2008-05-21 15:34:18
Mam Eskorta MkVII 5d 1.3 E
Wiem ze watek byl poruszany i znam podstawowe odpowiedzi ( ba nawet sam tak wczesniej mialem i przyczyna byla typowa )
Samochod sprawdzony w warsztacie na podnosniku - jeden wahacz nowy ( zamiennik ) i wszytsko sztywne ( tuleje + sworzeń ) drugi wahacz starszy ( tez zamiennik ) ale tez bez luzów - sprawdzone przy mnie przez mechaników - innych luzów prawie nie ma ( patyki + gumki drazka stabilizujacego ) dosc stare i ze znikomymi luzami.
Po wymianie wahacza zrobiona geometria - przestawione bylo o stopień
Niestety samochod pływa w sytuacji mocnego dodania gazu lub szybkiego odjecia gazu , wcisnicie lekkie hamulca powoduje prostowanie sie toru jazdy i dalej jak hamuje to jak po sznurku
Opony przed wymiana wahacza zostały podciete - niestety i poszły na tyl a tyl na przod ( tylnie tez kiedys - rok temu tez byly delikatnie podciete- ale stan duzo lepszy niz przednie
Jakie moga byc dalsze przyczyny pływania samochodu ( moze opony ??? ,moze gemoetria zostala zle ustawiona - choc warsztat polecany z dobrym sprzetmei i opinia ssolidnego i znajacego sie na rzeczy
Jakies propozycje co dalej sprawdzic ???