2008-12-15 13:27:55
Cytat:
|
2008-12-08 19:43:39, BogdanROX pisze:
Co do tego, że zacząłem "od d*py strony" czego tu nikt nie pochwala, to miałem tylko kasę na zrobienie tyłu i tyle. Co za różnica czy go zrobię teraz czy później ?? [ wiadomość edytowana przez: BogdanROX dnia 2008-12-08 19:46:36 ]
|
|
Uwialbiam takie podejście jak Twoje...
71 dni na forum ale już pozjadał wszystkie rozumy i krytukuje forum za podejście...
Zadaje pytanie, ale na odpowiedzi stawia sie okoniem a do tego i tak słucha tylko swojej racji...
I choć dobrze wie że robi źle ślepo brnie raz obranym torem...
Typ człowieka dla którego największą przeszkodą w działaniu jest ona sam...
Od początku.
Za nim zabrałeś sie do dzieła trzeba było przeczytać to :
klik tam wszystko masz opisane i każde z nurtujących cie pytań odnośnie car audio w essim zostało przewałkowane.
Dwa kupiłes głośniki a za nim to zrobiłeś wystarczyło sprzawdzić nawet na allegro wpisując ''głośniki ford'' zeby dowiedzieć sie iż rozmiarem na tył jest :Rozmiar - 5"x7" (158mm x 130mm)
Jak już jednak posiadasz głośniki 6x9 to wystarczy zakupić z allegro dystans redukcyjny z 5x7 na 6x9 i po problemie.
Cięcie dziur nie jest sensownym rozwiązaniem bo okaleczysz plastiki a dwa nie nie oszukujmy sie zbyt atrakcyjnie to maskownice Twoich głośników nie wyglądają więc po co je eksponować.Zreszta ich udziwniony kształt będzie bił po oczach dodatkowo przyciągając wzrok amatorów cudzej własności.
Trzy nie ma sensu nagłaśniać tyłu tam mogłes założyć nawet tanie 13cm średnicy głośniki dwudrożne. Z tych elips i tak nie wyciśniesz ani basu ani efektu sceny dźwiękowej a nawet marny subwofer aktywny rodem z allegro za 240 zł czyli tyle ile dałes za te elipsy z połączeniu z dwudrożnymi 13 cm na przodzie zbuduje ci ciekawszą scene dźwiekową i da namiastke basu.
PS Użyj czasem wyszukiwarki ( wpisz głośniki tył ) i zobaczysz że takich wątków bylo tu koło 20-stu...
-----------------