2008-07-07 22:04:36
Ostry walek troszke daje.. mam taki (wlasnie Kenta) powiem ze w porownaniu do serii od tak 4 tys wkreca sie naprawde szybko do czerwonego pola no i 3ci bieg ma ciag zblizony do 2giego - wiadomo te silniki nie zbieraja sie z dolu obrotow i na starcie przegrywaja ale jak ide z innym, 1.6/1.8/2.0 w granicach mocy 105-130, rowno 1 i 2gi bieg przy zapieciu 3 odchodze i to bardzo...
wydech daje .. niewiele ( mam wywalony kat i koncowy remusa) brzeczy troche no i mooze tak troche bardziej elastyczny sie zrobil..
jezeli chodzi o storzek - nie probowalem ale dobry znajomy mowil mi ze im mniejszy tym lepszy.. nie wiem dlaczego.. aaa no i zawsze mozesz sprobowac do elektryka podjechac z kompem od Fiesty Xr2i 110km ( silniki te cechowalo brak kata i brak sondy lambda) zeby sie z tym pobawil :>
jezeli masz plany na turbinke to juz ja sie nie dozywam... kolega PumaRST to encyklopedia w tym temacie.. ale koszta to juz tez nie male
-----------------
www..autoklublodzki.pl
www.streetlegal.org.pl
Cytat:
|
2008-07-07 21:37:52, PawBur pisze:
Tak, wszystko pięknie, było 105 KM w 8v, szkoda tylko że w wersji z wtryskiem. a gaźnik miał 90
|
|
105 na mechanicznym wtrysku, 102 - 110 na kompie ( EFI)
[ wiadomość edytowana przez: Zioo dnia 2008-07-07 22:06:21 ]