Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Classic Project. - Strona 6

 Moderowane przez: Bialy, urg
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2007-11-20 08:52:19

uuu... ale delikatna dziurka w bloku...
widziałem kilka takich w silnikach R6...
Nie wiem, co problem z panewką to zazwyczaj dziura w bloku

Widzę, że "lotus" Lecha ograniczony został do jednego silnika.
(dla niewtajemniczonych: Mayster przyjechał na grila
karawanikiem A z 204 KM + 177 KM na pace, śmialiśmy się
, że trochę więcej niż w Lotusie...)

Fajne grzebanko... powodzonka.
Trzeba by było jakiegoś grila strzelić i 2 Evki obfotografować...
razem.

-----------------
Pozdrawiam
Marek
2012-06-14 20:21
  
 
 2007-11-20 07:42:02

grr, zazdrośc mnie zżera respect!

-----------------
.::LΩΞ ΩΜΕGΛΞ ΒΕΞΤΙΛLΕΞ::.

... bo jestem niedobry ...

urg23.wordpress.com
2023-11-15 10:16
  
 
 2007-11-19 21:41:35

Dobra robota!

Autko znam od ponad 3 lata, gdy się dowiedziałem że jest na sprzedaż zrobiłem krótką listę osób które mogyłby być zainteresowane kupnem.
Pierwszy z listy zastanawiał się chwilę, potem pojechał położył kasę i zabrał auto, nawet nie oglądając, to było zabawne. Ale kto by się zastanawiał?
Dobrze, że jest tam gdzie powinno być, w dobrych rękach.

ps. A ja byłem na chwilę przy wyciąganiu se , fajnie było.
I jeszcze jakoś tak się dzieje że co niektórzy koledzy rezygnują z gazu kupując przy okazji jedynie słuszny silnik! , nie dziwne to?

-----------------
2022-12-18 14:28
  
 
 2007-11-19 21:32:06

Już trochę "wybadałem" temat ciut wcześniej, ale nie spodziewałem się, że tak szybko "coś z tego będzie"

Brawo Panowie, cieszą takie informacje no i kolejna Eva w kubie

Trzymam kciuki za dalszy postęp prac, a tak z ciekawości zapytam, jak się sprawuje mutacja "C30NE/SE"?

"NA BANK MAM W PONIEDZIAŁEK STRAŻ MIEJSKĄ"

- Mayster, to prawie tak dobre jak dzwięk żyjącego silnika

Pozdrawiam,
Eryk


-----------------
"Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.."

[ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2007-11-19 22:06:51 ]
2024-04-24 21:18
  
 
 2007-11-19 19:29:30

piekna robota. Dobry dymek na rozruch nie jest zly
Jak blacha sie trzyma? Chyba nie bylo nigdzie o tym.

-----------------
Omega A 3.0 24V wymiata na szosach :D

Granatowa 3.0 Czarnulka 3.0 Czarnulka 2.0
2020-06-15 02:09
  
 
 2007-11-19 18:58:55

A no za takie projekty wypada trzymać kciuki. Powodzenia.
2008-05-22 22:24
  
 
 2007-11-19 18:50:05

Ostatnio w LOBie rośnie liczba różnego rodzaju projektów.
I to jest piękne
Admin, Mayster - trzymam kciuki.


-----------------
who dares wins
2019-12-21 15:28
  
 
 2007-11-19 18:41:08

No a co.
Jak hardcore to hardcore chocby i 20h swapowania non stop.
Potem niedziela jest piekna jak sie zwalic z loza nie mozna

-----------------
Unikatowy Senator B ,,Deep Blue"

Annon ebdelen edro bi ammen fannas nogothrim lasto beth lamen
2015-10-26 16:51
  
 
 2007-11-19 18:18:50

Nie, no Panowie.... POEZJA
Tak trzymac!
2013-12-21 23:59
  
 
 2007-11-19 18:17:03

Nie, no Panowie.... POEZJA
Tak trzymac!
2013-12-21 23:59
  
 
 2007-11-18 22:52:59

Admeen tak 3maj
Niedlugo i ja dolacze do szczesliwych (mam nadzieje)
posiadaczy SE(J)



2023-02-06 21:01
  
 
 2007-11-18 22:38:39

pełen szacunek kolego , jestem pod wrażeniem twego uporu . czyli jak to mówie reanimacja zwłok daje efekt
no i gratuluje spełnienia marzeń
daj znać co dalej

-----------------
...
2020-11-01 21:57
  
 
 2007-11-18 21:50:39

Jako, ze prace nad samochodem posuwaja sie naprzod, postanowilem conieco sie z Wami podzielic i w miare mozliwosci opisywac kolejne etapy - jak narazie mozemy to okreslic mianem reanimacji.

Na przestrzeni lata '07 przyszedl czas by rozejrzec sie za jakims „dupowozem”. Zawsze marzyla mi sie Omega 3000 z c30se w nienagannym stanie. Jak wiadomo znalezc cos takiego to juz niemaly problem, a jesli mialoby dojsc do kupna to z pewnoscia cena powykrecalaby miny nie jednemu.
W czasie gdy co druga oferta Omegi na Allegro byla mi znana, dochodzilem powoli do wniosku, ze czekac i szukac takiego samochodu mozna naprawde dlugo, wiec powoli oswajalem sie z mysla, ze wybor padnie na Be. Zalezalo mi poprostu na ladnej limuzynie, bo w koncu LOB zobowiazuje Be jakos tak lepiej wyposazona, no i nie mozna jej odmowic wygody...w polaczeniu z niejezdzacym MV6 zaczelo to nabierac kolorow. Az tu nagle pewnego szarego dnia dzwoni do mnie mayster: „Sluchaj, jest sprawa, ale to jak przyjedziesz.” Czujac pismo nosem podejrzewalem, ze moze chodzic o jakies auto. Krotki wstep i sedno sprawy, ktore o malo nie spowodowalo, ze wypadlem z kapci.

- Dzwonil do mnie Piotr. Jest Evo do kupienia.
- Aha. – w pierwszej chwili oczywiscie nie dotarlo do mnie.

...chwila przemyslen, ocena wszelkich za i przeciw i podjelismy z maystrem decyzje. Kupujemy ! Jak o 14 sie zdecydowalismy, tak ok 19 samochod stal juz pod domem. Dodatkowo do Evo dostalismy c30se z obrocona panewka. Dzieki Piotrowi, Senatorowi i Brutalowi samochod mial odpowiednia obstawe na trasie Gdynia -> Rumia.





To teraz krotko o aucie, chociaz Piotr moglby tu napisac caly poemat, to postaram sie tak po krotce. W 1993 roku auto zawitalo do Polski, wlasciwie do Gdyni. Jako ze wlasciciel mial jeszcze inna Omege z padnietym motorem, zaaplikowal tam prawdopodobnie xei’a z Evo i gdzies pogonil. Do Evo zawitalo c30se i w miedzy czasie rozpadl sie lancuch.

To by bylo na tyle. Teraz troche spraw biezacych. Auto juz w momencie zakupu bylo lekko zdekompletowane: brak listew drzwiowych, pletwy pod przednim zderzakiem, siatek i oczywiscie oryginalnych felg ATS 18”, ktore obecnie jezdza w jednym Evo...ostatnio bylo widziane w okolicach Trojmiasta Tak wiec baza do reanimacji jest wymagajaca.

Evo na stalowkach wyglada jak...wszyscy widzimy, dlatego koniecznym bylo zaopatrzenie sie w jakies buty do auta. Troche to trwalo i jak to mowia pod latarnia najciemniej. Po przeszukaniu calego ebaya okazalo sie, ze sa do kupienia ATSy na Allegro...nawet 3, a wlasciwie 4 komplety.

18"


Zestaw zimowy 225/55R16.


Wracajac do watku silnika. Przed kupnem z gory bylo wiadomo, ze cos z silnikiem nie jest tak. Podobno grzal sie, a w oleju byla woda. Tyle teorii. Do Rumii dojechal o wlasnych silach, wiec przyszedl czas na maly test drive. Pech chcial, ze z silnikiem rzeczywiscie bylo cos nie tak. Nie byloby w tym nic zlego gdyby silnik nie odmowil posluszenstwa na obwodnicy na wysokosci Szadolek (jakies 30 km od domu). Spod pokrywy wydobywaly sie potezne stuki. Pierwsza diagnoza to obrocona panewka i tlok uderzajacy w zawory. Cala impreza skonczyla sie na telefonie do Adama i Piotra i holowaniu do domu. Oczywiscie nie mozna pominac pamietnego pchania Evo pod gorke, po ktorym powiedzenie „nogi z waty” nabralo zupelnie nowego znaczenia
No i tak minelo pare tygodni jak Evo stalo i gnilo. Plany byly przerozne, jednak stanelo na tym, zeby tymczasowo wsadzic c30ne, ktore mayster dostal z Omega, a z rozwalonego silnika, ktory siedzial w Evo i z drugiego, ktory dostalismy razem z nim, zlozyc jeden.

Od gadania przeszlismy do czynow i w sobote (17.11) rozpoczela sie misja c30ne/se by Senator. c30ne z osprzetem z se, takie rzeczy to tylko z Senatorem, wiec najpierw trzeba bylo wyjac padnieta jednostke. Po wyjeciu przy odkrecaniu klimy juz dokladnie wiedzielismy co sie stalo z silnikiem. Naszym oczom ukazal sie taki o to widok:

Akuku!


Troche zdjec ze swapu.














Niestety sasiedzi tego dnia nie mieli lekkiego snu

It's Alive !
And it works.
(prawy klik na niebieski napis -> Zapisz element docelowy jako)

Jak zaczelismy ok 8 tak skonczylismy 3:30

W zasadzie na chwile obecna to by bylo na tyle. Plany sa rozmaite, ale pierwszy podstawowy, czyli zeby samochod jezdzil, zostal wykonany. Takze Stage 1 - completed.

Na koncu, a wlasciwie powinno byc na poczatku i przede wszystkim podziekowania dla (kolejnosc przypadkowa):
- Maystra – bo nie byloby Evo,
- Senatora – bo Evo nigdy by nie wyjechalo,
- Piotra – bo bysmy nie wiedzieli po co w Evo to, a po co tamto,
- Brutala – bo kto nie odmowilby pomocy.


-----------------
2015-08-15 23:20
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » Los Omegas Bestiales ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM