2008-03-07 23:36:22
wymienilem ponad rok temu most bo poprzedni sie skonczyl. most jest seryjny od 131. probelm polega na tym ze jest przesuniety w stosunku do nadwozia w prawa strone patrzac od tylu auta o okolo 2 cm. Z tego co pamietam jak go zmienialem nie moglem wmontowac penharda z auta z ktorego ten most byl wyjmowany, brakowalo wlansie paru mm - mniej wiecej odleglosc grubosci sroby+. Penhard zostal wiec ze starego mostu. pozniej auto przechodzilo te cale przerobki i teraz kolega zauwazyl ze jest wlasnie taka opcja ze jedzie przekosem. po pomiarach i ogledzinach to ewidentnie kwestja mostu w stosunku do nadwozia ( nie mial dzwona).
moje pyatnie to :
czy jest jakas regulacja polozenia mostu? jakies fasolki zeby mozna to bylo skorygowac?
czy byly rozne rodzaje mostow, drazkow penharda?
jak mozna rozwiazac ten problem poza np zalozeniem dystansu na jedna strone - choc to nie za bardzo mnie leczy przy duzej mocy jaka chce tu wsadzic za jakis czas.
czy dysponuje ktos jakimis danymi odnosnie odleglosci, katow w stosunku do nadwozia, osi do osi i innych przydatnych do tego danych zeby byly jakies punkty odniesienia??
uprzedam pytaqnie i mowie ze to co jest zrobione z przodu nie posciagalo nadwozia. tyl nie byl wogole dotykany, a z tylu sprezyna lewa patrzac od spodu auta jest duzo blizej wewnetrznej sciany gniazda niz strona prawa.
-----------------
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way."Keiichi Tsuchiya
Spawanie metodami TIG , MIG/MAG
Zbiorniki aluminiowe.
Poszerzanie felg aluminiowych i stalowych - Warszawa