Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Zetec 1.6 - modyfikacje - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2007-12-07 21:19:08

ostatnio byłem nie swoim autem na przeglądzie w pięknie wyposażonej stacji obsługi.

Opony z tyłu były łyse, końcówka drążka do wymiany, tłumik z dziurką, i mokra skrzynią, nawet schodziłem zobaczyć sobie te auto do kanału i finał rozmowy:
"jakby co to pan inne miał opony na przeglądzie" - w sumie znajomemu na rękę - fakt

ale jak tak bedziemy robić to nigdy z takiej "wsiowni" nei wyjdziemy

pomijam fakt "jeżdżenia" na przegląd bez auta danego tylko z dowodem




-----------------
______________
|OO==[][]==OO|
||||-------------||||
2020-11-28 07:35
  
 
 2007-12-07 20:32:41

Cytat:
2007-12-07 16:25:50, krysti612 pisze:
Witam mam pytanie... (w ostatnim czasie zajmowałem sie badaniami technicznymi) Jakim cudem diagnosta podbije Ci przegląd w takim samochodzie który nie ma katalizatora ani "pseudo strumiennicy" hmm a ta że niby strumiennica u mnie coś dała i przy okazji zarobiłem na wymianie kilka złotówek..



stary.. w jakim kraju Ty zyjesz?

-----------------
2023-10-11 07:32
  
 
 2007-12-07 20:27:39

dajesz 50 zl i przechodzi ten numer

-----------------
FEFK #2017
-Cabrio na PJ-
2011-11-20 10:52
  
 
 2007-12-07 16:25:50

Cytat:
2007-11-28 18:27:50, florek102 pisze:
wywalić kat wywalić środek a zamiast tego rura a nie żadna pseudo strumienica


Witam mam pytanie... (w ostatnim czasie zajmowałem sie badaniami technicznymi) Jakim cudem diagnosta podbije Ci przegląd w takim samochodzie który nie ma katalizatora ani "pseudo strumiennicy" hmm a ta że niby strumiennica u mnie coś dała i przy okazji zarobiłem na wymianie kilka złotówek..

-----------------
Jeżeli używasz Internet Explorera to świetnie - IE jest wyśmienitym narzędziem służącym do pobierania Mozilli Firefox.
2011-05-31 11:55
  
 
 2007-11-29 11:16:53

no musze Ci MACKU przyznac racje moja wiedza jest znikoma bo tylko uzyskana w 2 szkołach i połowicznie w 3(jestem w trakcie),poza tym czym sa praktyki przez 6 lat nauki w szkole i czym jest praca zawodowa od poczatku czyli 1999 roku związana z motoryzacja,oczywiście zle się zabieram,bo powinienem kupic sobie dedykowany lub usiąść wziasc kalkulator i liczyc a potem wykonać, noi wtedy było by reweacyjnie ,nie powiem ze bym tak nie chciał ,ale az takim maniakiem nie jestem, i tez finansowo nie stac mnie na to aby wpakowac w dolot,wydech i głowice ok 3-4 koła , Ty twierdzisz ze to nic nie da, my robimy amatorke i pokazujemy to co robimy ,Ty jestes dobry w pisaniu tego i owego lecz do tej pory nic nam nie pokazałes ,w tym momencie przypomina mi się powiedzenie o krowie ktora duzo muczy a mało mleka daje,coz zobaczymy kto mial racje jak skoncze wszystko i pojade na hamownię.

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2007-11-29 11:11:59

Cytat:
2007-11-28 18:48:54, bobas_sk pisze:
Jestem tego świadom, że jeśli chce kombinować przy silniku, to muszę zmienić układ wydechowy. Korzystając z okazji chciałbym sie dowiedzieć jakie będzie najlepsze rozwiązanie co do tych dwóch sugestii.



powracajac do tematu - zaczynasz od zlej strony. Jesli chcesz robic wydech to najpierw musisz miec pod co go zrobic. Bo w seryjnym silniku N/A zrobienie przelotu w najlepszym wypadku nic nie da. Napisz ile masz lub bedziesz mial w niedalekiej przyszlosci kasy na 'wyciaganie maxa' z tego 1.6. zaczalbym od najbardziej rozwojowego miejsca w kazdym N/A czyli glowicy. Mozesz zrobic tzw. GT (obróbka głowicy, zawory, polerka kanałów), w jednym z cenionych polskich garazy, wstawic ostre walki lub z zeteca 2.0 jak to niektorzy czynia i do nich dobierac cala reszte. Odelzenie kola zamachowego i dynamiczne wywazenie walu moze zwiekszyc szybkosc wkrecania sie silnika na obroty, choc to nie regula. Do tego wszystkiego, jesli beda fundusze mozesz zainwestowac w remap i lac lepsza benzyne to moze dac kolejne kilka KM. Po tym mozesz wywalic limiter i pojsc w obroty, wowczas trzeba wywazyc, odelzyc i wzmocnic jeszcze kilka bebechow. I dopiero gdzies w tym momencie mozesz zaczac niesmialo myslec o kolektorach, dolocie i wydechu. Pamietaj,ze kazda z tych modyfikacji, ktore tu opisalem to przyrost gora kilku KM. A na modyfikacje wydales juz dobre 4.000. A za 1500zl mozesz kupic dojechany komplet swapowy RS2000, za kolejne 2000 doprowadzasz go do ladu i masz 150KM na wejsciu, cos niecos skubniesz i bedzie 160-170, a to w polaczeniu z lekka buda juz dobrze brzmi. I w dodatku bedzie taniej. takze moim zdaniem modzenie w 1.6 jest nieoplacalne. pozdro


-----------------



[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-29 11:39:30 ]
2023-10-11 07:32
  
 
 2007-11-29 10:34:46

a tak na marginesie - patrzcie co znalazlem na alledrogo:
chip_tun
no to co Panie&Panowie - tylko tuningować to koszt tylko 12.99 zł )

pozdro
kozi

[ wiadomość edytowana przez: mikawajos dnia 2007-11-29 10:36:11 ]
2010-02-24 12:13
  
 
 2007-11-29 08:23:13

Cytat:
2007-11-28 20:33:59, RemikGT pisze:
[quote] 2007-11-28 19:16:54, maciek701 pisze: Remik nudny juz jestes dla mnie priorytetem jest zdobywanie nowej i poglebianie aktualnej wiedzy ktora juz posiadlem Ty widocznie masz inne priorytety jak np praktyczne spawanie rur na oślep spoko. No ba Macku najprosciej zrobic wkopiuj wklej ,tylko wiesz warto połączyc teorie z praktyka, Tobie raczej jest to obce, no ale coz ty wybierasz ta droge ,ja inna, czyli teorie i praktyke, a skoro watpisz w moją wiedze to przypomne ,rozebrałem i złożyłem silnik i jezdzi -wyobraz sobie, a co do tych wspomnianych rur które spawam to jak widac nie próznuje i staram się zdobywać poza teoretyczną wiedzą wyniesiona z róznych szkół i warsztatów równiez praktyczna i niech nawet odbywa się to droga prób i bledów wiem jedno ja przynajmniej cos robię a nie rozpisuje się i nie robię z siebie wszech wiedzącego pana-speca który poczyta i rznie nie wiadomo kogo, choc moj awiedza w dziedzinie motoryzacji jest spora i powieksza się kazdego dnia-wiedza teoretyczna i praktyczna a na koniec BAJ BAJ MASZKARO



remiku ja 90% mojej wiedzy mam w glowie oczywiscie nie ozna paietac wszystkiego. a co do kolektora to niestety, ale sposob w jaki sie do niego zabierasz, a raczej sam fakt,ze probujesz go wstawiac dos wojego silnika swiadczy o tym, ze jednak masz male pojecie o teorii silnika. a praktyka metoda prob i bledow to zadna praktyka. Gdyby wszyscy mieli takie podejscie to teraz bylibysmy w czasach Gierka albo i jeszcze wczesniej. Ja nie robie z siebie zadnego speca - pisze to, co wiem i staram sie pomoc innym, moja wiedza w duzej mierze bierze sie rowniez z praktyki. Ja nie tylko sam rozlozylem silnik i go zlozylem ale tez doprowadzilem go do idealnego stanu i co wiecej sprzedalem w dobrych pieniadzach i to sie nazywa sukces. pozdrawiam Cie i dla mnie EOT


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-11-29 08:31:20 ]

[ wiadomość edytowana przez: bzikol dnia 2007-12-17 18:13:54 ]
2023-10-11 07:32
  
 
 2007-11-28 23:16:53

Cytat:
2007-11-28 23:09:20, mss pisze:
w białymstoku jeździ zetec 1,6 z turbinką moc coś koło 150KM tanim kosztem to z zetecka może 5 max 10KM wyciągniesz Kolega Nosek hamował kiedyś swego zetecka to wyszło mu coś koło 95-96KM , miał większa przepustnicę wstawioną i kolektor 4-2-1 i jakiś tam chyba wydech miałem okazję jeździć tym essem na miejscu pasażera i rzeczywiście jak na 1,6 to fajnie szło



Ojj pamietam Noskowoz Prowadzac go czulem sie prawie jak w rajdowce Ale utwierdzam sie w przekonaniu, ze lekkie mk4 + RS2000 to jest to co tygryski lubia najbardziej

-----------------
Numer FEFK: #482!!

Be smart, drive safe, stay legal.
2023-08-17 23:26
  
 
 2007-11-28 23:09:20

w białymstoku jeździ zetec 1,6 z turbinką moc coś koło 150KM

tanim kosztem to z zetecka może 5 max 10KM wyciągniesz

Kolega Nosek hamował kiedyś swego zetecka to wyszło mu coś koło 95-96KM , miał większa przepustnicę wstawioną i kolektor 4-2-1 i jakiś tam chyba wydech

miałem okazję jeździć tym essem na miejscu pasażera i rzeczywiście jak na 1,6 to fajnie szło

-----------------
a escort posłuży jako nawóz pod skalniak bo się ładnie rozkłada

Loża rządzi loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi.. :D
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2022-07-06 22:26
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM