2008-09-28 20:38:59
Jako że aku jest z prawej strony a pod lewy próg boję się podkładać lewarek (będzie wymieniany niebawem
) poprowadziłem kable prawą stroną.
Zacząłem od odkręcenia plastikowych progów żeby się dostać do wiązek kabli które tam idą. Nie było łatwo bo pierwsza i ostatnia śruby są metalowe a reszta plastikowe (przynajmniej u mnie) i te plastikowe nie bardzo chciały wychodzic
musiałem je podwadzać śrubokrętem i wyrywać ale nic im się takiego strasznego nie stało
potem wyjąłem akumulator żeby mieć lepszy dostęp do wszystkiego.
Po grubszych namysłach postanowiłem że kabel przeciągnę w ten sposób:
i wyciągłem od strony drzwi:
Teraz trzeba było się przewiercić przez ściankę do środka i wpuścić kabel
Celowo nie uzbrajałem kabla w bezpieczniki i końcówki wcześniej na wypadek gdyby poszło coś nie tak
A ja mam szczęście do takich "losowych"wypadków
Następnie odciąłem około 20-30cm kabla, włożyłem obidowę od bezpiecznika i założyłem końcówkę która później będzie podlączona do bieguna dodatniego aku:
Z pośpiechu nie zrobiłem zdjęć jak kable biegną przez auto ale jest to banalnie proste bo wpiąłem je w oryginalne zaczepy w których były wiązki z kablami. Do bagażnika biegną między siedzenie a oparcie kanapy. Jutro też pokażę jak jest podłączona masa i kable sygnałowe bo też nie zrobiłem zdjęć
Było juz późno i się śpieszyłem żeby zobaczyć efekt końcowy
A jaki on jest?
Skrzynia GBL GTO 1204 BR
klik
podłączona do wzmaka i wyrywa mi prawie klapę bagażnika!!!
Efekt jest naprawdę oszałamiający a w planach mam podłączenia drugiej takiej samej (wtedy będzie 700RMS @ 2Ohm)
Podłączony wzmacniacz wygląda tak:
A tak wygląda w nocy
:
Prace zakończyłem późnym wieczorem i była wielka biba przy potężnym kopnięciu JBL-a
Jutro dalszy ciąg i "zapomniane" zdjęcia
[ wiadomość edytowana przez: neoon69 dnia 2008-09-28 20:41:32 ]
[ wiadomość edytowana przez: neoon69 dnia 2008-09-28 20:42:36 ][ wiadomość edytowana przez: neoon69 dnia 2008-10-29 13:36:11 ]