Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Kłopoty z DOHC...

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2007-10-29 18:14:50

mam kłopot z motorem...niezabardzo wkręca sie na obroty i strzela w gaźnik, i paliwo wytryska na gaźnik...i prawie gaśnie...trzeba trzymać prawie gaz do oporu zeby niezgasł...wie ktoś co może być tego przyczyną???
2008-01-06 00:45
  
 
 2007-10-29 19:33:06

Kłopoty z pompką paliwa ?
2021-05-03 14:26
  
 
 2007-10-30 20:53:43

wyreguluj zapłon,gaźnik i przede wszystkim poziom paliwa w gaźniku,miałem to samo tyle,że mi nie wyciekało paliwo na zewnątrz.

-----------------
http://fiatem.pl/
2020-03-15 22:32
  
 
 2007-11-30 22:02:11

gaźnik założyłem inny... a zapłonem nawet jak ruszam w oby dwie strony to chodzi tak samo... bardzo nierówno...
2008-01-06 00:45
  
 
 2007-12-01 01:52:34

a czy czasem nie przestawił ci się na rozrządzie????

-----------------
2013-10-22 20:35
  
 
 2007-12-01 07:21:20

jesli paliwko "wylewa sie" przez gaznik to znak ze plywak zawiesil sie w pozycji "otwarty" zawor iglicowy caly czas otwarty, poziom paliwa duzo ponad max i zalewa silnik jak mowil hemigtx ja bym od tego zaczal szukanie przyczyny

-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw
2021-11-13 19:18
  
 
 2007-12-01 10:20:29

ale gaźnik zalożyłem inny, (napewno dobry) paliwo już sie niewylewa i niestrzela w gażnik.... Rozrząd też sprawdzałem jest ustawiony na znakach....a jak ruszam zapłonem to niereaguje na lepsze nastawy, tylko jeszcze gorzej chodzi....Jak pisałem wcześniej spróbuje wymienić cały aparat zapłonowy, może to cos pomoze...
2008-01-06 00:45
  
 
 2007-12-01 11:57:05

jak masz mozliwosc to sprawdz lampa stroboskopowa czy iskra ci tancuje jak tak to oprocz mozliwosci ze slaby jest aparat zaplonowy to moze szwankowac jeszcze cewka, kondensator jesli jest lub moga byc luzy na kolkach rozrzadu na walkach lub na wale korbowym
2018-10-13 02:14
  
 
 2007-12-04 18:03:04

spróbuje najpierw wymienić tą cewke... Czy cewka z fiata 125p/poloneza Będzie dobrze działała w DOHC???
2008-01-06 00:45
  
 
 2007-12-04 18:44:38

wykręciłem dziś swiece...(bo chciałem je wyczyścić) i 1 i 3 była okopcona, a 2 i 4 prawie czyste ... a to mnie zdziwiło, że 4 świeca była mokra z wody...
2008-01-06 00:45
  
 
 2007-12-04 18:48:18

czyzby uszczelka pod glowica...?
2024-03-10 07:41
  
 
 2007-12-04 18:53:05

ale uszczelke wymieniałem jak planowałem głowice, około miesiąc temu....
2008-01-06 00:45
  
 
 2007-12-04 21:15:09

sprawdz czy blok jest prosty. mialem kiedys taki problem po przegrzaniu silnka.

-----------------
Pozdrowienia
Walezy

Fiat 131 Abarth s2000 :)
2024-04-11 06:33
  
 
 2007-12-04 21:39:36

tez bardzo mozliwe.jak teraz remontowalem 2.0 dohc to byla planowana glowica troche,wzgledem wyrownania.a w bloku mialem jedna szpilke urwana (robili to na politechnice w bialym)to splanowali mi tez blok
2024-03-10 07:41
  
 
 2007-12-04 21:51:34

ale jak patrzyłem na to, to się wydaje jakby to gdzies ze sróby wypuszczało tą wode....


a i jeszcze jedno: jak kiedyś odkręciłem jedną sróbe z głowicy, a wody niespusciłem z bloku i chłodnicy, to woda mi wytrysła na wieszk pod mocnym dośc cisnieniem...
2008-01-06 00:45
  
 
 2007-12-05 05:13:27

jesli masz neiszczelnosc przy tej srobie i woda idzie w cylinder to oznacza ze chodzi na 3 garach i mozesz sobie krecic apararem we wszsytkie strony a itak nie bedzie efektu. sprawdz czy glowica jest dobrze dociagnieta a jesli tak to oznacza ze jak nadal swieca jest mokra to musisz zerwac glowe jeszcze raz i planowac blok. najpierw sprobuj to osuszyc sprezonym powietrzem na odkreconej swiecy. jesli problem bedzie nadal to wiesz czego sie spodziewac. chyba ze ktos ma inne koncepcje na ten problem. pozdro

-----------------
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way."Keiichi Tsuchiya

Spawanie metodami TIG , MIG/MAG
Zbiorniki aluminiowe.
Poszerzanie felg aluminiowych i stalowych - Warszawa
2021-06-13 12:35
  
 
 2007-12-05 11:32:58

Zmierz kompresje na poczatek - jak masz nieszczelnosc miedzy cylindrem a plaszczem wodnym, kompresja w tym cylindrze bedzie niewielka...
2011-10-01 09:37
  
 
 2007-12-05 23:57:42

Jest jeszcze jedna mozliwosc - masz "powyciągane" szpilki od głowicy - gdzieś czytałem że zwłaszcza na 4 garze właśnie jak szpilka jest za długa to wkręca się do końca bloku powodując opór i właściwy moment a zamiast dociskać głowicę dochodzi do bloku i dalej się nie wkręci bo nie ma takiej możliwości.
Podobno w innych miejscach ten problem nie występuje - choć nie jestem pewien czy na 1 garze nie jest podobnie.
Jak składałem swojego 1.6 DOHC to wszystkie szpilki mierzyłem i szlifowałem od spodu żeby miały fabryczny wymiar do 0.2-0.3 mm a były powyciągane nawet o ok 1.5 mm max.


-----------------
www.kswiecicki.prospect.pl
2014-04-24 21:50
  
 
 2007-12-06 08:59:25

powyciągane szpilki to chyba lepiej wymienić na nowe (dostępne a ASO fiat) niż szlifować

-----------------
ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!!
2021-01-21 20:54
  
 
 2007-12-06 11:36:29

Chłopaki a nielepiej będzie jak założe dość grubą podkładke??? niebędzie trzeba wtedy chyba szlifować końcówek....
2008-01-06 00:45
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM