2008-03-13 22:29:13
tak, to ten za 8500
już słyszalem opinię, że ktoś był, oglądał ale ja jestem bardzo zadowolony pod względem stanu technicznego auta.. skrzynia, silnik, dyfer most są w super stanie a blacharka to im "brzydsza" tym lepsza, bo celuję w jak najzwyklejszy wygląd i element zaskoczenia
a pozatym, to zanim się nim nauczę jeździć to zapewne nie raz trzeba będzie ją robić, więc trochę jeszcze poczekam bo essi nie raz mnie już zaskoczył wyjeżdżając tyłem z ronda
kupuję właśnie stalowe felgi ze względu na bardzo niską masę, do tego nowe opony toyo, znaczek na klapie już jest 1.6 a pozatym to zostanie 100% seria...
o te:
tarcze
tarcze z tyłu nawiercane/nacinane, aktualnie rozglądam się nad zawieszeniem...
a co do turbo..
póki co będzie to podstawowa instalacja bez wysilania silnika.
1.zmiana uszczelki na odprężającą silnik (może uda się zrobić 8,5:1 albo 9:1), oczywiście stalowa
2.kolektor pod turbo będzie to nie baranek,ale normalny "szeregowy" że tak powiem..
.
3.pompa paliwa prawodopodobnie walbro + regulator cisnienia paliwa + smt6 i zmienione mapy
4.wydech 2.5"
5.prawdopodobnie postaram się zrobić wtryski paliwa do kolektora,instalacja nie droga a niejednkrotnie widziałem, że starcza przy mocy nie przekraczającej 250ps
6.blow off i możliwe, że zewnętrzny westgate
turbiny jeszcze nie dobrałem.. zastanawiam się nad garettem t3/t4 ale może być lekko za duży
7. a intercooler to się odpowiedni pospawa...
i chylę czoła przed wieloma projektami z tego forum, dlatego mam nadzieję, że nikt mnie nie "zjedzie" tylko pomoże
[ wiadomość edytowana przez: SieMA_rs_4x4 dnia 2008-03-13 22:30:40 ]