2008-03-04 01:44:56
Witam, ostatnio sporo ludzi zaczęło opisywac swoje poczynania z „ulepszaniem” essin, wiec i ja się skusiłem, a co
No to jadziem:
Ford Escort RS 2000, ‘96r, 147KM 195NM – trzyma serie, jeeee
Wyposażenie całkiem zacne, ale ni ma klimy, może jeszcze się na nią skusze i wrzuce
Fotki prosto z Belgii
dobra koza
Kiedy udalo mi się już skatowac to jakze wysokie zawieszenie, byłem zmuszony do kupna zawiasu za rozsadne pieniadze byle się przetoczyc, na alledrogo trafil się shit cos w rodzaju GT Cupline, ale ze cena mi podpasowala to dawaj, sprzedawca wspominal o obniżeniu -30mm, ale przysiadl nizej, wiec poszlo na moja korzysc
Aaa.. no i felgi trysnąłem na czarno, bo gdzie takie jasne..
Obecny łinter edyszyn
Kiedy inni w zimowe wieczory dłubią, ja skupiam się na zarabianiu kasiorki i szukaniu potrzebnych gratów, które leca od razu do piwnicy i się pasą
wszystko wejdzie na swoje miejsce po zrobieniu blacharki, mam nadzieje, ze do poczatku kwietnia bedzie juz troche postepow prac..
No to kilka diwajsów
FK gewinde na przod
Żółte Koni na tył + springi H&R -30mm
Progi Zendera
Musialem popsuc troche plastiku, zobaczymy efekt koncowy
Nie ma baunsu bez lansu, wiec jakis bling bling by się przydal
VDO w miejsce srodkowych nawiewow
Reszta w swoim czasie..
[ wiadomość edytowana przez: marcinos_rs dnia 2008-03-28 12:30:18 ]