| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
piterus87
Escort 1.8 16V zetec Olsztyn | 2008-05-23 21:55:30 A mógłbyś napisać na priv swój nr gg to bysmy się jakoś dogadali? [ wiadomość edytowana przez: piterus87 dnia 2008-05-23 21:58:49 ] |
2008-10-18 23:10 | |
kamil76 Sympatyk FEFK
Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-05-23 21:47:28 okrągłe lekko ścięte ,na dwa przewody,jutro poszukam... ----------------- Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614 |
2017-03-09 22:11 | |
piterus87
Escort 1.8 16V zetec Olsztyn | 2008-05-23 21:45:56 A czy mógłbyś napisać jakie wejście ma u Ciebie ten czujnik? Bo u mnie ten czujnik ma wejście okrągłe, ale z tego co widzę po zdjęciu silnika Twojego autka to chyba powinien pasować. będę niezmiernie wdzięczny [ wiadomość edytowana przez: piterus87 dnia 2008-05-23 21:48:30 ] |
2008-10-18 23:10 | |
kamil76 Sympatyk FEFK
Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-05-23 21:39:23 gdzieś mam taki czujnik ,za dobre piwko oddam ,oczywiście jak znajdę... ----------------- Citroen C4 Grand Picasso
Pozdrawiam
#1614 |
2017-03-09 22:11 | |
piterus87
Escort 1.8 16V zetec Olsztyn | 2008-05-23 21:34:02 Chyba znalazłem rozwiązanie! Winny jest chyba czujnik temperatury który podaje info do kompa, ponieważ gdy silnik jest gorący to kręcę i kręce i dopiero po jakimś czasie załapuje, a jak tylko zdejmę wtyczkę z tego czujnika to autko pali od razu bez zająknięcia! Szkoda tylko, że takie "gówienko" jest dosyć drogie - na allegro sporo ponad 70 zł a w sklepie powyżej 100z :/ |
2008-10-18 23:10 | |
piterus87
Escort 1.8 16V zetec Olsztyn | 2008-03-27 21:23:09 U mnie to niestety nie jest sporadyczne! Dzieje sie to ciągle po przejechaniu jakichś 10-20 km jak silnik sie już dobrze rozgrzeje :/ Byłem nawet z tym na komputerze i wykazało, że jest zła mieszanka paliwowo-powietrzna więc wymieniłem filtr paliwa i powietrza ale problem nie zniknął |
2008-10-18 23:10 | |
jerico Sympatyk FEFK
Mondeo MK4 Wojkowice | 2008-03-27 21:10:38 Powiem tak, spotkałem się osobiście z taką sytuacją w moim 1,6 16V. Na dworze -25 st. C (dwa lata temu) rano silnik odpalił bez problemu. Przejechałem z 20km, para z pod maski. Otwieram, woda gotuje okazało się, że mróz złapał powrót z chłodnicy. Na szczęście nic się poważnego nie stało, natomiast w pewnym momencie silnik sam zgasł i nie chciał odpalić przez ok 10 minut! Chwile postał na mrozie i od ręki odpalił. Teraz czysto teoretycznie, może jest jakieś zabezpieczenie "termiczne" zaszyte w parametrach ECU ???? ----------------- |
2022-11-11 22:37 | |
nitro-FEFK
Ford Escort Lesko | 2008-03-27 21:03:25 kolego, taki problem miałem przedwczoraj pół dnia kręciłem i nie chciał zapalić ... kręciłem ... doszedłem do wniosku "...może mało paliwa ma albo syf wciągnął" więc paknełem się na CPN kupiłem, aż 5l pb i wracam wlewam i kręce, kręce i nic ... moim zdaniem jakiś syf z baku mi przytkał i po dłuższym kręceniu przepchało to ;] w baku sahare miałem (nie chwaląc się)
ps: przed odpalenie została przeczyszczona kostka od czujnika położenia przepustnicy. [ wiadomość edytowana przez: nitro-FEFK dnia 2008-03-27 21:09:48 ] |
2012-05-16 19:50 | |
piterus87
Escort 1.8 16V zetec Olsztyn | 2008-03-27 21:00:33 No właśnie u większości nie kręci wogóle rozrusznik a u mnie rozrusznik kręci bez problemu tylko silnik nie może "załapać" |
2008-10-18 23:10 | |
nitro-FEFK
Ford Escort Lesko | 2008-03-27 20:58:18 ja też mam problemy przy zagrzanym silniku wogóle rozrusznik nie kreci, był już o tym temat ;] przynajmniej gdzieś czytałem, że jakiś kabelek trzeba sobie dotegować poprostu użyj opcji szukaj i znajdziesz potrzebne informacje.
pozdrawiam nitro[ wiadomość edytowana przez: nitro-FEFK dnia 2008-03-27 21:00:44 ] |
2012-05-16 19:50 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|