Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

W jaki sposub uzyskać większą moc Silnika 1.8 16v/Pomoc

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2007-12-19 12:37:22

Panowie zamykam - watek powielony ...

proszę się przenieść do wątków ...

turbo dla ubogich - zetec 1.8 105KM - konkrety


Podkręcenie 1,8 105 i 115 koni na gratach mondeo.

-----------------
Tomek alias bzikol
FEFK #966
2020-08-10 09:49
  
 
 2007-12-19 01:19:51

To może ja się też wypowiem co do turbiny...
Nie wiem kto sobie "umyślił" brak IC przy turbieniu - to mija się z celem. Poza tym chcąc nie chcąc TRZEBA odprężyć silnik - jak tego nie zrobisz to szlag go trafi zanim zdążysz na hamownię dojechać. Wtryski? Seryjna pojemność 170ccm to nic. W serii przy 130PS działają już niedaleko granicy. Do turbo potrzeba min 260ccm żeby to jakoś grało. Remap to nie taka prosta sprawa jak mamy przepływomierz - koszty min 1000zł. Kolektor z RST? Proszę, możecie wiercić w głowicach - ja swoją szanuję i takowy wyspawam. Więc podsumowując tak na szybko:
Kolektor 1000zł
Turbo T3 800zł
Ecu Master 500zł
Strojenie 500zł
IC 300zł
Wtryski 200sx 300zł
BOV 200zł
Rurki ? kilkaset
Płyta odprężająca + 2 uszczelki 300zł
a więc w sumie: ponad 4000zł !
A robocizna? Też coś trzeba liczyć.
Tak więc jak chcesz wiecej koni w zetecu to kup inne auto. Chyba że kochasz swojego esa tak jak ja - to turbienie. Ale z głową panowie, z GŁOWĄ!
2023-11-07 10:41
  
 
 2007-12-18 22:59:25

Mnie by na coś takiego szkoda było tej kasy, wolałbym zainwestować wygląd, albo jakiś kubeł fotel i porządne szelki żeby większa radocha była na zakrętach, hamulce przełożyć... Montowanie po to żeby było na spoty.... no jak tam chcesz Indywidualna sprawa

A Pompa już sprzedał? Nawet nie wiedziałem.... Jak nie będzie to jakaś hardcorowa instalka, to nie zajedzie silnka, chwilowy przyrost mocy do 20% nie będzie aż tak destrukcyjny jak piszesz


-----------------
www.faveo.com.pl
2013-09-13 14:35
  
 
 2007-12-18 22:57:24

Cytat:
2007-12-18 22:42:02, Wojo pisze:
Jak Ci coś takie pasuje, to git, dla mnie nie jest to fajne rozwiązanie do normalnej lecz "szybkiej" eksploatacji. Fajne, jak chcesz wkopać jakiemuś japońcowi (co i tak będzie ciężkie) żeby dodatkowo go pchnąć. Ale tylko wtedy.... wychodząc z zakrętu nie będziesz sobie zapodawał nitro, żeby się japa ucieszyła.... Nie będziesz włączał przy każdej okazji, kiedy będziesz chciał depnąć... Możesz zapytać np. Pompy, ma, chce się pozbyć....


Wojo - Pompa mial i sprzedal na allegro!! nawet rzucil ogloszenie na forum ale jakos nie bylo zwolennikow podtlenku!! a ogolnie to moze i podnosi moc ale zajezdza silnik w momencie!!

-----------------
loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców"
2020-04-29 11:45
  
 
 2007-12-18 22:51:54

No niby tak ale Frajda jest jakaś zawsze i za nie dużą Kasę zawsze można to przełożyć do in ej Bryki a na SPOTY Starczy na Bank


-----------------
2013-07-21 21:47
  
 
 2007-12-18 22:42:02

Jak Ci coś takie pasuje, to git, dla mnie nie jest to fajne rozwiązanie do normalnej lecz "szybkiej" eksploatacji. Fajne, jak chcesz wkopać jakiemuś japońcowi (co i tak będzie ciężkie) żeby dodatkowo go pchnąć. Ale tylko wtedy.... wychodząc z zakrętu nie będziesz sobie zapodawał nitro, żeby się japa ucieszyła.... Nie będziesz włączał przy każdej okazji, kiedy będziesz chciał depnąć...

Możesz zapytać np. Pompy, ma, chce się pozbyć....


-----------------
www.faveo.com.pl
2013-09-13 14:35
  
 
 2007-12-18 22:39:30

Nitro



DAEWOO TUNING JĘDRASIK ŁÓDŹ AL. 1-GO MAJA 14
TEL./FAX 0 42/ 630 07 70 www.tuning.jedrasik.pl tuning@jedrasik.pl
CENNIK ISTALACJI PODTLENKU AZOTU NX – NITROUS EXPRESS
*ceny detaliczne brutto, zastrzegamy sobie zmiany oraz możliwość czasowego braku pozycji w ofercie, cennik aktualizowany dn. 01.09.2005

SYSTEMY SUCHE Cena PLN
INCOGNITO – butla o pojemności 0,7 kg, przyrost zależny od wydajności fabrycznych wtryskiwaczy 10 – 20% 1330,00
SYSTEMY MOKRE – 1 WTRYSKIWACZ
MAIN LINE – butla o pojemności 4,5 kg, przyrost mocy ustawiany przez wymianę dysz paliwa i podtlenku 50, 75 KM. System w niskiej cenie i ekonomicznym wykończeniu, pasuje niemal do każdego samochodu zasilanego jedno lub wielopunktowym wtryskiem benzyny 2470,00
SPORT COMPACT – butla o pojemności 4,5 kg, przyrost mocy ustawiany przez wymianę dysz paliwa i podtlenku 35, 50, 75 KM. Jeden z najpopularniejszych systemów NX, pasuje niemal do każdego samochodu zasilanego jedno lub wielopunktowym wtryskiem benzyny. Zwany także STAGE ONE. System ten nie wymaga żadnych ingerencji w silnik 3490,00
HITMAN EFI – butla o pojemności 2,5 kg, przyrost mocy ustawiany przez wymianę dysz paliwa i podtlenku 35, 50 KM 2899,00
SYSTEMY DIRECT PORT – WIELOWTRYSKIWACZOWE ***
DIRECT PORT 4cyl. – butla o pojemności 4,5 kg, przyrost mocy ustawiany przez wymianę dysz paliwa i podtlenku 3690,00
DIRECT PORT 5cyl. – butla o pojemności 4,5 kg, 3990,00
DIRECT PORT 6cyl. – butla o pojemności 4,5 kg, 3990,00
NXL DIRECT PORT 6590,00
INNE SYSTEMY
N-TER COOLER – system natrysku podtlenku na intercooler 1999,00
HITMAN *** system dla aut gaźnikowych 2670,00
AKCESORIA
KOCYK GRZEWCZY do systemów z butlą 4,5 lub 2,5 kg 1099,00
CIŚNIENIOMIERZ N2O 245,00
CIŚNIENIOMIERZ PALIWA 190,00
ZDALNY ELEKTROMAGNETYCZNY ZAWÓR BUTLI 1185,00
POMPA NX DO PRZETANKOWANIA PODTLENKU 1598,00 EUR +22% VAT
PRZEWÓD DO TANKOWANIA (wydajność zależna od różnicy temperatur obu butli nie przekracza 50 % pojemnosci butli docelowej) 90,00
USŁUGI I MONTAŻE
MONTAŻ SYSTEMU MOKREGO 1 WTRYSKIWACZ 400,00
MONTAŻ SYSTEMU INCOGNITO 100,00
POMIAR MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO NA HAMOWNI PODWOZIOWEJ V-TECH 150,00
MONTAŻ DODATKOWEGO ZABEZPIECZENIA W AUTACH ZASILANYCH LPG 50,00
INNE
POWER BOOSTER dodatek podwyższający oktanowość paliwa 69,00
N2O podtlenek azotu 55,00 / kg
Jednorazowe zatankowanie butli 07 incognito 55,00
Jednorazowe przetankowanie (butle do 7 kg) podtlenku dostarczonego przez klienta w zbiornikach LINDE ciśnienie do 70 bar 30,00
• Więcej informacji o systemzch na stronach www.tuning.jedrasik.pl oraz www.nitrousexpress.com
• podane ceny są cenami brutto, zawierają 22% podatek VAT
• *** pozycje oznaczone tym symbolem dostępne tylko na zamówienie



-----------------
2013-07-21 21:47
  
 
 2007-12-18 22:23:35

A ja nie mówiłem czy dobry czy zły, widać kiepski, tylko że jakieś ctrl + c się chiba wkradło

-----------------
www.faveo.com.pl
2013-09-13 14:35
  
 
 2007-12-18 22:19:53

Cytat:
2007-12-18 22:11:03, Wojo pisze:
DriF, a to napewno Twoje słowa? Raz pytasz o czip tuning gdzie co i jak, a za chwilę jedziesz takim wywodem



tylko sporo bledow w tym wywodzie.

bo:

uzywane turbo z gwarancja kupisz za 500
IC jest zbedny na poczatek przy tak malych doladowaniach rzedu 0,4 - 0,6 bar
a gdzie Ty masz map sensor w zetecu ?
a wtryski i pompa paliwa nie beda Ci potrzebne
kolektor 900 lub za stówe z RST po przerobkach podejdzie
elektronika 700



[ wiadomość edytowana przez: Gina_Montana dnia 2007-12-18 22:21:10 ]
2008-01-30 22:24
  
 
 2007-12-18 22:11:03

Cytat:
2007-12-18 22:02:22, DriF pisze:
pomysl logicznie- zawór blow off do turbo kosztuje 350zł , uzywane turbo czeba liczyc 900zł (niemowie o tych za 300 bo na tym to nawet nie odpalisz) - rury z kwasówki powiedzmy ze zdobedziesz za 200z kolankami, Dobry IC kosztuje kolo 250zł - mapsensor pod turbo musisz liczyc ze 200zł bo na seryjnym daleko nie pojedziesz , regulator paliwa cza dac progresywny bo seryjny sie odrazu wysra przy nadcisnieniu- a gdzie wtryski ,a gdzie pompa paliwa? gdzie kolektor pod turbo ? stary w 2000 nie da rady no i oczywisice musisz zrobic remap kompa bo nba samym powietrzu nie pojedziesz - a remapa ci nikt taniej nie zrobi jak 800zł



DriF, a to napewno Twoje słowa? Raz pytasz o czip tuning gdzie co i jak, a za chwilę jedziesz takim wywodem


-----------------
www.faveo.com.pl
2013-09-13 14:35
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM