| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
-Rocky- Sympatyk FEFK
Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2009-01-05 00:48:00 Cytat:
| 2009-01-05 00:29:11, Quler pisze:
Czytałem. Chyba jednak Koledzy się mylą Tłoki są takie same, podobnie jak i korbowody (sprawdzane, nie przeze mnie ale sprawdzane). Ogólnie trzeba wymienić następujące graty: Pompa wtryskowa z TD 88km (najmniej problematyczna), kolektor dolotowy, IC, kolektor wydechowy i kawałek wydechu (najlepiej zrobić przelotówke i dać końcowy tylko - ale również nie seryjny), chłodniczka oleju, no i ogólnie orurowanie silnika. Trzeba zrobić spływ oleju z turbiny do bloku (w 1.8TD jest rurka która wchodzi do bloku, w 1.8D to miejsce jest zaślepione - wystarczy zaslepkę zdjąć.) A i EGR trzeba zaspawać lub zaślepić w kolektorze dolotowym. Wszystkie info mam od Kolegi Fordona z FKP gdyż on jako pierwszy zrobił coś takiego w 1.8D. Opis przeróbki też można na forum FKP znaleźć :] Edit: Hah tak sie rozpisałem a zapomniałem o najważniejszym :] Oczywiście jeszcze turbinke trzeba kupić. T5 bądź GT17 [ wiadomość edytowana przez: Quler dnia 2009-01-05 00:39:22 ]
|
|
Jeśli tak jest naprawde to Na dieslach się nie znam, wzorowałem się postem który podałem
Tak czy owak walcz
----------------- ...::: Essi to jest to! :::...
Ghia 3D, #817 |
2022-07-26 21:54 | |
Quler
Citroen Xantia i For ... Kraków/Prandocin | 2009-01-05 00:29:11 Czytałem. Chyba jednak Koledzy się mylą Tłoki są takie same, podobnie jak i korbowody (sprawdzane, nie przeze mnie ale sprawdzane). Ogólnie trzeba wymienić następujące graty: Pompa wtryskowa z TD 88km (najmniej problematyczna), kolektor dolotowy, IC, kolektor wydechowy i kawałek wydechu (najlepiej zrobić przelotówke i dać końcowy tylko - ale również nie seryjny), chłodniczka oleju, no i ogólnie orurowanie silnika. Trzeba zrobić spływ oleju z turbiny do bloku (w 1.8TD jest rurka która wchodzi do bloku, w 1.8D to miejsce jest zaślepione - wystarczy zaslepkę zdjąć.) A i EGR trzeba zaspawać lub zaślepić w kolektorze dolotowym. Wszystkie info mam od Kolegi Fordona z FKP gdyż on jako pierwszy zrobił coś takiego w 1.8D. Opis przeróbki też można na forum FKP znaleźć :]
Edit:
Hah tak sie rozpisałem a zapomniałem o najważniejszym :] Oczywiście jeszcze turbinke trzeba kupić. T2 bądź GT17 [ wiadomość edytowana przez: Quler dnia 2009-01-05 00:46:24 ] |
2011-06-03 00:31 | |
-Rocky- Sympatyk FEFK
Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2009-01-05 00:14:33 Cytat:
| 2009-01-05 00:06:26, Quler pisze:
Co do uturbienia 1.8D. Właśnie wykonalne Ogólnie silnik różni się nie wiele od TD. Ale jest warunek... można przerobić tylko tego starszego 1.8D na TD. Nie może być to Endura DE bo to już troche inny silniczek (choć blok ten sam).
|
|
Tutaj jest post o którym mówiłem Turbo do 1.8D----------------- ...::: Essi to jest to! :::...
Ghia 3D, #817 |
2022-07-26 21:54 | |
Quler
Citroen Xantia i For ... Kraków/Prandocin | 2009-01-05 00:06:26 Tak lakier to metalic :] Celuje raczej w 1.8 130km :] Ale ten temat narazie jest wielką niewiadomą. Co do uturbienia 1.8D. Właśnie wykonalne Ogólnie silnik różni się nie wiele od TD. Ale jest warunek... można przerobić tylko tego starszego 1.8D na TD. Nie może być to Endura DE bo to już troche inny silniczek (choć blok ten sam). |
2011-06-03 00:31 | |
-Rocky- Sympatyk FEFK
Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2009-01-05 00:03:56 Cytat:
| 2009-01-05 00:01:05, Dumahh pisze:
MKVI jest ładne, ale tylko z lampami RS
|
|
Dlatego przerobiłem front na RSowy ----------------- ...::: Essi to jest to! :::...
Ghia 3D, #817 |
2022-07-26 21:54 | |
Dumahh Sympatyk FEFK
Ford Escort RS 2000 F1 Będzin | 2009-01-05 00:01:05 Cytat:
| 2009-01-04 23:59:49, -Rocky- pisze:
Zgodze się połowicznie Dla mnie MK7 jest brzydsze niż MK5. MK6 najlepsze
|
|
MKVI jest ładne, ale tylko z lampami RS ----------------- FFF - Ford Fanatic Forever
Był Ford Orion MKV RS line
Jest Ford Escort RS 2000 F1 Edition
Mój RS 2000 F1 Edition |
2023-09-02 20:31 | |
-Rocky- Sympatyk FEFK
Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2009-01-04 23:59:49 Cytat:
| 2009-01-04 23:45:11, Dumahh pisze:
Dla mnie MKVI i MKVII są brzydsze niż MKV. |
|
Zgodze się połowicznie
Dla mnie MK7 jest brzydsze niż MK5.
MK6 najlepsze ----------------- ...::: Essi to jest to! :::...
Ghia 3D, #817 |
2022-07-26 21:54 | |
Dumahh Sympatyk FEFK
Ford Escort RS 2000 F1 Będzin | 2009-01-04 23:57:30 Cytat:
| 2009-01-04 23:56:19, -Rocky- pisze:
Na swapa szukaj silniczka 1.8 16V 105PS Bardzo przyjemny silniczek, ma całkiem przyzwoite osiągi i zadowala się również dość umiarkowaną ilością beny
|
|
Popieram kolegę, bo sam taki zeswapowałem ----------------- FFF - Ford Fanatic Forever
Był Ford Orion MKV RS line
Jest Ford Escort RS 2000 F1 Edition
Mój RS 2000 F1 Edition |
2023-09-02 20:31 | |
-Rocky- Sympatyk FEFK
Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2009-01-04 23:56:19 Cytat:
| 2009-01-04 21:25:50, Quler pisze:
W sumie był tylko jeden ale ostatnio w głowie mam też pomysł drugi... mianowicie SWAP :] Ale możecie być spokojni, nie na 2.0 150km Oczywiście na jednostke benzynową... ale to już grubszy temat związany z większymi zmianami w samochodzie...bo jak wiadomo mam diesla :]
|
|
Na swapa szukaj silniczka 1.8 16V 105PS
Bardzo przyjemny silniczek, ma całkiem przyzwoite osiągi i zadowala się również dość umiarkowaną ilością beny
Odnośnie przeróbki D na TD, z tego co pamietam patent raczej niewykonalny. Ktoś z klubu, chyba Pre100n chciał się tym zajmować ale poległ.
Ten lakier to metalik?
Ogólnie autko
----------------- ...::: Essi to jest to! :::...
Ghia 3D, #817 |
2022-07-26 21:54 | |
Dumahh Sympatyk FEFK
Ford Escort RS 2000 F1 Będzin | 2009-01-04 23:45:11 Powodzenia w modach. Orion to naprawde fajne autko Co do zmiany MKV na MKVII to ja bym sobie darował. W przypadku Oriona (w sumie escorta też) MKV wypada o niebo lepiej niż MKVII, no ale to też kwestia gustu. Dla mnie MKVI i MKVII są brzydsze niż MKV.
----------------- FFF - Ford Fanatic Forever
Był Ford Orion MKV RS line
Jest Ford Escort RS 2000 F1 Edition
Mój RS 2000 F1 Edition[ wiadomość edytowana przez: Dumahh dnia 2009-01-04 23:49:15 ] |
2023-09-02 20:31 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|