Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Moc silnika

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2008-07-25 22:10:57

zalozylem stozek zrobilem wlasny dolot i obudowe gaznika zalozylem sportowy walek rozrzadu i jakis efekt to dalo jedzie lepiej
2008-09-06 20:36
  
 
 2008-07-08 23:35:13

z kompem od fiesty to nie tak chop siup, bo potrzebny jest jeszcze potencjometr do tego, pomijajac fakt ze trzeab przerobic wiazke silnika to jeszcze jest ten zestaw nie osiagalny praktycznie, a cvh 1,6 to lipa wycierajace sie krzywki 3 i 4 cylindra i po dluzszym palowaniu grzechocaca hydraulika
2016-09-29 20:45
  
 
 2008-07-08 22:55:59

Cytat:
2008-07-08 21:39:29, maniutello pisze:
Był silnik 1,6HC RS 110KM z gaźnikiem WEBER




Ale nie w mk5, tylko w mk4 czy tam mk3 - tak daleko do tyłu nie wiem
2013-04-24 20:08
  
 
 2008-07-08 22:21:07

i jaka jest cana walka kent??
2008-09-06 20:36
  
 
 2008-07-08 22:18:59

i jeszcze pytanie do kolegi "zioo" jak podlacze komputer od fiesty do gaznika pod modol od cewki czy jak bo troche sie zakrecilem jestem mechanikiem ale takich rzeczy nie probowalem
2008-09-06 20:36
  
 
 2008-07-08 22:14:37

zgodze sie z wami te silniki sa bardzo udane. fakt ze ja wymienialem juz pierscienie ale to tylko to robilem a tak to tylko olej klocki i takie inne rzeczy biezace i naprawde on ma 105km.jest jak na moj gust malo elastyczny.
2008-09-06 20:36
  
 
 2008-07-08 21:39:29

Cytat:
2008-07-07 21:37:52, PawBur pisze:
Tak, wszystko pięknie, było 105 KM w 8v, szkoda tylko że w wersji z wtryskiem. a gaźnik miał 90



Był silnik 1,6HC RS 110KM z gaźnikiem WEBER

-----------------
Sercem w Fordzie
Tyłkiem w Subaru.
2018-10-26 17:50
  
 
 2008-07-08 09:13:03

Tak, tylko że mechaniczny wtrysk i 105 KM masz w mk4. Mk5 nie miał takiego wynalazku - 90 KM gaźnik, 105 KM EFI i 108 KM EFI bez kata. Ktoś kiedyś na forum pisał o jeszcze jakiejś słabszej wersji z gaźnikiem, ale tego nigdy nie widziałem.
2013-04-24 20:08
  
 
 2008-07-07 22:04:36

Ostry walek troszke daje.. mam taki (wlasnie Kenta) powiem ze w porownaniu do serii od tak 4 tys wkreca sie naprawde szybko do czerwonego pola no i 3ci bieg ma ciag zblizony do 2giego - wiadomo te silniki nie zbieraja sie z dolu obrotow i na starcie przegrywaja ale jak ide z innym, 1.6/1.8/2.0 w granicach mocy 105-130, rowno 1 i 2gi bieg przy zapieciu 3 odchodze i to bardzo...
wydech daje .. niewiele ( mam wywalony kat i koncowy remusa) brzeczy troche no i mooze tak troche bardziej elastyczny sie zrobil..
jezeli chodzi o storzek - nie probowalem ale dobry znajomy mowil mi ze im mniejszy tym lepszy.. nie wiem dlaczego.. aaa no i zawsze mozesz sprobowac do elektryka podjechac z kompem od Fiesty Xr2i 110km ( silniki te cechowalo brak kata i brak sondy lambda) zeby sie z tym pobawil :>

jezeli masz plany na turbinke to juz ja sie nie dozywam... kolega PumaRST to encyklopedia w tym temacie.. ale koszta to juz tez nie male


-----------------
www..autoklublodzki.pl
www.streetlegal.org.pl

Cytat:
2008-07-07 21:37:52, PawBur pisze:
Tak, wszystko pięknie, było 105 KM w 8v, szkoda tylko że w wersji z wtryskiem. a gaźnik miał 90

105 na mechanicznym wtrysku, 102 - 110 na kompie ( EFI)

[ wiadomość edytowana przez: Zioo dnia 2008-07-07 22:06:21 ]
2011-03-02 21:11
  
 
 2008-07-07 21:37:52

Tak, wszystko pięknie, było 105 KM w 8v, szkoda tylko że w wersji z wtryskiem. a gaźnik miał 90
2013-04-24 20:08
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM