Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[LobsterMan] 1.8TD na 1.1 bara STAGE-1 - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2008-08-12 15:31:04

Siema!

Miska zrobiona i uszczelniona, nic juz nie cieknie

A teraz właśnie wymieniam wahacze, jeden juz zrobiony po przerwie biore sie za drugi.

Zostanie mi tylko zawiecha tył do roboty i dalej staruje z tuningiem

Swoją droga oryginalne części w UK są o połowe tańsze niż w PL zastanawiam się nad otwarciem hurtowni jakiejś. Za komplet fordowskich wahaczy nówki sztuki dałem 120zł w przeliczeniu na funty wyszło mnie jakieś 26GBP.

Poprawka! Już komplet Li P strona wymieniona, auto pięknie jedzie i nic już nie stuka, rewelka.

POZDRO

[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-08-12 16:48:44 ]
2017-05-27 11:09
  
 
 2008-07-29 23:50:16

Uszczelka między miską olejową a blokiem szczeliła dzisiaj w okolicy filtra oleju

Echhh szkoda gadać!

Trza robić, wymienić i dalej jeździć. Tylko coś mi mówi że żeby ściągnąc misje olejową trzeba też odchylić skrzynie, jeśli to prawda to sie wkur...e.

Póki co bryka na kołkach

-----------------
2017-05-27 11:09
  
 
 2008-07-28 22:55:10

O to musze spróbować! Mam jakieś ''siudme poty'' miedzy skrzynią a blokiem silnika, nic specjalnego ale wtedy bym wiedział czy i co jest grane zanim coś dalej będe psuć!

Tia aku mam po prawej mańce bo to anglik! Takie najlepiej tuningować!

Dzięki za info.

-----------------
2017-05-27 11:09
  
 
 2008-07-28 20:58:18

Ja myłem Kränzle'm gorącowodnym bez chemii zeby nie korodowal i jest czysto az miło.
Z chemikaliami to nie przesadzajcie niektore profesjonalne ładnie gryza aluminium.

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2008-07-28 19:59:15

Co do aku to jest po lewej, może dlatego, ze to anglik to jest po prawej
A co do mycia to ja cały motor, pompę, wszystkie zbiorniczki spryskałem AKRĄ z K2 i wymyłem wężem ogrodowym pod ciśnieniem(poprzez przytrzymanie palcem). Jak byś mył Karcher`em to byłoby miodzio
2012-10-06 20:06
  
 
 2008-07-28 19:15:44

Ale nie o świecach tutaj mowa przecie pisałem że szybciej sie nagrzewa tera a elastycznośc się poprawiła od czego innego.

Nie dysponuje manualem od pompy dlatego pytam sie Was o pomoc. Na necie piszą tylko żeby kręcić śrubami i tyle. Takie jakby bezsensowne działanie typu sąsiad kręcił i miał dobrze więc ty też se pokręc. a potem jak już się rozreguluje to będzie dopiero afera.

pompa syf? myślałem że tak wszystkie mają. To czym to umyć jeśli już mówimy o myciu? Jakiś Karcher? A jaki środek myjący?

Aku mam po prawej stronie Czyżby coś nie tak?

-----------------
2017-05-27 11:09
  
 
 2008-07-28 16:03:36

proponuję na początek umyć silnik, nawet w 18 letnim esie nie miałem takiej zasyfionej pompy............

-----------------
Moja 306 na PolskaJazda - Zapraszam


Escort MKIV 1989r 1.8d - sprzedany
Escort MKVII 1997r 1.8d - sprzedany
2017-12-25 15:49
  
 
 2008-07-28 15:58:27

Polecam żółta ksiazke jest opis naszej pompy lukasa. Świece żarowe nie poprawiają elastyczności silnika, a tylko łatwiej odpala.
Acha tak mi sie rzuciło w oczy po ktorej stronie masz aku ?


-----------------
My motor holds more PSI than your tires :)

COBRA 19 DX IV + SUPERSTAR ML-145

[ wiadomość edytowana przez: Vodun dnia 2008-07-28 16:30:55 ]
2016-06-15 16:30
  
 
 2008-07-26 00:58:56

Dzisiaj kolejny dzień motaniny przy silniku. W telegraficznym skrucie zrobione zostało:

Nowiutkie świeczki NGK prosto z importu z PL

Filtr stożkowy renomowanej marki

Dolot zimnego powietrza [testowy/czasowy]

Taki zmachany byłem że więcej nie robie trza odpocząć. Brat do mnie przyleciał do pomocy i do roboty

Po zastosowanych zmianach można zauważyć;

skrócony czas nagzrewania świec i pali od ręki pięknie i równiutko, ponadto elestyczność się jeszcze bardziej poprawiła, jest jak z gumy puszczasz sprzegiełko i rura jedzie jak złoto.

Po zamontowaniu storzka obroty jak się go przygazuje to szybciej sie wkręca i dodatkowo uzyskałem dzięk przepiekny jak go turbo łapie to aż świszczy jak w samolocie odrzutowym!

Moc się nie zmieniła ale za to warunki jezdne i ELASTYCZNOŚĆ jest już nie do porównania. Pompy nie ruszałem jeszcze. Chyba będe miał przegląd/upgrade uszczelki pod głowicą więc chce sprawdzić i wstawić stalową metalową przyciananą laserowo

Pare screenówz prac;


Czy ktoś mi wytłumaczy co do czego jest w pompie wtryskowej?

Nie chce na zasadzie kręć tą śrube a bedzies zmieć większego kopa, chciałbym sie dowidzieć co i jak za co jest odpowiedzialne.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-07-26 01:24:13 ]
2017-05-27 11:09
  
 
 2008-07-25 17:58:58

Mam małe pytanie odnośnie oznaczenia silnika. Co oznacza to endura de. Albo dokładniej czy ja też taki mam? Escort ghia kombi 96r. 1.8 TD. 90KM. Albo jak to sprawdzić???

Ja też chcę 1.1 bara!

Trzymam kciuki za dalsze mody Z wielką uwagą będę śledził dalsze zmiany i OSTRO kibicował.
2012-07-28 23:26
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM