Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Tuning RS2000

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-10-28 22:22:28

ok napewno zadzwonie ale za jakis czas jak juz bede miał autko rozebrane i duze pole do popisu narazie nie chce dzwonic i truć komuś bez celu głowy

a co do kasy to powiedzmy ze budzet nie ograniczony ale wydawany sensownie

a swego czasu miałem F1 86/500 do sprzedania poszło do warszawy za 13,5 tys i rs2000 7 edycji ostatni wypust 96 rok topowo przygotowany do rajdów, ale tez sie sprzedał
2011-02-08 18:15
  
 
 2008-10-28 21:33:48

Cytat:
2008-10-28 17:08:07, szperacze pisze:
Witam Ma ktoś jakieś pomysły co można zrobić z tuningu mechanicznego w 2 litrowej jednostce poza komputerem, zrobieniem głowicy, wałków i stożka. Może ktoś ma jakieś ciekawostki, może coś podłączyć coś odłączyć coś przerobic by wykrzesac moze nie tyle co dodatkowe konie a jakis momęcik ??


www.godarth.pl

Zadzwon tam i poproś krzysztofa i powiedz mu czego oczekujesz i ile kasy chcesz na to przeznaczyć - możesz się powołać na "Medżika" z forum Escorta

-----------------
FEFK #182
2014-12-10 13:51
  
 
 2008-10-28 21:09:50

[/quote]


no masz CI

Lat temu parę
pamiętam że jakiegoś seryjnego essa chciałeś tu za 15 tysi opylić , i jakieś do wyścigów esy.

Taaaaaa .

-----------------
VW Golf IV forum
...... Problem z siedzeniem kierowcy - ustawić wyżej żeby było widać dziary na bicepsie czy obniżyć żeby pokazać żel i podcięte pejsy? Opinie praktyków mile widziane.
2014-05-29 21:11
  
 
 2008-10-28 20:55:43

co do kosztów nie jestem w stanie poiedziec ile dokladnie bo robilem to w 2005 roku do innego essiego ktorego sprzedalem i nie wsadzilem go tam,silnik lezał 2 lata i tak po 2 latach lezenia zostal wlozony do tego, a bralem jeszcze od swiatka szpere do skrzyni ktora sie rospadla po jednym kjs i w ramach zadosc uczynienia obnizal cene za silnik i takie tam dokladnie nie pamietam

ale ciekawostką jest to ze udalo mi sie ten silnik kupic z niemieckiego serwisu za 700 euro nowy z zerowym przebiegiem dzisiaj ma 15 tys. Jak znajde fotki do zapodam w 2005 roku nowego fabrycznego silnika od RS

a na zime planuje rozebrac essiego w drobny mak wypiaskowac bude powywalac co niepotrzebne zrobić pożądek w instalacji i takich tam i od nowa poskładac
2011-02-08 18:15
  
 
 2008-10-28 17:59:06

Cytat:
2008-10-28 17:54:50, Rurzowy_Rzufff pisze:
kup mazde rx7 - bedziesz startowal w klasie najslabszej bo 1,3 i bedizesz zawsze wygrywal az do znudzenia



To już nawet licząc wankla jak normalny tłokowy silnik jest klasa 2/3 (nie znam dokładnej pojemności) a nie najsłabsza . Kiedyś 3/4.

Ale nie ma co offtopować już



-----------------
www.faveo.com.pl
2013-09-13 14:35
  
 
 2008-10-28 17:56:54

Cytat:
2008-10-28 17:44:46, szperacze pisze:
myslalem od tym ale klasa jest do 2000 ccm bez turbiny i szukam jakis takich rozwiązań niekonwencjonalnych jeszcze hehe a moze na wydech wiekszy przejsc typu 60mm czy to moze zaszkodzic, moze te rureczki na wydechu przy glowicy usuną zeby plynniejszy przelot spalin był i na dole z 4-2-1 przejsc na 60mm bez kata i na koncu jakis przelotowy ?? moze jakis czujnik odpiąc przepiąc czy cos w tym stylu hmmm.... sam juz nie wiem narazie jest 172 konie i 214 NM po zrobieniu głowicy i wałków u świątka w bydgoszczy, komputer od mielcarka z poznania, stożka nie ma jest wkładka K&N wiec moze stozek z jakims ladnym dolotem ?? i co myslicie o hamulcu na przód od coswortha 4 tłoczki i jak z kosztami tego i montażem ??


ile kolego kosztowały Cie walki i obróbka głowicy?
masz już graty pogrzebane wiec mógłbyś pomyśleć właśnie nad układem dolotowym i wydechowym

-----------------
Najładniejszy Escort FEFK Roku 2007-MK4

FEFK #2441
2013-07-21 04:18
  
 
 2008-10-28 17:54:50

kup mazde rx7 - bedziesz startowal w klasie najslabszej bo 1,3 i bedizesz zawsze wygrywal az do znudzenia

-----------------
jestem głupi, tak, przyznaję...

//a łyżka na to: "niemożliwe"
2011-12-16 17:15
  
 
 2008-10-28 17:52:23

Stożek + wydech miałby może jakiś sens jakby to potem ładnie zestroić na kompie, dać mu trochę wachy Hamownia o i do dzieła


-----------------
www.faveo.com.pl
2013-09-13 14:35
  
 
 2008-10-28 17:48:17

a ni dy rydy zrobic tak jak lancia delta miala? ze podwojny wydech ale do obu rur o roznej dlugosci, to podobno jakies efekty dawalo tylko widac bylo ze przy zderzaku jedna rura jest krotsza bo wydech nie idzie srodkiem auta tylko bokiem i jedna rure trzeba bylo miec krotsza... albo rozwiazanie 2 - jezdzij na spirytusie 99+

-----------------
jestem głupi, tak, przyznaję...

//a łyżka na to: "niemożliwe"
2011-12-16 17:15
  
 
 2008-10-28 17:44:46

myslalem od tym ale klasa jest do 2000 ccm bez turbiny i szukam jakis takich rozwiązań niekonwencjonalnych jeszcze hehe a moze na wydech wiekszy przejsc typu 60mm czy to moze zaszkodzic, moze te rureczki na wydechu przy glowicy usuną zeby plynniejszy przelot spalin był i na dole z 4-2-1 przejsc na 60mm bez kata i na koncu jakis przelotowy ?? moze jakis czujnik odpiąc przepiąc czy cos w tym stylu hmmm.... sam juz nie wiem narazie jest 172 konie i 214 NM po zrobieniu głowicy i wałków u świątka w bydgoszczy, komputer od mielcarka z poznania, stożka nie ma jest wkładka K&N wiec moze stozek z jakims ladnym dolotem ?? i co myslicie o hamulcu na przód od coswortha 4 tłoczki i jak z kosztami tego i montażem ??
2011-02-08 18:15
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM