2007-06-05 21:05:33
Cytat:
|
2007-03-10 10:07:29, Pawol pisze:
Podłączasz tester sondy lambda i widac. Dobrze jest na luzie jak i podczas jazdy sprawdzac czy oscyluje sygnał. Poza tym ECU zacznie raportowac błędy zbyt bogatej mieszanki. Gdy regulator jest zwalony i zasuwa za duze cisnienie na wtryski to ECU prubuje redukowac czas otwarcia wtrysku. Dochodzi w koncu do momentu ze mimo najkrótszego czasu wtrysku nadal mieszanka jest za bogata - za duzo wachy leci ze względu na ciśnienie. Sygnał z sondy przestaje oscylować i staje na za bogato a ECU wywali błędy mieszanki . Gdy regulator jest walniety tak ze ma za małe ciśnienie to auto ma muła, szarpie. ECU probuje zwiększac czas wtrysku i pomimo to jest za ubogo. ECU wywala błedy ze za ubogo sonda nie oscyluje i jest na stanie ubogim.I tyle No chyba ze masz manometr do płynów to kolo szyny wtryskowej masz wentylek jak od koła i tam mierz sie ciśnienie wachy. [ wiadomość edytowana przez: Pawol dnia 2007-03-10 10:11:53 ]
|
|
Pawol to jak sprawdzic czy ten regulator jest zepsuty
Czy jak zatkam ten wezyk od niego wychodzacy i samochod bedzie jezdzil dobrze to znaczy ze regulator bedzie zly
czy jakos inaczj to sprawdzic
Bo mi na kompie wyszlo ze sonda jest zla a po wymianie jest to samo i znowu wskazuje na nia
( mierzylem i jest dobra ) Samochod na cieplym silniku przygasa tak jak by go zalewalo. pozdro