Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Pytanie o Hamulce tył

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-01-15 16:18:06

Cytat:
2008-01-15 15:55:20, mmmmat pisze:
system komputerowy mu pomaga obliczyc algorytmy hehe zasada jest taka jak jest nacisk na samoregulator on idzie do czasu poki nie ma oporu okladzina nie dotknie bebna i wtedy przeskakuja zabki a jak odpuscisz hamulec to pozostaje na ostatnim zabku i tak sie reguluje wlasnie ta szczelina [ wiadomość edytowana przez: mmmmat dnia 2008-01-15 15:59:00 ]



Dokładnie tak i samoregulatory są istotne i dla hamulca zasadniczego i ręcznego (awaryjnego).
Pozdro

-----------------
Był Essi 1.6i 16V 90KM
Jest Scorpio Cossi V6 2.9i 24V Executive 197KM Marzenie...
2009-02-21 19:36
  
 
 2008-01-15 16:02:30

Cytat:
2008-01-15 15:55:20, mmmmat pisze:
system komputerowy mu pomaga obliczyc algorytmy hehe zasada jest taka jak jest nacisk na samoregulator on idzie do czasu poki nie ma oporu okladzina nie dotknie bebna i wtedy przeskakuja zabki a jak odpuscisz hamulec to pozostaje na ostatnim zabku i tak sie reguluje wlasnie ta szczelina [ wiadomość edytowana przez: mmmmat dnia 2008-01-15 15:59:00 ]


ok. dzięki
2020-07-13 14:06
  
 
 2008-01-15 15:55:20

system komputerowy mu pomaga obliczyc algorytmy hehe



zasada jest taka jak jest nacisk na samoregulator on idzie do czasu poki nie ma oporu okladzina nie dotknie bebna i wtedy przeskakuja zabki a jak odpuscisz hamulec to pozostaje na ostatnim zabku i tak sie reguluje wlasnie ta szczelina

[ wiadomość edytowana przez: mmmmat dnia 2008-01-15 15:59:00 ]
2012-12-30 20:41
  
 
 2008-01-15 15:50:05

zostały Ci jeszcze samoregulatory, zestaw mocujący i obudowa bębna oraz ręczny...
a tak serio, to też mam podobne dylematy...
2020-07-13 14:06
  
 
 2008-01-15 15:22:51

Tak tylko wymieniałem BĘBEN SZCZEKI I CYLINDERKI i co dalej w takim razie
2008-05-06 15:36
  
 
 2008-01-15 15:00:08

a skąd samoregulator "wie", jaka jest szczelina?
2020-07-13 14:06
  
 
 2008-01-15 14:42:59

czyli tyczy sie tez cyliderka ogolnie odpowiedzialny za przerwe tak jak pisalem
2012-12-30 20:41
  
 
 2008-01-15 14:36:59

Samoregulator jest wazny przy zasadniczym hamulcu nie tylko recznym

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2008-01-15 14:29:38

z tego co wiem to samoregulatory tycza sie do recznego tylko

wiec jak nie masz recznego to one

ale jak nie masz noznego to raczej co innego


samoregulator jest po to by zmniejszala sie przerwa pomiedzy okladzina a bebnem a miare scierania ogładzin by zawsze mialy rowną przerwe

ze sa zardzewiale to nic nie szkodzi musi chodzic ta zapadka i musza byc w miare glebokie rowki zeby reczny po zaciagnieciu nie cofal ich


to wszystko
2012-12-30 20:41
  
 
 2008-01-15 14:28:06

Mam sprawne (hamulce mialem ok) za ok 50zl

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM