Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Moment dokręcania głowicy w dohc fiat - Strona 2

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2008-09-17 15:00:06

moment tak na oko ale wazniejsze jest abys po dokreceniu pompy sprawdzil czy walek posredni kreci sie bez problemow i nie haczy w zadnym momencie bo moze sciac ci dosc szybko wieloklin

-----------------
Pozdrowienia
Walezy

Fiat 131 Abarth s2000 :)
2024-04-11 06:33
  
 
 2008-11-14 22:21:11

A ja chcialbym zadac pytanie zwiazane z glowica a nie chce robic nowego tematu.Mechanik u ktorego czasami kupuje czesci polecil mi nastepujaca modyfikacje silnika 2.0 dohc.Zmiana glowicy na ta z silnika 1.6 turbo wieksze kanaly itd wymiana walkow na te z argenty oraz zmiana kol rozrzadu na te ze starej glowicy.Powiedzcie mi czy to ma jakis sens po pierwsze po drugie jak wyglada sprawa sprezania nie bedzie z tym zadnego problemu silnik sie nie rozsypie ?? no i ostatnie pytanie czy ta modyfikacja bedzie miala jakies przelozenie na moc silnika?? pozdrawiam Michal
2010-11-04 17:24
  
 
 2008-11-17 16:14:01

W głowicy od 1.6 turbo, z tego co pamiętam są inne kanały woda/olej. Oczywiście nie wszytskie większość się pokrywa

Jak już chcesz się bawić w modyfikacje, to z mojego pkt. widzenia zrobił bym wałki, zastosował większe zawory, tłoki od 1,8 celem dorężenia motoru. Na koniec poszukał bym gaźników np. Weber typ IDF.

Pozdr.

-----------------
- Zbiorniki aluminiowe na zamówienie.
- Poszerzanie felg - Warszawa
2019-06-06 21:34
  
 
 2008-11-17 16:27:18

Cytat:
2008-11-17 16:14:01, pwr79 pisze:
W głowicy od 1.6 turbo, z tego co pamiętam są inne kanały woda/olej. Oczywiście nie wszytskie większość się pokrywa Jak już chcesz się bawić w modyfikacje, to z mojego pkt. widzenia zrobił bym wałki, zastosował większe zawory, tłoki od 1,8 celem dorężenia motoru. Na koniec poszukał bym gaźników np. Weber typ IDF. Pozdr.



Jo. Tłoki z 1.8, zaworki z ritmo 130 TC, wałeczki 304st, plan czapki o trochę wiecej niż równanie i porzadnie obrobienie kanałów wraz z IDF-ami powinno byc przyzwoitym zestawikiem napędowym.
Ale jak masz zamiar używać tego do jazdy a nie upalenia to seryjny setup porządnie odremontowany powinien w zupełności wystarczyć.

-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...
2021-02-19 13:54
  
 
 2008-11-17 17:42:38

do codziennej jazdy to co napisałes , tylko zamiast idfów wtrysk z argenty

-----------------
ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!!
2021-01-21 20:54
  
 
 2008-11-17 18:19:00

Cytat:
2008-11-17 16:27:18, Furiosus pisze:
Jo. Tłoki z 1.8, zaworki z ritmo 130 TC, wałeczki 304st, plan czapki o trochę wiecej niż równanie i porzadnie obrobienie kanałów wraz z IDF-ami powinno byc przyzwoitym zestawikiem napędowym. Ale jak masz zamiar używać tego do jazdy a nie upalenia to seryjny setup porządnie odremontowany powinien w zupełności wystarczyć.


tłoki z 1.6 132/131 lub ze 105TC

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
2021-02-12 09:09
  
 
 2008-11-17 22:04:27

Znaczy jest to auto do jazdy codziennej i napewno nie chce go upalac czaly czas ale zostane napewno przy gazniku co do tej glowicy myslicie ze to oplacalna operacja wlozyc ta z 1.6 turbo i walki z argenty ??
2010-11-04 17:24
  
 
 2008-11-17 22:10:29

Cytat:
2008-11-17 22:04:27, XsA76 pisze:
Znaczy jest to auto do jazdy codziennej i napewno nie chce go upalac czaly czas ale zostane napewno przy gazniku co do tej glowicy myslicie ze to oplacalna operacja wlozyc ta z 1.6 turbo i walki z argenty ??


zależy ile za to zapłacisz,wzrost mocy nie bedzie wprostproporcjonalny do nakładu pracy ...

jak już sie coś zaczyna modować to trzeba iść za ciosem i robić wszystko...

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
2021-02-12 09:09
  
 
 2008-11-17 22:29:08

lepiej założyc magnetyzer , taniej a efekt ten sam

-----------------
ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!!
2021-01-21 20:54
  
 
 2008-11-18 07:55:41

Cytat:
2008-11-17 17:42:38, Blady pisze:
tylko zamiast idfów wtrysk z argenty



z tym może być gruby problem... jak kieryś BartM skonkludował "wtrysk to zło... czujnik z przodu czujnik z tyłu - masakra"
a do tego wszystkiego dwudziestokilkuletni komp... chyba jednak wolałbym te IDF-y albo dellorto albo jakikolwiek inny gaźnior (ale nie będą się tu mondrzył bo swój z pięć razy rozbebeszyłem na elementy pierwsze zanim doszedłem dlaczego uporczywie nie chce jechać - kurna domorosły mechanik, że o holowaniu auta 100 Km nie wspomnę)

-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...
2021-02-19 13:54
  
 
 2008-11-18 08:38:35

To już lepiej pokombinować i w kolektor i.e. zapakować szprycę z poloneza GSI

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
2024-05-14 12:38
  
 
 2008-11-18 10:07:13

a było jakieś 1,6 turbo rwd?

przeciez taka głowica ma odwrotnie kolektory, i główny kanał wodny i w pizdu inne głowiczki itd...

bez przebudowy do rwd nie wejdzie


-----------------
uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;)
2023-05-03 10:33
  
 
 2008-11-18 15:42:53

było,alefwd,starydohc,Lancia Delta HF 1,6 turbo

[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2008-11-18 15:44:39 ]
2021-11-13 19:18
  
 
 2008-11-18 15:46:46

takie stare 130 konne 1.6 dohc turbo z gaźnikiem
czyli zwykła głowica na dużym ssaku jak w 130TC i kilku innych

-----------------
ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!!
2021-01-21 20:54
  
 
 2008-11-18 16:07:22

No wiec za sama glowice to cos kolo 150 zloty zaplace drugie tyle za walki z argenty kola rozrzadu zostaja te ktore juz mam w glowicy 2.0 wiec mysle ze to nie jest straszna cena.Idac za ciosem oczywiscie wymiana gaznika pojdzie i to jest pewne.Tylko z tego co czytam to troche kombinowania bedzie z ta glowica gosciu ktory mi tak troche doradza uwaza ze jest to glowica plug&play a jak jest w rzeczywistosci ??
2010-11-04 17:24
  
 
 2008-11-18 21:32:35

JAk chcesz to kombinuj ale do turbo o tak malej mocy nie sa potrzebne duze zawory.

-----------------
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way."Keiichi Tsuchiya

Spawanie metodami TIG , MIG/MAG
Zbiorniki aluminiowe.
Poszerzanie felg aluminiowych i stalowych - Warszawa
2021-06-13 12:35
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM