| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
Robson626
fiat 125p Kudowa Zdrój | 2007-10-29 18:14:50 mam kłopot z motorem...niezabardzo wkręca sie na obroty i strzela w gaźnik, i paliwo wytryska na gaźnik...i prawie gaśnie...trzeba trzymać prawie gaz do oporu zeby niezgasł...wie ktoś co może być tego przyczyną??? |
2008-01-06 00:45 | |
bolger
Fiat 131 Mirafiori S ... Warszawa | 2007-10-29 19:33:06 Kłopoty z pompką paliwa ? |
2021-05-03 14:26 | |
HEMIGTX F&F MEMBER
PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2007-10-30 20:53:43 wyreguluj zapłon,gaźnik i przede wszystkim poziom paliwa w gaźniku,miałem to samo tyle,że mi nie wyciekało paliwo na zewnątrz. ----------------- http://fiatem.pl/ |
2020-03-15 22:32 | |
Robson626
fiat 125p Kudowa Zdrój | 2007-11-30 22:02:11 gaźnik założyłem inny... a zapłonem nawet jak ruszam w oby dwie strony to chodzi tak samo... bardzo nierówno... |
2008-01-06 00:45 | |
kaza F&F Sympatyk
Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2007-12-01 01:52:34 a czy czasem nie przestawił ci się na rozrządzie???? ----------------- |
2013-10-22 20:35 | |
Bart128 F&F Sympatyk
Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2007-12-01 07:21:20 jesli paliwko "wylewa sie" przez gaznik to znak ze plywak zawiesil sie w pozycji "otwarty" zawor iglicowy caly czas otwarty, poziom paliwa duzo ponad max i zalewa silnik jak mowil hemigtx ja bym od tego zaczal szukanie przyczyny ----------------- sedicivalvole
http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw |
2021-11-13 19:18 | |
Robson626
fiat 125p Kudowa Zdrój | 2007-12-01 10:20:29 ale gaźnik zalożyłem inny, (napewno dobry) paliwo już sie niewylewa i niestrzela w gażnik.... Rozrząd też sprawdzałem jest ustawiony na znakach....a jak ruszam zapłonem to niereaguje na lepsze nastawy, tylko jeszcze gorzej chodzi....Jak pisałem wcześniej spróbuje wymienić cały aparat zapłonowy, może to cos pomoze... |
2008-01-06 00:45 | |
flapjck1 F&F Sympatyk
mini urzut | 2007-12-01 11:57:05 jak masz mozliwosc to sprawdz lampa stroboskopowa czy iskra ci tancuje jak tak to oprocz mozliwosci ze slaby jest aparat zaplonowy to moze szwankowac jeszcze cewka, kondensator jesli jest lub moga byc luzy na kolkach rozrzadu na walkach lub na wale korbowym |
2018-10-13 02:14 | |
Robson626
fiat 125p Kudowa Zdrój | 2007-12-04 18:03:04 spróbuje najpierw wymienić tą cewke... Czy cewka z fiata 125p/poloneza Będzie dobrze działała w DOHC??? |
2008-01-06 00:45 | |
Robson626
fiat 125p Kudowa Zdrój | 2007-12-04 18:44:38 wykręciłem dziś swiece...(bo chciałem je wyczyścić) i 1 i 3 była okopcona, a 2 i 4 prawie czyste ... a to mnie zdziwiło, że 4 świeca była mokra z wody... |
2008-01-06 00:45 | |
andrzej131
fiat 131s BMN | 2007-12-04 18:48:18 czyzby uszczelka pod glowica...? |
2024-03-10 07:41 | |
Robson626
fiat 125p Kudowa Zdrój | 2007-12-04 18:53:05 ale uszczelke wymieniałem jak planowałem głowice, około miesiąc temu.... |
2008-01-06 00:45 | |
Walezy
Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2007-12-04 21:15:09 sprawdz czy blok jest prosty. mialem kiedys taki problem po przegrzaniu silnka. ----------------- Pozdrowienia
Walezy
Fiat 131 Abarth s2000 :) |
2024-04-11 06:33 | |
andrzej131
fiat 131s BMN | 2007-12-04 21:39:36 tez bardzo mozliwe.jak teraz remontowalem 2.0 dohc to byla planowana glowica troche,wzgledem wyrownania.a w bloku mialem jedna szpilke urwana (robili to na politechnice w bialym)to splanowali mi tez blok |
2024-03-10 07:41 | |
Robson626
fiat 125p Kudowa Zdrój | 2007-12-04 21:51:34 ale jak patrzyłem na to, to się wydaje jakby to gdzies ze sróby wypuszczało tą wode....
a i jeszcze jedno: jak kiedyś odkręciłem jedną sróbe z głowicy, a wody niespusciłem z bloku i chłodnicy, to woda mi wytrysła na wieszk pod mocnym dośc cisnieniem... |
2008-01-06 00:45 | |
fiatabarth F&F MEMBER
FIAT 131 Warszawa | 2007-12-05 05:13:27 jesli masz neiszczelnosc przy tej srobie i woda idzie w cylinder to oznacza ze chodzi na 3 garach i mozesz sobie krecic apararem we wszsytkie strony a itak nie bedzie efektu. sprawdz czy glowica jest dobrze dociagnieta a jesli tak to oznacza ze jak nadal swieca jest mokra to musisz zerwac glowe jeszcze raz i planowac blok. najpierw sprobuj to osuszyc sprezonym powietrzem na odkreconej swiecy. jesli problem bedzie nadal to wiesz czego sie spodziewac. chyba ze ktos ma inne koncepcje na ten problem. pozdro ----------------- "I drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way."Keiichi Tsuchiya
Spawanie metodami TIG , MIG/MAG
Zbiorniki aluminiowe.
Poszerzanie felg aluminiowych i stalowych - Warszawa |
2021-06-13 12:35 | |
kosa131 (S) Furious Moderator
3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2007-12-05 11:32:58 Zmierz kompresje na poczatek - jak masz nieszczelnosc miedzy cylindrem a plaszczem wodnym, kompresja w tym cylindrze bedzie niewielka... |
2011-10-01 09:37 | |
swiety93
Polonez EFI Tarnów | 2007-12-05 23:57:42 Jest jeszcze jedna mozliwosc - masz "powyciągane" szpilki od głowicy - gdzieś czytałem że zwłaszcza na 4 garze właśnie jak szpilka jest za długa to wkręca się do końca bloku powodując opór i właściwy moment a zamiast dociskać głowicę dochodzi do bloku i dalej się nie wkręci bo nie ma takiej możliwości.
Podobno w innych miejscach ten problem nie występuje - choć nie jestem pewien czy na 1 garze nie jest podobnie.
Jak składałem swojego 1.6 DOHC to wszystkie szpilki mierzyłem i szlifowałem od spodu żeby miały fabryczny wymiar do 0.2-0.3 mm a były powyciągane nawet o ok 1.5 mm max.
----------------- www.kswiecicki.prospect.pl |
2014-04-24 21:50 | |
Blady F&F Sympatyk
FIAT | 2007-12-06 08:59:25 powyciągane szpilki to chyba lepiej wymienić na nowe (dostępne a ASO fiat) niż szlifować ----------------- ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!! |
2021-01-21 20:54 | |
Robson626
fiat 125p Kudowa Zdrój | 2007-12-06 11:36:29 Chłopaki a nielepiej będzie jak założe dość grubą podkładke??? niebędzie trzeba wtedy chyba szlifować końcówek.... |
2008-01-06 00:45 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|