Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Problem po modyfikacjach :( - Strona 1.5

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2009-03-18 22:20:37

Bo przy hamowaniu też były te objawy, a sonda przy WOT (Wide Open Throttle - pełne otwarcie przepustnicy) jest krótko mówiąc olewana i sterownik pracuje bez tak zwanej pętli sprzężenia z sondą.

-----------------
Numer FEFK: #482!!

Be smart, drive safe, stay legal.
2023-08-17 23:26
  
 
 2009-03-18 22:18:28

przeanalizowałem i na moje proponuję tak jak pisałem na gg , sprawdz regulator cisnienia paliwa i wtryski, wywal immo i wsadz kompa od RQB.
Patrząc na wykres LPG troszkę brakuje ale idzie prawidłowo czyli roznąco , i ten wykres daje do myslenia,a mianowicie odcinasz wtryski i regulator ,komp zostaje ten sam , i jaki wniosek?????
KOMP od RDA wyrabia przy tym pakiecie do ok 113 ps, obstawiam ze od RQB pociągnie go wyżej, i tym samym na PB tez bedzie lepiej pod warunkiem ze doprowadzisz układ wtryskowy do porządku, TORADKU moje pytanie brzmi ,dlaczego sond nie bierzerz pod uwage?????
zwróc uwage ze kolega ma sekeencję a co za tym idzie sonda pracuje , ale warto tez sprawdzic czy wartosci sa takie jak powinny byc.
ogólnie stawiam na wtryski ,i regulator no i ten komp od RQB

-----------------
RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ
2020-12-14 21:51
  
 
 2009-03-18 22:08:01

Pomiar na hamowni wykonywany jest przy WOT - wtedy nie jest brana pod uwagę sonda lambda - czyli jeden czujnik eliminujemy. Na gazie masz moc większą niż na benzynie, więc przyjmuję, że układ zapłonowy (w sensie regulacja kąta) jest w porządku. Czyli pozostaje układ paliwowy. Załamanie masz przy 4000 obrotów. Z moich obserwacji mając XR3i, 4000 obrotów to specyficzny moment dla tego silnika (raczej wałków) przy których czuć, że silnik wyraźnie żwawiej ciągnie. Podejrzewam, że w tym momencie w sterowniku są ustawione odpowiednie mapy paliwowe. U Ciebie tendencja zamiast wzrostowa, jest wyraźnie spadkowa - pewnie leci sporo powietrza, a jest za mało wachy. Przyczepiłbym się do dwóch rzeczy - korekcja po MAF (przepływomierz) oraz sam sterownik lub wtryskiwacze paliwa.

-----------------
Numer FEFK: #482!!

Be smart, drive safe, stay legal.
2023-08-17 23:26
  
 
 2009-03-18 21:57:28

Jakby co to została mi się przepływka z RQB no i wtryskiwacze paliwa..

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2009-03-18 21:46:43

paliwo jest dobre bo osobiscie wylewalem, papke dzis sprawdzil mi mechanik i powiedzial ze jest ok, krecony byl tylko do 4tyś bo kazalem przerwac bo cos nie tak bylo z opona (w trakcie testu zmienialem ja ale nie ponawialem testu na benzynie ->nie bylo sensu) sprawdzilem jeszcze przeplywke i co ciekawe po jej odpieciu efekty sa te same czyli szarpie wiec przypuszczam ze przeplywka jest walnieta... bo raczej powinno sie cos dziwnego dziac po odlaczeniu przeplywki no chyba ze sie myle...
Magik raczej wszystko jest dobrze wsadzone bo jak by tak nie bylo to LPG tez podobny wykres by mial ->mam racje??

-----------------
hamulce są dla tchórzy :):):)
2010-04-27 10:59
  
 
 2009-03-18 17:44:37

Według mnie kolega cos sknocił, albo czegoś nie zmienił albo coś zle załozone.
Moze jeden wałek zle ustawiony, silnik bedzie dobrze chodził, ale bedzie widoczne słabnięcie.
Warto sprawdzić, tutaj raczej nikt nie miał podobnej przyczyny, ja też nie a chętnie bym pomógł, u mnie po przekładce wszystko smigało jak przed zmianą.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-03-18 17:36:25

pompa paliwa za slaba moze. sprawdz cisnienie na listwie. strasznie nisko sie kreci szczegolnie na benzynie do 4500rpm a tak na prawde to do 4000rpm czyli krocej niz diesel
albo woda w baku po zimie

-----------------
goes on!
2021-05-25 20:48
  
 
 2009-03-18 16:31:30

Cytat:
2009-03-18 16:13:56, Alfik6548 pisze:
przeplywka u mnie jest taka sama jak w mondku ma srednice taka jak przepustnica od 130KM czyli 55, kombinuje dalej..............



Po pierwsze to przepływka w mondku ma 60, nie pisałeś nic o zmianie, a seryjnie napewno takiej nie było.
A sam czujnik w przepływce z czego masz załozony?


-----------------


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-03-18 16:32:49 ]
2016-11-06 16:03
  
 
 2009-03-18 16:13:56

przeplywka u mnie jest taka sama jak w mondku ma srednice taka jak przepustnica od 130KM czyli 55, kombinuje dalej..............

-----------------
hamulce są dla tchórzy :):):)
2010-04-27 10:59
  
 
 2009-03-18 15:30:46

Yezu, robiłem juz ta przeróbke u siebie, i wiez mi komp tu nie ma nic do tego, tez tak myslalem na poczatku, ale zmiana na 1.8 nic nie dała.
W innym watku rowniez kolezka zmieniał komputer i zadnych zmian nie było.

Z gazem własnie jest odwrotnie, ze nie potrzeba mu tyle powietrza, co na benie.

Można również i tutaj poczytać sporo ciekawostek

1.8 na gratach mondeo 2.0

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-03-18 15:35:39 ]
2016-11-06 16:03
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM