Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

EATON M62 + RQB

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2008-09-07 16:26:18

Cytat:
2008-09-03 22:12:20, rex pisze:
gorszej bzdury nie slyszalem....widzial ktos kiedys superszybka fure na kompresorze??



www.youtube.com/watch?v=FBkX8GS5FoY

proszę

-----------------
2017-03-18 22:00
  
 
 2008-09-07 16:17:16

Jeśłi chodzi o turbinkę to zasade działąnia i wady i zalety wiekszość z nas zna kompresor nie jest tak bardzo rozpowszechnionym zjawiskiem i pozwole sobie podeprzec inną stronka w celu wyjaśnienia.
Supercharger
2011-10-23 18:59
  
 
 2008-09-04 08:18:13

Cytat:
2008-09-03 21:33:23, arekturbo pisze:
a wspomaganie też zabiera jakieś koniki ??



wszystkie rzeczy 'uczepione' do silnika za pomocą pasków, lancuchów, wałów etc zabieraja koniki wspoma, pompa wody, pompa oleju, alternator, rozrząd, skrzynia biegów etc.


kompresor do RQB? totalny bezsens jak dla mnie.

[ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2008-09-04 08:19:08 ]
2012-02-03 14:40
  
 
 2008-09-03 22:34:35

Cytat:
2008-09-03 22:12:20, rex pisze:
gorszej bzdury nie slyszalem....widzial ktos kiedys superszybka fure na kompresorze?? Poza tym trzeba zmieniac paliwko tak samo jak w turbinie...przecie z pustego w pelne nie naleje...Tak samo wiecej powietrza i tak samo trzeba podlac paliwkiem i zmienic zaplon.Poprostu kompresor ma mniejszcze uderzenie na korbowody bo moment nie udeza tak nagle.



No np. Mercedes SLR. Ma gigantyczny kompresor który obciąża silnik na ok. 170 KM, ale dodaje coś od siebie i w sumie SLR ma koników ponad 600.
Turbo dziura przy kompresorze nie istnieje. Jedynym mankamentem jest obciążenie silnika samym kompresorem.
Pozdr.
 
  
 
 2008-09-03 22:12:20

Cytat:
2008-09-03 16:06:54, iners pisze:
przy kopresorze nie masz turbodziury ale zabiera troche koni do napędu samego siebie.ogólnie kopresor jest sensownym rozwiazaniem przy duzych mocach.RQB powinien dac rade



gorszej bzdury nie slyszalem....widzial ktos kiedys superszybka fure na kompresorze?? Poza tym trzeba zmieniac paliwko tak samo jak w turbinie...przecie z pustego w pelne nie naleje...Tak samo wiecej powietrza i tak samo trzeba podlac paliwkiem i zmienic zaplon.Poprostu kompresor ma mniejszcze uderzenie na korbowody bo moment nie udeza tak nagle.

-----------------
HONDA KILLER

CABRIO rst TEAM #003
Escort MKIV Cabrio zetec turbo in progress
Ford Focus 3d 2.0 Zetec
Ford Escort mk VII xr3i
2013-06-13 22:57
  
 
 2008-09-03 21:38:06

Cytat:
2008-09-03 21:33:23, arekturbo pisze:
a wspomaganie też zabiera jakieś koniki ??



Pewnie tak... Wystarczy skrecic do oporu kiera i silnik lekko przydusza,wiec pewnie cos zabiera bo tez jest napedzana z silnika

-----------------
Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...

Podobno czerwone są szybsze...

Golf? Was ist das?!

War...War never changes...
2022-04-25 07:45
  
 
 2008-09-03 21:33:23

a wspomaganie też zabiera jakieś koniki ??

-----------------
3x RST :D 89/89/90
2x Fiesta mk1 1.1:) +lpg:)
1x mk7 1,8 zetec + LPG [sprzedam]
2010-07-14 22:28
  
 
 2008-09-03 21:25:04

Cytat:
2008-09-03 21:22:45, jozwa_maryn pisze:
bedzie zabieral koników 'troche' wiecej niz klimatyzacja a co do 2 to niestety nie masz racji.



Wynika wiec z tego ze z turbem mniej zachodu

-----------------
Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...

Podobno czerwone są szybsze...

Golf? Was ist das?!

War...War never changes...
2022-04-25 07:45
  
 
 2008-09-03 21:22:45

Cytat:
2008-09-03 20:12:36, Sjepka pisze:
Bedzie "zabieral" koniki mechaniczne podobnie jak klimatyzacja,tak sie mi wydaje... Przy turbince trza juz modzic z mapami a przy kompresorze juz chyba nie,mam racje???



bedzie zabieral koników 'troche' wiecej niz klimatyzacja a co do 2 to niestety nie masz racji.
2012-02-03 14:40
  
 
 2008-09-03 20:12:36

Cytat:
2008-09-03 16:06:54, iners pisze:
przy kopresorze nie masz turbodziury ale zabiera troche koni do napędu samego siebie.ogólnie kopresor jest sensownym rozwiazaniem przy duzych mocach.RQB powinien dac rade



Bedzie "zabieral" koniki mechaniczne podobnie jak klimatyzacja,tak sie mi wydaje...

Przy turbince trza juz modzic z mapami a przy kompresorze juz chyba nie,mam racje???

-----------------
Okręt mój płynie dalej,gdzieś tam...

Podobno czerwone są szybsze...

Golf? Was ist das?!

War...War never changes...
2022-04-25 07:45
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM