Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Regulacja gazu

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » TUNING ESSIEGO ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2008-01-14 20:59:19

Cytat:
2008-01-14 19:57:36, Kamil_K pisze:
a podobno ta śruba na parowniku to tylko reguluje ciśnienie gazu na wolnych obrotach i nie wpływa na spalanie, na spalanie wpływa ustawienie korkowca na wężu lub śruby zależy co założone, ewentualnie to i to jak u mnie.


To źle kolego słyszałeś......
to pokrętło(pokrętła) na reduktorze wpływa na spalanie w cyklu miejskim....i to znacząco
2018-11-23 10:58
  
 
 2008-01-14 19:57:36

a podobno ta śruba na parowniku to tylko reguluje ciśnienie gazu na wolnych obrotach i nie wpływa na spalanie, na spalanie wpływa ustawienie korkowca na wężu lub śruby zależy co założone, ewentualnie to i to jak u mnie.

-----------------
LIVE FOR SPEED
#1802
2014-09-16 20:47
  
 
 2008-01-14 17:37:37

reguluje sie...
ostatnio mialem regulacje z wymiana filtra do gazu. z 17l (cos bylo zdecydowanie nie tak) spadlo do ok 11 spalanie... tyle, ze podobno parownik juz do wymiany i troche mulowaty jest teraz

-----------------
Złomek ma raka bo za duzo pali...
Złomek jezdzi swoimi drogami...
2010-11-23 19:14
  
 
 2008-01-14 17:17:46

Cytat:
2008-01-12 15:16:36, daniell82 pisze:
mam instalke 2 generacji z krokowcem i na parowniku dwie srubki. pojechalem do gazownikow na regulacje a oni ze tego juz sie nie reguluje ze tylko obroty na luzie moga ustawic. czy to prawda ze nie reguluje sie tej instalki? chcialbym zmniejszyc spalanko


Każdą się reguluje....
2018-11-23 10:58
  
 
 2008-01-14 16:42:19

Witam
Moim zdaniem ma to wpływ na spalanie i działanie silnika. Mam MK6 1,6 16v i instalację 2gen. U mnie na parowniku jest duża śrubka. Śilnik delikatnie falował na wolnych obrotach spalanie śr 9-10l LPG(jazda mieszana) przekręciłem delikatnie tą śróbką i obroty były idealnie, niestety spalanie wzrosło do 12-13l(taka sama jazda). Znów kęciłem i falowanie niemal niezauważalne spalanie ok 10l. Oczywiście nie polecam regulacji "na słuch". Na wiosnę zmieniam przewody WN i świece, wtedy pojadę do gazownika na regulację. Taki środek doraźny zastosowałem ponieważ, gdy dojeżdzałem do skrzyżowania i silnik schodził z obrotów zdażało się, że spadło do 500-600 i dopiero wskakiwało na ok 900. Bałem się, że któregoś dnia silnik zgaśnie i wjadę w auto przede mną. Ten niemiły efekt ustąpił. Dodam, zę uszczelniłem też dolot, bo miałem małą dziurkę.
2012-01-26 22:59
  
 
 2008-01-12 15:16:36

mam instalke 2 generacji z krokowcem i na parowniku dwie srubki. pojechalem do gazownikow na regulacje a oni ze tego juz sie nie reguluje ze tylko obroty na luzie moga ustawic. czy to prawda ze nie reguluje sie tej instalki? chcialbym zmniejszyc spalanko
2008-03-31 15:38
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » TUNING ESSIEGO ...

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM