2009-05-13 21:35:43, Andre42212 pisze:
w auto specu mi rowniez nie zrobili tego co powinni. ja na badaniu komputerowym bylem na ZASPIE na ulicy ALEI RZECZYPOSPOLITEJ. PO PRAWEJ STRONIE JADAC W KIERUNKU GDASKA jest miedzy HYNKA a STARTOWA stacja kontroli pojazdow. zajelo im to chwile a bledy wykasowali. koszt: 100zl
a powiedzieli Ci jakie masz błędy?
A i 120pln kosztuje takie cóś:
KLIK wykasować to sobie mogę sam odłączając klemy...
w auto specu mi rowniez nie zrobili tego co powinni. ja na badaniu komputerowym bylem na ZASPIE na ulicy ALEI RZECZYPOSPOLITEJ. PO PRAWEJ STRONIE JADAC W KIERUNKU GDASKA jest miedzy HYNKA a STARTOWA stacja kontroli pojazdow. zajelo im to chwile a bledy wykasowali. koszt: 100zl
A ten tester to podłączasz do OBD, czy pod maskę?
Bardzo mnie to interesuje, bo u mnie są 3-cyfrowe kody i można się tylko podłączyć przez złącze w kabinie.
mam tester, ale nie działa jak powinien, albo czegoś nie kumam...
(pokazuje mi kod 4r i gasi silnik). Na spoczynkowo podaje kod 14,24,34, a czujnik temp powietrza sprawdzony dokładnie...
2009-05-13 08:22:47, surec pisze:
dopnę się do tematu, bo w Auto-Specu nie poradzili sobie... Chodzi o MK5 CVH 1,6Efi LJF
Surec bedzie ciezko z mkV. Jesli kogos interesuje to moge dac opis jak zrobic swoj wlasny interfejs diagnostyczny do fordow z EEC IV a do nich sie zaliczaja escorciki do bodajze konca 96r. Z powodzeniem podlaczylem takim interfejsem escorta z mkVII z 95, mkVI z 94 i jestem ciekawy czy daloby rade jeszcze starsze, nawet fieste sie udalo podlaczyc. RS2000 nie dalem rady. Jedyne co trzeba miec to laptopa z LPT i z tym moze byc ciezko, samo wykonanie interfejsu to koszt kilku zlotych no i mamy diagnostyke za darmo. Jak sobie pomysle ze mi kiedys 150zl wzieli za diagnotyke starego escorta to mnie do dzis skreca.