Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[SieMA] RS2000 4x4 - turbo plan. stage 1 - Strona 2.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2008-03-17 00:22:48

nie wiem czy to cos wnoiesie do watku ale moi znajomi maja focusa 1,6 benzynka on w serii ma cos 100 ps, dali go do uturbienia kolo warszawy, zaplacili za uturbienie kolo 7 tys zl a moc wzrosla na 150 pare kucy, jesli by ktos cchial to napiszcie co was interesuje to zapoytam sie ich i napisze

-----------------
 
 
 
 2008-03-16 23:37:15

hmm co do turbo to tylko kwestia map turbiny.. nie raz rozmiar nie koniecznie ma znaczenie

a dzis zasłyszałem na małym spocie z sierrafun ze dobrze odprężają tłoki i korbowody od 2,3 ? prawda?



p.s czy chce ktoś się zamienić znaczkami ??

zamienię swój RS 2000 na 1.6 16V

[ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-17 00:13:47 ]
2008-08-29 00:17
  
 
 2008-03-16 09:19:30

wracajac do konkretow to montujac taka mala turbine do rs2000 narazasz go na jeszcze wieksze przeciazenia.
1. Mala turbina bedzie sie szybciej wkrecac,doladowanie pojawi sie wczesniej (podejrzewam ze kolo 2tys)i bedzie to katorga do i tak slabych tlokow i korbowodow.
2. Bedzie musiala sie szybciej zwijac zeby osiagnac dane doladowanie wiec temperatura gazow sprezanych bedzie sporo wyzsza niz w T3 i znowu to wplynie na szybcie splyniecie podzespolow
3. Takie male dziadostwo nie wydoli do konca skali obrotowej i pewnie sie skonczy przy 4,5-5tys

Idealem jest tu t3 a minimum t25 z np 200sx'a.

-----------------
HONDA KILLER

CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i
2013-06-13 22:57
  
 
 2008-03-16 01:00:59

to prawda co do silników i ich podatności np. na doładowanie...

dla przykładu silnik mazdy 2.2 w N/A ma jakoś 115ps, po założeniu seryjnego turbo na 0.4bar ma już 148ps, dmuchnąłem na seryjnej turbinie 1.2bar i zmieniłem ECU, hamownia pokazała prawie 200ps...
koledzy z forum robili z nim 250ps bez jakiś strasznych problemów.. ale fakt.. stopień sprężania to 8.5:1 i auto miało 12 zaworów (2 duże ssące i 1 wydechowy)... to nie to samo co jednostki 16 zaworowe..
2008-08-29 00:17
  
 
 2008-03-16 00:28:28

Remarq nie mówię że 40PS to mały przyrost mocy, a nieadekwatny do włożonej pracy, wysiłku i trwałości tego silnika. Bo zetec zrobiony takimi kosztami będize tak samo trwały o ile nie lepiej a da ponad 200PS.. A moc 190PS w RS 2000 turbo jest prawie osiągalna w N/A.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2008-03-16 00:20:52

Cytat:
2008-03-14 00:43:38, yezXR3i pisze:
Dla przykładu, jest RS z turbiną i ma tylko 190PS..


no rzeczywiście tylko 40 koni więcej....
Widze że koledzy mają jakąś manię na temat turbin i uważają chyba że autko z silnikiem do dwóch litrów pojemności na turbinie wypluje najlepiej do 300 koni...
Bądźmy realistami. Ja wiem że pewne silniki już z założenia nadają się bardziej lub mniej do uturbiania ale bierzcie pod uwage koszty, zaawansowanie konstrukcji i dodatkowe komplikacje związane z założeniem zestawu doładowania.
Tak że wzrost w RSie o prawie 1/3 mocy początkowej to naprawdę dobry wynik.I należy pamiętać także że to auto ma jeszcze troche pojeździć. No chyba że ktoś chce wykręcić go tak żeby wypluło z siebie ponad 200 koni na hamowni a do domu wracało na lawecie.

-----------------
2016-08-17 22:29
  
 
 2008-03-15 23:56:46

Cytat:
2008-03-15 21:52:14, SieMA_rs_4x4 pisze:
tak przeglądałem dziś allegro i natknąłem się na super magnetyzery napisałem im maila: witam... czy jak zamontuję sobie 10 magnetyzerów to moc mojego auta wzrośnie o 100%? jesli tak to po co wstawiać turbo, prawda? a i spalanie spanie o 110%, więc auto przy dystrybutorze będzie mi zwracało 10% za zalane paliwo? czekam na odpowiedź Mateusz hmm.. faktycznie.. po co wstawiać turbo?





koniecznie wklej odpowiedz.. o ile bedzie
2010-09-15 02:35
  
 
 2008-03-15 21:52:14

tak przeglądałem dziś allegro i natknąłem się na super magnetyzery

napisałem im maila:
witam...

czy jak zamontuję sobie 10 magnetyzerów to moc mojego auta wzrośnie o 100%?

jesli tak to po co wstawiać turbo, prawda?

a i spalanie spanie o 110%, więc auto przy dystrybutorze będzie mi zwracało 10% za zalane paliwo?

czekam na odpowiedź
Mateusz


hmm.. faktycznie.. po co wstawiać turbo?

2008-08-29 00:17
  
 
 2008-03-14 17:49:04

Cytat:
2008-03-14 13:34:24, SieMA_rs_4x4 pisze:
tutaj masz "schematyczny" rysunek techniczny zawieszenia i napędu a zdjęcia może porobię jak wrócę do domu i wskoczę na kanał u siebie w warsztacie... mam pytanie: nie orientuje się może ktoś "przypadkiem" jaka może być różnica w masie pojedyńczej felgi stalowej 15" i aluminiowej średniej klasy w tym samym rozmiarze? [ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-14 13:44:08 ]



Troche felg mi sie przewinelo i Ci powiem,ze nie spotkalem lzejszej alu niz RS mk V i VI te seryjne,a zarazem sa bardzo mocne nie tak jak te wloskie ladnie wygladajace fele.

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2008-03-14 13:34:24

tutaj masz "schematyczny" rysunek techniczny zawieszenia i napędu

a zdjęcia może porobię jak wrócę do domu i wskoczę na kanał u siebie w warsztacie...


mam pytanie: nie orientuje się może ktoś "przypadkiem" jaka może być różnica w masie pojedyńczej felgi stalowej 15" i aluminiowej średniej klasy w tym samym rozmiarze?


[ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-14 13:44:08 ]
2008-08-29 00:17
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM