2008-05-05 23:31:21
co do momentu, to macie rację, mea culpa
... powinniśmy liczyć ten moment x odpowiednie doładowanie... postaram się dowiedzieć jak to dokładnie przeliczać, a to co wcześniej podałem dotyczy głownie wolnossaków
, no i trzeba liczyć do tego odprężenie silnika...
Suchii -> dzięki bardzo za miłe słowa
nie chcę, żeby ktoś myślał, że założyłem wątek i nic nie robię... poprostu póki co zbieram informacje, i tak już dużo się dowiedziałem o samym aucie, silniku itp...
a jeśli chodzi o uturbienie, to wszystko da się uturbić i ja wierzę, że i ten silnik da rade dobrze zrobić.... może to kwestia odpowiedniego zestrojenia?..
hryniek -> dzięki za numer, właśnie widziałem tego essa z blokiem od 2.3
... ja blok i głowicę zostawiam.. będę walczył na tym co mam i wierzę, że się uda... i chyba ze względu na te stalowe elementy tłoka, trzeba będzie zrobić jego lepsze chłodzenie, bo zajechać silnik to żadna sztuka, ale pocieszam się tym, że do tej jednostki części akurat nie są drogie....
p.s czy ktoś może zamieścić tu swój wykres od essa?? potrzebuję konkretnie wykres momentu obrotowego, przy jakiej dokładnie wartości osiąga max i przy odcince jaka jest jego wartość, bo wiem,że jest spora rozbieżność od danych producenta...
i szkoda ze nie wyszło z tymi magnetyzerami... ile by było mniej roboty
... zawsze zostaje turbinka na dolot, albo chip za 50zł który daje jakies +20ps
[ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-05-05 23:42:19 ]