| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
szperacze
Ford Escort RS 2000 ... Gryfino | 2008-10-28 22:22:28 ok napewno zadzwonie ale za jakis czas jak juz bede miał autko rozebrane i duze pole do popisu narazie nie chce dzwonic i truć komuś bez celu głowy
a co do kasy to powiedzmy ze budzet nie ograniczony ale wydawany sensownie
a swego czasu miałem F1 86/500 do sprzedania poszło do warszawy za 13,5 tys i rs2000 7 edycji ostatni wypust 96 rok topowo przygotowany do rajdów, ale tez sie sprzedał |
2011-02-08 18:15 | |
MAG Sympatyk FEFK
Ford S-Max 2,5T Gdańsk / Kristianstad | 2008-10-28 21:33:48 Cytat:
| 2008-10-28 17:08:07, szperacze pisze:
Witam Ma ktoś jakieś pomysły co można zrobić z tuningu mechanicznego w 2 litrowej jednostce poza komputerem, zrobieniem głowicy, wałków i stożka. Może ktoś ma jakieś ciekawostki, może coś podłączyć coś odłączyć coś przerobic by wykrzesac moze nie tyle co dodatkowe konie a jakis momęcik ??
|
|
www.godarth.pl
Zadzwon tam i poproś krzysztofa i powiedz mu czego oczekujesz i ile kasy chcesz na to przeznaczyć - możesz się powołać na "Medżika" z forum Escorta ----------------- FEFK #182 |
2014-12-10 13:51 | |
skogskyrkogarden Sympatyk FEFK
+46 7 62 89 15 93 te ... stockholm | 2008-10-28 21:09:50 [/quote]
no masz CI
Lat temu parę
pamiętam że jakiegoś seryjnego essa chciałeś tu za 15 tysi opylić , i jakieś do wyścigów esy.
Taaaaaa . ----------------- VW Golf IV forum
...... Problem z siedzeniem kierowcy - ustawić wyżej żeby było widać dziary na bicepsie czy obniżyć żeby pokazać żel i podcięte pejsy? Opinie praktyków mile widziane. |
2014-05-29 21:11 | |
szperacze
Ford Escort RS 2000 ... Gryfino | 2008-10-28 20:55:43 co do kosztów nie jestem w stanie poiedziec ile dokladnie bo robilem to w 2005 roku do innego essiego ktorego sprzedalem i nie wsadzilem go tam,silnik lezał 2 lata i tak po 2 latach lezenia zostal wlozony do tego, a bralem jeszcze od swiatka szpere do skrzyni ktora sie rospadla po jednym kjs i w ramach zadosc uczynienia obnizal cene za silnik i takie tam dokladnie nie pamietam
ale ciekawostką jest to ze udalo mi sie ten silnik kupic z niemieckiego serwisu za 700 euro nowy z zerowym przebiegiem dzisiaj ma 15 tys. Jak znajde fotki do zapodam w 2005 roku nowego fabrycznego silnika od RS
a na zime planuje rozebrac essiego w drobny mak wypiaskowac bude powywalac co niepotrzebne zrobić pożądek w instalacji i takich tam i od nowa poskładac |
2011-02-08 18:15 | |
Wojo
Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-10-28 17:59:06 Cytat:
| 2008-10-28 17:54:50, Rurzowy_Rzufff pisze:
kup mazde rx7 - bedziesz startowal w klasie najslabszej bo 1,3 i bedizesz zawsze wygrywal az do znudzenia
|
|
To już nawet licząc wankla jak normalny tłokowy silnik jest klasa 2/3 (nie znam dokładnej pojemności) a nie najsłabsza . Kiedyś 3/4.
Ale nie ma co offtopować już
----------------- www.faveo.com.pl |
2013-09-13 14:35 | |
POMPA
ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-10-28 17:56:54 Cytat:
| 2008-10-28 17:44:46, szperacze pisze:
myslalem od tym ale klasa jest do 2000 ccm bez turbiny i szukam jakis takich rozwiązań niekonwencjonalnych jeszcze hehe a moze na wydech wiekszy przejsc typu 60mm czy to moze zaszkodzic, moze te rureczki na wydechu przy glowicy usuną zeby plynniejszy przelot spalin był i na dole z 4-2-1 przejsc na 60mm bez kata i na koncu jakis przelotowy ?? moze jakis czujnik odpiąc przepiąc czy cos w tym stylu hmmm.... sam juz nie wiem narazie jest 172 konie i 214 NM po zrobieniu głowicy i wałków u świątka w bydgoszczy, komputer od mielcarka z poznania, stożka nie ma jest wkładka K&N wiec moze stozek z jakims ladnym dolotem ?? i co myslicie o hamulcu na przód od coswortha 4 tłoczki i jak z kosztami tego i montażem ??
|
|
ile kolego kosztowały Cie walki i obróbka głowicy?
masz już graty pogrzebane wiec mógłbyś pomyśleć właśnie nad układem dolotowym i wydechowym ----------------- Najładniejszy Escort FEFK Roku 2007-MK4
FEFK #2441 |
2013-07-21 04:18 | |
Rurzowy_Rzufff
Scirocco GTI USA Nowa Ruda | 2008-10-28 17:54:50 kup mazde rx7 - bedziesz startowal w klasie najslabszej bo 1,3 i bedizesz zawsze wygrywal az do znudzenia ----------------- jestem głupi, tak, przyznaję...
//a łyżka na to: "niemożliwe" |
2011-12-16 17:15 | |
Wojo
Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-10-28 17:52:23 Stożek + wydech miałby może jakiś sens jakby to potem ładnie zestroić na kompie, dać mu trochę wachy Hamownia o i do dzieła
----------------- www.faveo.com.pl |
2013-09-13 14:35 | |
Rurzowy_Rzufff
Scirocco GTI USA Nowa Ruda | 2008-10-28 17:48:17 a ni dy rydy zrobic tak jak lancia delta miala? ze podwojny wydech ale do obu rur o roznej dlugosci, to podobno jakies efekty dawalo tylko widac bylo ze przy zderzaku jedna rura jest krotsza bo wydech nie idzie srodkiem auta tylko bokiem i jedna rure trzeba bylo miec krotsza... albo rozwiazanie 2 - jezdzij na spirytusie 99+ ----------------- jestem głupi, tak, przyznaję...
//a łyżka na to: "niemożliwe" |
2011-12-16 17:15 | |
szperacze
Ford Escort RS 2000 ... Gryfino | 2008-10-28 17:44:46 myslalem od tym ale klasa jest do 2000 ccm bez turbiny i szukam jakis takich rozwiązań niekonwencjonalnych jeszcze hehe a moze na wydech wiekszy przejsc typu 60mm czy to moze zaszkodzic, moze te rureczki na wydechu przy glowicy usuną zeby plynniejszy przelot spalin był i na dole z 4-2-1 przejsc na 60mm bez kata i na koncu jakis przelotowy ?? moze jakis czujnik odpiąc przepiąc czy cos w tym stylu hmmm.... sam juz nie wiem narazie jest 172 konie i 214 NM po zrobieniu głowicy i wałków u świątka w bydgoszczy, komputer od mielcarka z poznania, stożka nie ma jest wkładka K&N wiec moze stozek z jakims ladnym dolotem ?? i co myslicie o hamulcu na przód od coswortha 4 tłoczki i jak z kosztami tego i montażem ?? |
2011-02-08 18:15 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|