Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[LobsterMan] 1.8TD na 1.1 bara STAGE-1 - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2008-07-23 18:28:44

Cytat:
2008-07-23 14:10:21, yezXR3i pisze:
podziwiam!! powiedz mi, skad dorwałeś orurowanie ? bo ja szukam obecnie i mam problem straszny z rurami..



Szrot! Taki piękny mam 5 min drogi od domu a same prawie Fordy. Więc tam jak w ''warzywniaku'' sie zaopatruje. Ceny jak za darmo. niewiem ile by kosztowało wysłać takie rury do PL jakbys był zdesperowany ale jak coś moge poszukać czegoś jak chcesz.

Tak na marginesie to biore się za pompe za tydzień. 3 śruby do podkręcenia w Lucasie, dawka maxymalna na boosterze i jeszcze te ustawiena na wolnym biegu. Ale kurde jak zmieniłem ten olej w skrzyni to ja pierdyle pięknie sie jedzie teraz a biegi zmieniasz jak w WRC.

No zrobie ci kolego fotki jak zabiore się za rozkładanie podzespołów silnika. Tylko sobie sprawdz stan silnika zanim zaczniesz podkręcać. Bo jak robie wszystko co możliwe żeby był w jak najlepszym stanie i wszystko wymieniam mu od płynów po uszczelki, paski i inne pierdoły.

Jest na forum naszym jakiś spec od pomp wtryskowych? Bardzo bym chciał się poradzić odnośnie ustawień.

-----------------
2017-05-27 11:09
  
 
 2008-07-23 14:10:21

podziwiam!! powiedz mi, skad dorwałeś orurowanie ? bo ja szukam obecnie i mam problem straszny z rurami..

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2008-07-23 14:07:17

Zrob prosze fotki z tymi zaworam,ciegnami,egrem itd To bede dzialal w mondeo rodzicow Sory,ze chce pojsc na latwizne proszac Cie o dokladne zdjecia z zaznaczonymi czesciami ale nie chce nic zepsuc ,bo auto nie moje

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2008-07-22 19:56:27

Dzisiaj kolejny dzień przy dłubaniu, zaopatrzyłem się w olej, cholera drogi bo za 3L zapłaciłem 37GBP. Zdzierstwo ale pełny syntetyk SAE 75w90.


spuściłem całkowicie olej ze skrzyni, śmierdział niemiłosiernie i był koloru brązowego z elementami czarnymi tzn jakby sie cos w oleju rozpuściło i były takie ''ławice czarne''

Ale do rzeczy, wymiana zakończona sukcesem

Wszystkie stukania i jakieś trzeszczenia znikneły. Wybierak dostroiłem lekko, bede musiał wymienic tuleje w wybieraku bo ma luzy

Ale pięknie cichutko skrzynia pracuje, biegi wchodzą PERFECTO i leciutko co ważne przy miejskim sprincie.

Musze nagrać filmik jakis jak przyśpiesza i jak ładnie doładowanie chodzi.

Ogólnie to jest bardzo dobrze w zakresie od 50 do 100km/h na trzecim biegu. musze coś pomyśleć nad jedynką bo jest tragicznie. Turbo dmucha tylko do 0.6 bara i nie wiem czemu niehce iść więcej, być morze nowy dolot i storzek K&N mu pomorze troche.

[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-07-22 21:48:06 ]
2017-05-27 11:09
  
 
 2008-07-20 21:28:23

Od Peugota 406. Taki sobie stał na szrocie więc sobie wziołem, szkoda że IC od niego nie pasował, chodż był super płaski i długi ale jedno wejście było niestety dedykowane pod kolektor i niemiałbym możliwości podłączyć go do Essa bez spawania i kombinowania. A coś słyszałem że z Opla jest kilka dobrych tematów do wzięcia. W moim służbowym CDTI mam taki fajny IC że aż się kusze o wymontowanie

A do siebie zamontuje IC od Focusa TDCI taki jak ten na zdjęciu:


Pompy nie ruszałem jeszcze bo już po tych przeróbkach mi temp. silnika podskoczyła troche i do póki nie zmontuje nowego IC i chłodnicy oleju nie ide dalej z przeróbkami. W tym silniku jeden gar ma tendencje do przegrzewania, gdzieś wyczytałem na forum i troche się martwie z tego powodu.

W czwartek będe mieć nowe świeczki, wtryskiwacze i oczywiście pięknego K&N

Silnik jest tak napakowany że pomysł z większym zbiornikiem wyrównawczym jest praktycznie nie możliwy, chyba że go wpakuje w miejsce gdzię jest jeszze puszka z filtrem powietrza.

Myśle nad montażem też zegara AFR przy da mi sie info o mieszance - bilans stosunku powietrza do dawki paliwa, przyda się jak zaczne motać się z pompą w przyszłości. Licze że ktoś poczęstuje mnie schematem kompa żeby się ładnie podłączyć o ile to jest w Dieslu możliwe.


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: LobsterMan dnia 2008-07-20 22:43:49 ]
2017-05-27 11:09
  
 
 2008-07-20 20:54:25

Proponowałbym zrobić dokładniejszą fotorelacje żeby każdy mógł sobie to zrobić. Chociaż bez też nie jest ciężko, ale przecież może być łatwiej
Jak będziesz montował nowy IC i zdejmiesz zderzak to podnieś mu jeszcze dawkę paliwa na pompie. Będzie jeszcze lepszy efekt
acha od czego są te nowe rury do IC ?

oby projekt się rozwijał

-----------------
My motor holds more PSI than your tires :)

COBRA 19 DX IV + SUPERSTAR ML-145
2016-06-15 16:30
  
 
 2008-07-19 17:31:57

Byłem dzisiaj na szrocie ale niestety odpowiedniego IC nie dorwałem, za to zaopatrzyłem się już w orurowanie .

Korzystając z nie uwagi pana pilnującego wymintowałem sobie wskazówki ze Ściery i wmontowałem do Essa

więc będe dalej szukać odpowiedniego ic.

a tak na marginesie to czy to jest łożysko oporowe?

-----------------
2017-05-27 11:09
  
 
 2008-07-18 17:53:03

Cytat:
2008-07-18 12:00:55, zeberko pisze:
Oto dane z ksiazki MTX dla RQB MTX dla TD



Dzieki wielkie. Na pierwszy rzut oka to różnic nie ma aż tak dużych, jedynka i czwórka ma lekko krótsze przełożenia wg tabeli. Trzeba by to sprawdzić fizycznie. Za tydzień mój brat przyjeżdza na dłużej to zrzucimy skrzynie i zrobimy swapa.

A ten silnik 70hp nie ma IC. niewiem czy da się coś z niego wyciągnąć ale jak sobie zaślepisz EGR o ile występuje u cibie w silniku to powinieneś odczuć lekką różnice. Cięgnem WG zmienisz tylko moment przy którym zwór sie otworzy wcześniej czy póżniej skracając długość ciegna na śrubie, ale nie polecam zjazdu poniżej 2000rpm bo nie kręci sie z odpowiednio dużymi obrotami jeszcze wirnik.

-----------------
2017-05-27 11:09
  
 
 2008-07-18 13:11:02

A jak to wygląda w TD 70KM też jest to cięgno WestGate i czy da się zwiększyć doładowanie turbinki? Może byłby jeszcze bardziej elastyczny
2012-10-06 20:06
  
 
 2008-07-18 13:01:27

im niższa wartość przełożenia całkowitego tym...? niższa max na biegu przy tych samych obr czy wyższa?

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM