| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
orioninblue
orion&escort RS2000 Łosice | 2008-03-14 13:04:11 SieMA_rs_4x4 a mógłbyś porobić fotki napędów bo nigdy nie miałem okazji oglądać escorta 4x4 od spodu |
2011-08-04 10:56 | |
mativ8
Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2008-03-14 07:41:00 Cytat:
| 2008-03-14 00:13:28, SieMA_rs_4x4 pisze:
dzięki bardzo za posty... co do wtrysków od jednostki CA18DET to przydatna informacja t3/t4 to fakt... ciężko by było ją nawet fizycznie póki co upchać pod maskę wstawię tą od nieszczęsnego diesla i zobaczymy co się stanie hmm a silnik.. jakbym już miał wstawiać coś innego to myślę,że byłby to silnik mazdy z forda probe 2.2 turbo.. znam go dobrze i ma duży potencjał ale póki co to postaram się coś zrobić z N7A.... no zobaczymy... p.s a co do stopnia sprężania.. seryjne 10,3:1 właśnie da radę odprężyć za pomocą uszczelki i myślę, że wtedy by się dało coś z niego wykrzesać.. seryjne tłoki/korbowody raczej to wytrzymają ??... [ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-14 00:17:30 ]
|
|
Nie wiem czy samą uszczlką da rade tyle odprężyć, zawsze możesz spróbować z głowicą od 2.3 scorpio/galaxy, pasuje plug and play i ma mniejszy stopień sprężania. ----------------- Był parch Rs2000 u już go nie ma :D |
2016-12-02 21:35 | |
POMPA
ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-03-14 03:08:10 Cytat:
| 2008-03-14 00:43:38, yezXR3i pisze:
Właśnie że może być problem z tłokami i korbami w N7A... Szczerze mówiąc taniej Cię wyjdzie dół 2,3L + góra RS2000 i dobre strojenie = ok 170PS. A żywotności nie stracisz i koszty będą duuużo mniejsze. Takie moje zdanie Jak turbo to ZETEC Dla przykładu, jest RS z turbiną i ma tylko 190PS.. A porozmawiaj z kolegą Puma_RST z fiesta klub polska i streetracing.pl a powie Ci dlaczego się nie dmucha RS'a a zeteca
|
|
kazdy chwali i dmucha to co ma
mi na podtlenku korbowodow nie pourywało
SieMA_rs_4x4 - powodzenia w modach, pisz co dzialsz na biezaco
----------------- Najładniejszy Escort FEFK Roku 2007-MK4
FEFK #2441 [ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2008-03-14 03:14:53 ] |
2013-07-21 04:18 | |
yezXR3i Sympatyk FEFK
BMW E91 Bukowno | 2008-03-14 00:43:38 Właśnie że może być problem z tłokami i korbami w N7A... Szczerze mówiąc taniej Cię wyjdzie dół 2,3L + góra RS2000 i dobre strojenie = ok 170PS. A żywotności nie stracisz i koszty będą duuużo mniejsze. Takie moje zdanie Jak turbo to ZETEC Dla przykładu, jest RS z turbiną i ma tylko 190PS.. A porozmawiaj z kolegą Puma_RST z fiesta klub polska i streetracing.pl a powie Ci dlaczego się nie dmucha RS'a a zeteca ----------------- Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91 |
2023-11-07 10:41 | |
SieMA_rs_4x4
RS2000 4x4 Warszawa | 2008-03-14 00:13:28 dzięki bardzo za posty... co do wtrysków od jednostki CA18DET to przydatna informacja
t3/t4 to fakt... ciężko by było ją nawet fizycznie póki co upchać pod maskę wstawię tą od nieszczęsnego diesla i zobaczymy co się stanie
hmm a silnik.. jakbym już miał wstawiać coś innego to myślę,że byłby to silnik mazdy z forda probe 2.2 turbo.. znam go dobrze i ma duży potencjał ale póki co to postaram się coś zrobić z N7A.... no zobaczymy...
p.s a co do stopnia sprężania.. seryjne 10,3:1 właśnie da radę odprężyć za pomocą uszczelki i myślę, że wtedy by się dało coś z niego wykrzesać.. seryjne tłoki/korbowody raczej to wytrzymają ??... [ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-14 00:17:30 ] |
2008-08-29 00:17 | |
mativ8
Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2008-03-13 23:58:27 1.Angole nie za bardzo uturbiają rs ponieważ w serii jest duży stopień sprężania i trzeba zakuwać wszystko.
2. T3/t4 to raczej za duże turbo do softa
3. Wtryski pasują seryjne od sx s13. ----------------- Był parch Rs2000 u już go nie ma :D |
2016-12-02 21:35 | |
yezXR3i Sympatyk FEFK
BMW E91 Bukowno | 2008-03-13 23:46:53 Szczerze mówiąc to nie polecam turbiny do jednostki N7A.. Z tego faktu że efekt będzie nieopłacalny do kosztów.. Lepiej zamontuj RQB To bede mógł Ci udzielić pare rad co do turbienia ----------------- Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91 |
2023-11-07 10:41 | |
SieMA_rs_4x4
RS2000 4x4 Warszawa | 2008-03-13 23:35:14 tak właśnie też słyszałem takie opinie... ale cóż.. zobaczymy co da się z tym zrobić.. wiadomo rs ma seryjnie 150ps z 2.0 na N/A,więc to dość wyżyłowana jednostka...
mam już turbo ale niestety od focusa 2.0tdci i jak obliczałem to pod ten silnik nie bardzo ona będzie ze względu na dość niską sprawność przy tych obrotach... zobaczymy, jak coś to trzeba będzie zainwestować w inne turbo |
2008-08-29 00:17 | |
beniobb Sympatyk FEFK
RS 2000 Bielsko-Biała | 2008-03-13 23:16:57 Siema proponuje zebys poczytal jakies angielskie fora co i jak z uturbianiem RS, poniewaz angole uturbiaja wszystko co sie ford nazywa. Z tego co slyszalem i wiem RS oryginalnie nie jest podatny na uturbienie - znaczy sie wszystko sie da ale efekty nie sa zaskakujace ;( ----------------- loża rządzi, loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi..
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców" |
2020-04-29 11:45 | |
pytlar Sympatyk FEFK
Chrysler Aspen Prabuty | 2008-03-13 22:42:48 nie jeden takze na tym forum mial plany na poczatku... nawet na turbo... i baaardzo czesto konczylo sie na planach.... ----------------- Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.
...:: FEFK # 950 ::...
najladniejszy nieEscort 2007 |
2023-05-30 15:12 | |
Poprzednia strona Następna strona [ 1 2 3 4 5 6 ] |
|