłoga, na której nie ma ani jednego ogniska korozji.
Czekam na Wasze komentarze i ewentualne uwagi, co mógłbym jeszcze w nim poprawić, aby był on w 100% oryginalny!
Pozdrawiam!









[ wiadomość edytowana przez: Kama86 dnia 2007-08-18 23:11:16 ]

[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2007-08-19 03:45:04 ]
2008-09-19 00:29
  
 
 2007-08-18 22:41:57

jedyne co widac to klapa od wewnatrz
troche pomoge

Bardzo ladny




[ wiadomość edytowana przez: bartong44 dnia 2007-08-18 22:43:29 ]
2023-05-22 18:29
  
 
 2007-08-18 23:13:01

Wygląda jak z prospektu! Gratulacje.

-----------------
=- czegotoniemający fiat -=
2022-04-26 20:21
  
 
 2007-08-18 23:14:52

Cytat:
2007-08-18 23:13:01, MCQUEEN pisze:
Wygląda jak z prospektu! Gratulacje.




Dzięki, ale jeszcze nie

Szpecą go te poidrabiane kołpaki, i siedzenia, ale "jak się nie ma co się lubi..."

[ wiadomość edytowana przez: Kama86 dnia 2007-08-18 23:16:14 ]
2008-09-19 00:29
  
 
 2007-08-18 23:59:49

Jak dla mnie bomba Tylko czemu srubki w kolach sa czerwone???
2007-09-27 21:14
  
 
 2007-08-19 00:21:19

no jak dla mnie zmienić byś tylko musiał to obecne radyjko na model safari 5 i wtedy będzie 100% oryginał <żart>

a tak na poważnie to super bobek naprawdę zadbany jak dla mnie 5+
pozdrawiam
2012-11-12 14:45
  
 
 2007-08-19 06:56:54

Docelowo "mały" ma być wogóle bez radia, a ja będę się delektował gustownym warkotem dwucylindrówki (pyr, pyr, pyr...)

A co do śrubek, to takiego go już kupiłem! Jak zrobię sobie piękne felusie, to je spoleruję na błysk, słowo
2008-09-19 00:29
  
 
 2007-08-19 18:55:33

to sa oryginalne fleowski kołpaki fabryczne jaby coś kolor felg chyba tez jest szary czyli jak z fabryki

[ wiadomość edytowana przez: grnb dnia 2007-08-19 18:57:48 ]
2012-06-26 22:12
  
 
 2007-08-19 20:38:44

Cytat:
2007-08-19 18:55:33, grnb pisze:
to sa oryginalne fleowski kołpaki fabryczne jaby coś kolor felg chyba tez jest szary czyli jak z fabryki [ wiadomość edytowana przez: grnb dnia 2007-08-19 18:57:48 ]



Fakt, felgi maja oryginalny kolor, ale niestety korozja się ich chwyta, a wstyd mi pokazywać zardzewiałe
2008-09-19 00:29
  
 
 2007-08-20 22:41:28

Cytat:
2007-08-19 18:55:33, grnb pisze:
to sa oryginalne fleowski kołpaki fabryczne jaby coś kolor felg chyba tez jest szary czyli jak z fabryki [ wiadomość edytowana przez: grnb dnia 2007-08-19 18:57:48 ]



no niby oryginalne ae z rocznika gdzies kolo 94 a co do fla, w tych rocznikach byly plastikowe małe na szarych felgach! ...ten okaz niezly jest mialem kiedys fl-a jednego z pierwszych z konca 87 roku poprotu super data!! pozdrawam dzialaj tak dalej brakuje idealow z tego roku

-----------------
moto.stargard.pl - Automobilklub Stargardzki
2014-01-15 22:20
  
 
 2007-08-21 07:47:08

Tez mi sie zdaje, ze jesli byly zderzaki P4 to dekielki byly male. Moj poprzedni maluch byl 91 rok i mial takie kolpaki jak twoje.

-----------------
Byl 126p 1.2MPI
Jest Astra X16SZ
Jest BIS i...?
2018-04-24 18:40
  
 
 2007-08-21 23:19:38

Cytat:
2007-08-21 07:47:08, Zuraw pisze:
Tez mi sie zdaje, ze jesli byly zderzaki P4 to dekielki byly male. Moj poprzedni maluch byl 91 rok i mial takie kolpaki jak twoje.



Dokładnie, tzw. pół FL-e miały już "budę" i wnętrze po liftingu, a zderzaki P4 i plastikowe dekle. W sumie to ciekawy jestem, ile wersji w różnych kombinacjach wyposażeniowych wychodziło z fabryki?
2008-09-19 00:29
  
 
 2007-08-27 15:06:06

te pol fl byly bardzo ciekawe bo zdarzalo sie pakowali do nich przekladnie listwowa z bisa o silniki byly skladane na wale korbowym od bisa, tak przynajmniej bylo w przypadku mojego fl
2014-06-19 19:51
  
 
 2007-08-27 19:49:23

Cytat:
2007-08-27 15:06:06, bandit_650 pisze:
te pol fl byly bardzo ciekawe bo zdarzalo sie pakowali do nich przekladnie listwowa z bisa o silniki byly skladane na wale korbowym od bisa, tak przynajmniej bylo w przypadku mojego fl



Przypadkiem rocznik '91?

-----------------
Tomasz "Tomcat" Ferdek
www.KOZMO.pl
rally.pl te@m
było: 2x 126p A-5188, polonez 1,5 obr/2,0, ccs N-0, xsara 1,4, cc700, zx 2,0 16v
jest: ccs, xsara II 1,6 16v, xsara II vts, impreza gt
będzie: KOZMO 1100/1400T
2013-03-19 13:50
  
 
 2007-08-28 17:37:19

Cytat:
2007-08-27 15:06:06, bandit_650 pisze:
te pol fl byly bardzo ciekawe bo zdarzalo sie pakowali do nich przekladnie listwowa z bisa o silniki byly skladane na wale korbowym od bisa, tak przynajmniej bylo w przypadku mojego fl



Mój ma zwykłą przekładnię, ale wiem, że zdarzały się maluchy z listwową, szczególnie dużo ich było w 1992 roku.
2008-09-19 00:29
  
 
 2007-08-29 00:27:28

Cytat:
2007-08-28 17:37:19, Kama86 pisze:
Mój ma zwykłą przekładnię, ale wiem, że zdarzały się maluchy z listwową, szczególnie dużo ich było w 1992 roku.



O własnie '92. Mój mechanior miał takiego i twierdził, że to z powodu chwilowego braku slimakowych przekładni ładowali te od bisa. Ciekawa teza i kto wie czy nie prawdizwa - tak czy inaczej zawsze mu tego farta zazdrościłem
koniec OT

-----------------
Tomasz "Tomcat" Ferdek
www.KOZMO.pl
rally.pl te@m
było: 2x 126p A-5188, polonez 1,5 obr/2,0, ccs N-0, xsara 1,4, cc700, zx 2,0 16v
jest: ccs, xsara II 1,6 16v, xsara II vts, impreza gt
będzie: KOZMO 1100/1400T
2013-03-19 13:50
  
 
 2007-08-29 09:26:06

Cytat:
2007-08-29 00:27:28, TomcatT4 pisze:
O własnie '92. Mój mechanior miał takiego i twierdził, że to z powodu chwilowego braku slimakowych przekładni ładowali te od bisa. Ciekawa teza i kto wie czy nie prawdizwa - tak czy inaczej zawsze mu tego farta zazdrościłem koniec OT



Czy ja wiem?... Niby z listwową przekładnią się lepiej jeździło, ale ona szybciej się zużywała, no i jest jeden problem - jest dużo droższa od ślimakowej. Ja w tym momencie muszę wymienić przekładnię w moim Maluchu, i nowa oryginalna kosztuje 135 zł
Nie jest źle!
2008-09-19 00:29
  
 
 2007-08-29 18:05:20

Jesli chodzi o przekładnie to ja miałem bardzo nieciekawą historię. Przy okazji generalnego remontu postanowiłem wymienić staru już z niezłymi luzami na nówkę sztukę z allegro za 135zł. Po założeniu niestety byłem bardzo zasmucony bo okazało się iż ma luz jeszcze większy niz stara. Musiałem ją wyjmować i spiąć dość ciasno a nawet trochę za ciasno bo wiadomo dotrze się trochę. Kolejnym razem na pewno założę listwową może od innego samochodu i przerobię mocowania ale ślimakowa powoli działa mi na nerwy. Także jeśli myślisz o tych z allegro to głęboko się zastanów.
2014-07-08 20:56
  
 
 2007-08-30 00:50:04

Cytat:
2007-08-29 09:26:06, Kama86 pisze:
Czy ja wiem?... Niby z listwową przekładnią się lepiej jeździło, ale ona szybciej się zużywała, no i jest jeden problem - jest dużo droższa od ślimakowej. Ja w tym momencie muszę wymienić przekładnię w moim Maluchu, i nowa oryginalna kosztuje 135 zł Nie jest źle!



Za moich czasów kosztowała troszkę więcej ale była dużo lepsza do KJS - dużo lżej się kręciło kierownicą i łatwo było przerobić ją na inne, krótsze przełożenie.
Ale to było koło 2000 roku. Teraz to zwrotnice na łożyskach igiełkowych i inne cuda robicie - szacunek
Może skończmy OT albo poporśmy admina o wydzielenie tego wątku do nowego ;->

-----------------
Tomasz "Tomcat" Ferdek
www.KOZMO.pl
rally.pl te@m
było: 2x 126p A-5188, polonez 1,5 obr/2,0, ccs N-0, xsara 1,4, cc700, zx 2,0 16v
jest: ccs, xsara II 1,6 16v, xsara II vts, impreza gt
będzie: KOZMO 1100/1400T
2013-03-19 13:50
  
 
 2007-09-08 12:55:43

Co do tych kapselków na koła miałem tzn jeszcze mam FL-a 87r. (oryginalnie był z P4) i on miał kapselki metalowe, tylko kurcze jakieś czas temu ojciec je wywalił bo leżały niepotrzebne.
2012-11-12 16:37
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM