2009-10-13 21:28:37
Ohoho, no to gdy kręcisz na skraj czerwonego pola to 20l/100km nie jest jakoś za dużym wynikiem
Nawet biorąc pod uwagę że masz silnik krokowy i kontrolę składu mieszanki gazowo-powietrznej...
BTW, jak dawno robiłeś regenerację reduktora? Ludzie mówią że pomaga na za duże spalanie... Mi też pomogło
Mój potrafi spalić 10l/100km w mieście, ale ja dotykam gaz delikatnie i kręcę do 2000rpm. Kiedy wciskam do 1/3 gazu i kręcę do 3500rpm na każdym biegu, spala mi 13-14 litrów. Jeśli nie przesadzam z odkręcaniem zaworu na registrze to nawet przy ostrej jeździe nie pali więcej jak 16-18l/100km. Dodam, że mam instalację gazową I generacji (tą do gaźników)
Silnik 1.6 16V wersja 90KM. A prędkość maksymalna to też właśnie 170-175kmh.
P.S. rozmawiałem z kolegami na temat spalania gazu w ich samochodach:
Opel Omega kombi (najstarsza), silnik 2.0 8V, gaz I gen - spalanie 15l/100km.
Opel Vectra "A" automat, silnik 1.8 8V, gaz I gen - spalanie 12-14l/100km.
Fiat Seicento, silnik 0.9 8V, sekwencja - spalanie 8l/100km.
Fiat Punto 99r, silnik 1.1 8V, gaz II gen - spalanie 8l/100km.
Wszystkie wyniki podawane przy normalnej, w miarę oszczędnej jeździe w mieście. Wydaje się więc że nasze escorty nie palą tak tragicznie
[ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2009-10-13 21:35:26 ]