Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedoł±cz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[kubusiek77] Nowy kubu¶kowóz... :) - Strona 2

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » [kubusiek77] nowy kubu¶kowóz... ...

 Cofnij | « Starszy w±tek | Nowszy w±tek »

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosn±co malej±co
 >> w±tek wy¶wietlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2009-04-13 22:55:54

Gratki nowego po¶ladkowozu Kuba

-----------------
Dawcy, ¶wiry, idioci... Ludzie nazywaj± nas różnie, jednak ta ciemna masa nie wie, że dzięki naszemu działaniu mog± się uważać za normalnych. Dla nas tylko przeciętnych.
o2o
2020-03-02 10:10
  
 
 2009-04-13 23:10:58

Cytat:
2009-04-13 22:08:26, toradek pisze:
Noo widzę, że marzenie spełnione - na zlocie już na niego chorowałe¶ PS. To ja się razem z ALLk± przejadę



od zlotu? od kiedy znam Kubu¶ka to był na to auto napalony, a to już będzie prawie 4 lata

oby służył, a jakby co, to pamiętaj ż zawsze możesz liczyć na mój hol

-----------------
2018-02-06 08:19
  
 
 2009-04-13 23:17:41

Ładne wozidełko .

-----------------
TTI 880, Sirio T3-27 w dziurce :)

Miro #cinquecento :)
2016-11-05 09:34
  
 
 2009-04-13 23:20:24

Wszystko jakies takie ładne,fajne tylko,że amerykańskie

-----------------
#1677
Piszę poprawnie po polsku.

Escort już zezłomowany...:/ natomiast Foka zaczipsowana na 118,9KM i 271Nm :)
2020-05-17 19:55
  
 
 2009-04-13 23:41:10

Cytat:
2009-04-13 23:10:58, Snale pisze:
od zlotu? od kiedy znam Kubu¶ka to był na to auto napalony, a to już będzie prawie 4 lata oby służył, a jakby co, to pamiętaj ż zawsze możesz liczyć na mój hol



a czy ja napisałem od którego zlotu

-----------------
Numer FEFK: #482!!

Be smart, drive safe, stay legal.
2018-06-20 23:58
  
 
 2009-04-14 07:06:08

nie może być - padł ostatni bastion - kubusiek jeĽdzi "nie-fordem"

-----------------
2020-04-10 12:01
  
 
 2009-04-14 07:08:26

jaki ostatni? a Kasożerca Pszczoły?

Kubu¶, gratki

-----------------
2019-09-13 00:33
  
 
 2009-04-14 08:47:34

Pogratulować nowego kubu¶kowózu

Bardzo wdzięczna fura

-----------------
...::: Essi to jest to! :::...

Ghia 3D, #817
2018-12-08 00:47
  
 
 2009-04-14 08:53:25

Ładny Ładny . Podobuje mnie się I ta przestrzeń...
Juz widze oczyma wyobrażni zone jak mówie ze chce kupić co¶ takiego ....tramwaj, karawan i takie tam
Ale mnie sie podoba

-----------------
2020-03-08 19:20
  
 
 2009-04-14 09:02:01

Tylko pozazdroscic... Fura wypasiona. Zawsze mi sie te auta podobaly. Gratulacje...
2016-04-08 15:38
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub » [kubusiek77] nowy kubu¶kowóz... ...

 Cofnij | « Starszy w±tek | Nowszy w±tek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Forum udostępnia serwis MotoNews.pl. Wszelkie pytania zwi±zane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.