2009-02-22 16:09:25
A gumy wymieniałeś sam, czy u mechanika. Jeśli u mechanika, to jest kilka opcji.
Najbardziej nieprawdopodobna, to że podmienili tuleje.
Możliwe też, że w gniazdach tulei wahacza są już taki luzy, że tuleje się ruszają. Niektórzy mechanicy spawają tuleje do wahacza. Pozostaje również opcja sworzni wahacza.
Najlepszym wyjściem jest podjechać na stację kontroli, postawić auto ma szarpaki i obserwować tuleje. Sworzeń najlepiej na czucie wziąć - czy nie przeskakuje sobie bo tego można nie zobaczyć.
Ale jeśli okaże się że i tuleje i sworznie do wymiany, to uderz do Slawasa1 i kup u niego kompletne wahacze ze sworzniami. Jeśli masz jakikolwiek garaż, to wymienisz samemu. Tylko trzeba pamiętać o dokręcaniu tulei na opuszczonym aucie. W położeniu takim jak ma pracować. Inaczej po opuszczeniu będziesz miał luz na śrubach i tuleje znów polecą.