Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[srvrserver] MK7 by SRVR R.I.P. 27.08.2014 - Strona 113

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 224 225 226 227 228 229
 Autor 
 2009-11-03 12:57:15




Ew zrób tak jak Zeberko i Paweł_AMG, poszukaj takich oprawek na przyciski, któe występują w wersji cabrio - o wiele ładniej to wyglada, ja zrobiłem bez i też jest znośnie.

-----------------
[IMG]http://img219.imageshack.us/img219/8585/avat2hy9.th.jpg[/IMG]
2011-10-10 17:08
  
 
 2009-11-03 12:29:14

Witam wszystkich po dlugiej przerwie.

To ze nic nie pisalem na temat mojego escorta nie znaczy ze przez ten okres nic sie z nim nie dzialo. Po prostu zajety praca i modyfikacjami jakos nigdy nie znalazem czasu zeby powrzucac fotki. Teraz zima bedzie wiecej czasu na grzebanie w sieci.

W zeszlym tygodniu zaczolem zakladac elektryczne szyby na tyl. Elementy potrzebne do monatazu kupilem od kolegi z forum i zaczolem dlubac. Oto kilka fotek:



Przelaczniki pochodza z mondeo, silniczki tylnych szyb (ktore bede montowal dopiero dzis) od scorpio. Zeby nie robic sobie dodatkowej roboty postanowilem rowniez zalozyc od razu modul domykania szyb widoczny na pierwszej fotce.

Mam rowniez maly dylemat... nie wiem gdzie zamontowac przelaczniki dla pasazerow na tylnej kanapie. Myslalem nad montazem w boczkach tylnych drzwi jednak nie wiem w ktorym miejscu...

Moze ktos ma jakis pomysl gdzie one sie zmieszcza??

Dla nie znajacych tematu wrzucam zdjecia boczka i przyciskow:








[ wiadomość edytowana przez: srvrserver dnia 2009-11-03 12:32:11 ]
2015-05-12 11:18
  
 
 2009-11-02 20:07:16

nowe fotki wygrzebane z dysku:












[ wiadomość edytowana przez: srvrserver dnia 2009-11-04 14:11:20 ]
2015-05-12 11:18
  
 
 2009-06-28 19:48:44

kolejna operacja zakonczona sukcesem, w sobotnie popoludnie postanowilem zajac sie glosnikami.
Poniewaz te seryjnie slabiutko graja postanowilem je zmenic na cos lepszego. Uzyskany efekt jest zadawalajacy, oto fotorelacja.

oryginal kontra Pioneer 6x9



przed i po modach



Glosniki graja 1000 razy lepiej niz oryginalne. Oczywiscie nie obylo sie bez pewnych komplikacji takich jak przerobka maskownic gdzyz nie chcialy sie zmiescic...

Zastanawiam sie czy takie jajka daloby sie zmiescic w przednich drzwiach w miejscu oryginalow... moze ktos juz probowal i ma jakies doswiadczenia?? bede wdzieczny za ewentualne info !!!

[ wiadomość edytowana przez: srvrserver dnia 2009-06-28 19:51:10 ]
2015-05-12 11:18
  
 
 2009-06-07 17:18:20

oto moja zdobycz:



mialem nie jechac ze wzgledu na sesje, ale coz pasja silniejsza decyzja zapadla w nocy okolo 2:00 z soboty na niedziele. Chodzi o Tuningowisko we Wroclawiu. Samochod byl kompletnie nie przygotowany do imprezy. Nawet nie umyty i nie posprzatany, ale i tak warto bylo.

Pozdrownienia dla Pawla_AMG ktory rowniez pokazal sie w tym roku, juz drugi raz mialem okazje podziwiac jego auto na zywo.

Jezeli ktos chcialby poogladac fotki lub filmy prosze pisac, a ja postaram sie jak najszybciej je udostepnic w odpowiednim temacie...

2015-05-12 11:18
  
 
 2009-05-23 08:27:09

Zrob tak jak pisalem. Odpowietrz przod. Jezeli bedziesz mial dobre cisnienie plynu to awarii szukaj w samych zaciskach przedniej osi.
Jezeli cisnienie bedzie slabe wez pod uwage rozdzielacz siły hamowania jak yezXR3i pisal...
Ale jezeli bedzie taka sytuacja to tez radze sprawdzic banalniejsza mozliwa przyczyne...
Jak ja mialem problemy z przodem okazalo sie ze przewod hamolcowy byl zasyfiony na zalamaniach dlatego nie bylo odpowiedniego cisnienia. Wystardzylo wziasc druta i przepchac przewod, potem troche przepompowac i hamulce brzytwa...

kolego mmbu mam u siebie z przodu zaciski zwane rowniez potocznie szczekami. Wszyscy w kolo tak mowia a ty sie czepiasz. No chyba ze masz u siebie w Essie bebny z przodu, to zwracam honor i przepraszam...

[ wiadomość edytowana przez: Spawn669 dnia 2009-05-23 08:33:14 ]
2013-11-18 10:41
  
 
 2009-05-23 07:22:04

Cytat:
2009-05-22 22:02:57, spinacz25 pisze:
objaw mialem identyczny ale w corsie B 1,5 Diesel i tez obstawialismy pompe potem servo a okazlo sie ze to tloczki w tylnych hamulcach a dokladnie zabezpieczenia na nich poscily - nie wiem jak sie to mialo do calego ukladu ale nie bylo zadnych nieszczelnosci zadnych wyciekow po prostu pedal wciskales do podlogi a auto jakos tam hamowalo ale nie bylo mowy o gwaltowym zatrzymaniu - zebezpieczenia a przynajmniej tak to nazywalm mechanik wrocilu na miejsce i jak reka odial - dwa razy tak sie stalo potem cos tam przerobil i juz spokoj wiec jesli masz bebny z tylu to moze to jakos ci pomoze



nie wiem czy escort to ma ? Vaku Pompa może padła lub się zapchał przewód od wspomagania Serwa

-----------------
2013-07-21 21:47
  
 
 2009-05-23 02:05:08

rozdzielacz siły hamowania spawdź, podobno moze mieć duże znaczenie.

-----------------
Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91
2023-11-07 10:41
  
 
 2009-05-23 00:39:24

Cytat:
2009-05-22 22:51:39, mmbu pisze:
Jeszcze jest coś takiego jak korektor sił hamowania, ale w tym temacie nie pomogę( mi po obniżeniu tył zaczął łapać wczesniej niż przód, ale akurat z tego się cieszę). A jak nie to trzeba sprawdzić ciśnienie na pompie i drożność przewodów hamulcowych.



chodzi ci o ten bajer na tylnej belce?? jezeli tak to i owszem ma on pewne znaczenie ale pomimo tego i tak przednie kola powinny sie zatrzymac, moga stanac troszke pozniej niz tylne ale moim zdaniem powinny sie zatrzymac...


2015-05-12 11:18
  
 
 2009-05-23 00:33:59

Cytat:
2009-05-22 23:44:49, Spawn669 pisze:
Ale co wy bzdury gadacie? Jakby byla uszkodzona pompa - serwo to by slabe hamulce byly na wszystkich kolach!! Nie bylo by sytuacji ze tylne kola staja deba a na przednich hamulcow nie ma... No moze byc sytuacja ze kanaly prowadzace do przedniej osi sie pozatykaly ale to jest raczej niemozliwe!! Swojej awarii szukaj przy samy szczekach przedniej osi!! Zwroc uwage na odpowietrzanie. Niech ktos Ci pompuje hamulcem a Ty odpowietrzaj szczeki. Jezeli odkrecisz odpowietrznik i plyn wytrysnie (normalna reakcja) to pompe masz raczej oki. a przy wymianie tarcz modziles cos ze szczekami? Moze potrzebna jest im regeneracja skoro pisales ze wczesniej miales tez problemy... Pamietaj ze szczeki + tarcze to nie wszystkie elementy przednich hamulcow!! a regeneracja szczek to godzinka roboty + zestaw gumek ktory kosztuje bodaj 25 zl...



zgadzam sie z kolega ze jezeli uszkodzona by byla pompa albo serwo tylne kola tez by slabo hamowaly a one zatrzymuja sie w miejscu.

dodam ze przy wymianie sprawdzalem jak pracuja tloczki ktore popychaja klocki na zasadzie pompowania pedalem (wychodzily), wciskania cofaly sie do tylu.

dodam rownierz ze tloczki byly regenerowane zestawami naprawczymi jakies 2 lata temu gdyz po dluzszym postoju niektore elementy zardzewialy i nie pracowaly one tak jak powinny.
2015-05-12 11:18
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3 ... 224 225 226 227 228 229
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM