Pilnie potrzebny jakiś schemat bądź instrukcja ominięcia immobilaizera... Wszystko zostało sprawdzone i zostaje tylko on. Proszę o kontakt na priv osoby które rzeczywiście wiedzą jak to się robi bądź maja inne wskazówki dotyczące naprawy usterki...
no właśnie też tak myślałem ale wydaje mi się że wszystko sprawdziłem. I to też stało się dość nagle bo w momęcie wymiany akumulatora. Zresztą pompa na krótko pracuje
a czy przypadkiem nie brakuje jakiejś MASY ja ostatnio odkręciłem przy tylnich lampach mase wydawało mi się zę jest tylko od lamp a tu zdziwko pompka paliwowa tez jest tam zmasowana 30 min głowiłem czemu nie działa, nie odpieliście masy albo przy ponownym dokręcaniu styki nie zostały dobrze wyczyszczone
No więc problem nie rozwiązany. W momęcie włączenia zapłonu nie słychać pompy i nie pali się immo. Gdy zaś wyjmę kluczyk ze stacyjki to kontrolki czy nadmucj dalej działają. Z tym że kontrolki świecą słabiej i zaczyna szalej obrotomierz. W momęcie odpięcia wtyczki przy cewce zapłonowej bądź wyjęciu przekaźnika R2 ( wtrysk paliwa, regulacja zaplonu, turbodiesel) problem znika. W czym szukać problemu?