2008-07-26 00:58:56
Dzisiaj kolejny dzień motaniny przy silniku. W telegraficznym skrucie zrobione zostało:
Nowiutkie świeczki NGK prosto z importu z PL
Filtr stożkowy renomowanej marki
Dolot zimnego powietrza [testowy/czasowy]
Taki zmachany byłem że więcej nie robie trza odpocząć. Brat do mnie przyleciał do pomocy i do roboty
Po zastosowanych zmianach można zauważyć;
skrócony czas nagzrewania świec i pali od ręki pięknie i równiutko, ponadto elestyczność się jeszcze bardziej poprawiła, jest jak z gumy puszczasz sprzegiełko i rura jedzie jak złoto.
Po zamontowaniu storzka obroty jak się go przygazuje to szybciej sie wkręca i dodatkowo uzyskałem dzięk przepiekny jak go turbo łapie to aż świszczy jak w samolocie odrzutowym!
Moc się nie zmieniła ale za to warunki jezdne i ELASTYCZNOŚĆ jest już nie do porównania. Pompy nie ruszałem jeszcze. Chyba będe miał przegląd/upgrade uszczelki pod głowicą więc chce sprawdzić i wstawić stalową metalową przyciananą laserowo
Pare screenówz prac;
Czy ktoś mi wytłumaczy co do czego jest w pompie wtryskowej?
Nie chce na zasadzie kręć tą śrube a bedzies zmieć większego kopa, chciałbym sie dowidzieć co i jak za co jest odpowiedzialne.
-----------------
[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-07-26 01:24:13 ]