Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Niskie ciśnienie w cylindrach - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2008-03-26 18:12:32

za telepanie autem moze byc odpowiedzialny czujnik na trzecim wtryskiwaczu (czujnik wzniosu iglicy), a moze po prostu wklad paliwowy sie zapowietrza i dlatego trzesie calym autem....

-----------------
www.motorlublin.com
był poczciwy Escort - jest SAABinka :)
2010-12-27 17:08
  
 
 2008-03-26 18:08:07

przed wymianą całych wtrysków musiałem długo kręcić,aby zapalił,po wymianie pali odrazu,ale telepie jak starymi saniami.
2014-10-20 23:32
  
 
 2008-03-26 17:16:49

Jeśli odpala dobrze, to nie wierzę w pomiar który Ci wykonali na poziomie 23bar coś mi tutaj śmierdzi.

Odnośnie pytania czy przy niskim ciśnieniu może szarpać silnikiem, wydaje mi się że może, jeśli mieszanka się nie zapala lub zapala się za późno to na pewno będzie szarpać. Ale takie auto nie jechałoby, silnik byłby za słaby żeby jechać.

Szukał bym raczej przyczyny w regulacji.

Jak wymieniałeś wtryski ? Kupiłeś całe nowe czy tylko końcówki i kto Ci je przekładał ? sam czy jakaś firma ? Może tutaj jest problem że wtryski są niewyregulowane ?

-----------------
Suzuki Grand Vitara :)
2020-04-24 07:29
  
 
 2008-03-26 07:48:57

no dobrze panowie,to powiedzcie mi jeszcze,czy ów niskie ciśnienie ma wpływ na trzęsienie silnikiem,a może to coś innego(wtryski i świece nowe)
2014-10-20 23:32
  
 
 2008-03-25 17:55:28

robiłem na wyzwolenia,auto z roku 1998,ale co chodzi o zapalanie to odpala,
2014-10-20 23:32
  
 
 2008-03-25 17:38:28

ja na pocztek proponuje sprawdzic czy rozrzad sie nie przestawil!
w ktorym zakladzie robiles pomiar kompresji?
z ktorego roku jest twoj silnik diesla?

-----------------
www.motorlublin.com
był poczciwy Escort - jest SAABinka :)
2010-12-27 17:08
  
 
 2008-03-25 17:03:33

Popieram DarkoZ`eta z takim ciśnieniem to Twój silnik nie mógł zapalać praktycznie w ogóle. Granica dobrego zapłony mieszanki pod warunkiem sprawności pozostałych elementów mieści się koło 30barów przy 28 zaczynają się już spore kłopoty.
Moim zdaniem przy takim ciśnieniu nie warto wymieniać pierścieni, nic to nie da. Remont głowicy powinien zamknąć się w 500-700zł.

Tak czy siak trzeba zdjąć głowicę i obejrzeć co tak siedzi.

W Wannie swojego czasu przerabiałem ten temat, przy 27-26 barach zrobiłem całą głowicę i same pierścienie przy sporej owalności cylindrów i tłoków ... efekt był niewiele lepszy a kasa poszła. Pomiar wykazał wzrost o 1bar.
Jeśli robić remont w Dieslu to tylko pełną kapitalkę czyli nowe tłoki nowe tuleje nowe zawory i szlif głowicy z prowadnicami i gniazdami, nowe końcówki wtrysków i remont pompy, nowy rozrząd i pompę wody . Koszty duże ale taki remont to masz silnik jak nowy

-----------------
Suzuki Grand Vitara :)
2020-04-24 07:29
  
 
 2008-03-25 16:25:33

czyli z tego co słysze to mechanik chciał mnie naciągnąć na kase,ale znajomy polecił mi inny warsztat ,narazie zadzwoniłem do mechaniora i powiedział,że za 2000zł.wymieni pierścienie +regeneracja całej gołowicy.
2014-10-20 23:32
  
 
 2008-03-25 16:05:41

Ja płaciłem 50zł ale przy okazji wymiany wtrysków, a tak normalnie to chyba 100zł. A jak mierzy to za bardzo nie wiem, pewnie wykręca się wtryski i za nie coś wkręca i potem mierzy.
2012-10-06 20:06
  
 
 2008-03-25 16:01:02

Dołączę się z pytaniem:
Jak się robi i ile kosztuje pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach?

-----------------
KOBIETA ZA KIEROWNICĄ JEST JAK GWIAZDKA NA NIEBIE... Ty ją widzisz, ona Ciebie nie!!!
#1406
2011-03-23 22:07
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM