2008-01-14 16:42:19
Witam
Moim zdaniem ma to wpływ na spalanie i działanie silnika. Mam MK6 1,6 16v i instalację 2gen. U mnie na parowniku jest duża śrubka. Śilnik delikatnie falował na wolnych obrotach spalanie śr 9-10l LPG(jazda mieszana) przekręciłem delikatnie tą śróbką i obroty były idealnie, niestety spalanie wzrosło do 12-13l(taka sama jazda). Znów kęciłem i falowanie niemal niezauważalne spalanie ok 10l. Oczywiście nie polecam regulacji "na słuch". Na wiosnę zmieniam przewody WN i świece, wtedy pojadę do gazownika na regulację. Taki środek doraźny zastosowałem ponieważ, gdy dojeżdzałem do skrzyżowania i silnik schodził z obrotów zdażało się, że spadło do 500-600 i dopiero wskakiwało na ok 900. Bałem się, że któregoś dnia silnik zgaśnie i wjadę w auto przede mną. Ten niemiły efekt ustąpił. Dodam, zę uszczelniłem też dolot, bo miałem małą dziurkę.